Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mistään keskusteluapua ilman pelkoa ls-ilmoituksesta?

Vierailija
01.05.2015 |

Otsikossa kysymys jo tulikin. Olen onnettomassa suhteessa ja voisin tarvita keskusteluapua, jotta osaisin erota (haluaisin siis erota, mutta minun olisi järjestettävä kaikki, sillä ainoa läheiseni on mies, asunto on hänen ja hän ei suostu auttamaan missään asiassa mahdollisen eron hetkellä). Minulla on hetkellä kaksi sellaista kaveria, mutta en kehtaa/uskalla puhua heille tilanteestani. Olen jonkin verran sukulaisiini yhteydessä, mutta en uskalla heillekään puhua tilanteestani, sillä häpeän sitä, että suhteeni on ajautunut niin onnettomaan tilanteeseen.

Pelkään sitä, että jos puhun jollekin ulkopuoliselle, niin he heti tekevät ls-ilmoituksen "auttamisen" varjolla, kun minulle riittäisi vain se, että pääsisin muuttamaan miehen luota pois mahdollisimman pian. Heti, jos mies on vaikka pari päivää jossain työmatkalla tai sukulaistensa luona käymässä, olen taas vapaa ja onnellinen aivan päivässä-parissa, joten masennusta minulla ei ole. Minua ahdistaa miehen käytös käytännössä - se, että ihan käytännössä pääsisin hänestä eroon, tekisi elämästäni normaalia, onnellista ja tasapainoista.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:52"]Ei äiti vaan voi ottaa lapsia ja lähteä. Jos isä on ihan kelpo isäksi.

Eri juttu jos mies ei edes halua niitä lapsia ja hyväksyy asian. Uskokaa nyt...
[/quote]

Ja höpöhöpö. Miksi on sitten aika moni nainen yh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan