Kyselkää gootilta
Kommentit (63)
Pukeudutko toihin goottivatteisiin ja laitatko vahvat meikit? Milla alalla olet toissa?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:46"]Miten pukeudut vapaa-ajalla? Entä töissä?
[/quote] Töissä täytyy vähän hillitä, vapaa-ajalla sanottaisiinko hyvinkin vahvasti.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:45"]Miksi synkkyys viehättää teitä? Miten meikkaat? Millaisia kommentteja olet saanut tyylistäsi?
[/quote] Nään siinä synkkyydessä samalla jotain niin herkkää ja piilotettua.
Meikkaan melko vahvasti. Meikkaan kasvoni ja kaulani valkoiseksi, laitan usein punaiset piilolinssit sekä vaihtelevat huulipunat ja silmämeikit.
Pääosin kehuja ja positiivista kommenttia, toki vittuilua yhä edelleen.
Ap
[/quote]
Etkö sitten oikeasti tajunnut odottaa että jotkut reagoisivat negatiivisesti noin provosoivaan ja huomiotaherättävään tyyliin?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:56"]Minkä ikäinen olet? Mitä haluaisit sanoa 15 v pikkugootille? :3
[/quote] Olen 22-vuotias. Haluaisin sanoa, että ole oma itsesi.
Ap
Motivoiko sinua pukeutumisessasi joidenkin ihmisten järkyttäminen?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:45"]Miksi synkkyys viehättää teitä? Miten meikkaat? Millaisia kommentteja olet saanut tyylistäsi?
Meikkaan melko vahvasti. Meikkaan kasvoni ja kaulani valkoiseksi, laitan usein punaiset piilolinssit sekä vaihtelevat huulipunat ja silmämeikit.
Ap
[/quote]
Etkö sitten oikeasti tajunnut odottaa että jotkut reagoisivat negatiivisesti noin provosoivaan ja huomiotaherättävään tyyliin?
[/quote]
Oo hiljaa ku et mistään mitään tiedä. Ei ap.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:45"]Miksi synkkyys viehättää teitä? Miten meikkaat? Millaisia kommentteja olet saanut tyylistäsi?
Ap
[/quote]
[/quote] Tietysti tajusin. En muuta ole väittänytkään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:00"]Tykkäätkö korseteista?
[/quote] Rakastan!
Ap
Mitä mieltä olet Hulttiotyttö-blogin Jennan goottityylistä?
Ajatteletko olevasi ensisijaisesti yksilöllinen, vaikka kuulut toisaalta ryhmänä aika yhtenäiseen alakulttuuriin?
Ootko minkä tyylin gootti? Mistä musasta tykkäät? Mä oon ite rockgootti ja kuuntelen Alice Cooperia yms old schoolia ja Nightwishia ja muita sen tyylistä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:02"]Motivoiko sinua pukeutumisessasi joidenkin ihmisten järkyttäminen?
[/quote] En voi kieltää, etteikö joidenkin tiettyjen ihmisten seurassa tekisi mieli laittaa välillä vähän överiksi pukeutumisen kanssa. :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:03"]Mitä mieltä olet Hulttiotyttö-blogin Jennan goottityylistä?
[/quote] Olen vilkaissut blogia muutamia kertoja. En osaa sanoa oikein. En kyllä sanoisi ehkä aivan gootiksi.
Ap
Asutko isolla vai pienellä paikkakunnalla? Miten sinuun suhtaudutaan esim kaupassa?
Niin olin minäkin 22 vuotiaana gootti, tosin silloin se oli enemmän sellaista glamrock juttua, kun koko goottimeininki oli Suomessa nevöhööt meininkiä. Meikit, tukat, vaatteet, musa jne todellisuuspako. Nyt kesku-ikäinen av mamma lievällä ylipainolla ja kanapersetukalla, jotta oottele rauhassa, kyllä se Siperia opettaa sinuakin ja jää turha hömpötys vähemmälle.
Ap hiippailee hetkeksi pois, tulen pian takaisin
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:45"]Miksi synkkyys viehättää teitä? Miten meikkaat? Millaisia kommentteja olet saanut tyylistäsi?
Ap
[/quote]
[/quote]
Oo hiljaa ku et mistään mitään tiedä. Ei ap.
[/quote]
Voi lapsikulta, minä olin gootti ennen kuin sinä olit syntynyt, olen nähnyt Siouxie and the Banshees:in livenä 1985... Eli kyllä minä aikakin tästä asiasta jotain tiedän, ja tässähän ap sanoi että saa kysyä.
Linkkaatko muutaman gootti kappaleen jota pidät aitona gootti musana?