Ihanan työntäyteinen kesä tulossa.t.ammattivalittaja
Kommentit (34)
Hyvä kun sinäkin joskus teet töitä!
Terveisin eräs, joka on ollut viimeiset 23 vuotta putkeen kokopäivätyössä. ( Miinus lomat, yht. 5 viikkoa vuodessa.)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 09:52"]
Hyvä kun sinäkin joskus teet töitä! Terveisin eräs, joka on ollut viimeiset 23 vuotta putkeen kokopäivätyössä. ( Miinus lomat, yht. 5 viikkoa vuodessa.)
[/quote]
On todella kiva kun sain töitä.ap
Tsemppiä työntekoon! Otat vaan kaiken irti vapaista illoista (tai aamuista jos teet iltaa) ja oleilet paljon ulkona tai parvekkeella auringossa lukien kirjaa tms. Viikonloppuisin voit tehdä pieniä reissuja esim. Suomenlinnaan tms. Palkkapäivänä tietysti juhlitte ahkeraa pakerrusta ja korkkaatte kuohuvaa terassilla! :)
Itse olin viime kesän myyjän hommissa. Kaksi viikkoa oli kesälomaa ja yritin ottaa siitä kaiken irti. Välillä kyllä v*tutti hikipäissään juosta myymälässä ja katsoa iloisia kesähepeneisiä asiakkaita jotka kertoivat tulleensa juuri rannalta ja plaaplaa :D Mutta katkeruus ei auta! Nyt onkin jo mulla täydet lomat tienattu ja kovasti odottelen vapaita rientoja :) Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:07"]
Tsemppiä työntekoon! Otat vaan kaiken irti vapaista illoista (tai aamuista jos teet iltaa) ja oleilet paljon ulkona tai parvekkeella auringossa lukien kirjaa tms. Viikonloppuisin voit tehdä pieniä reissuja esim. Suomenlinnaan tms. Palkkapäivänä tietysti juhlitte ahkeraa pakerrusta ja korkkaatte kuohuvaa terassilla! :)
Itse olin viime kesän myyjän hommissa. Kaksi viikkoa oli kesälomaa ja yritin ottaa siitä kaiken irti. Välillä kyllä v*tutti hikipäissään juosta myymälässä ja katsoa iloisia kesähepeneisiä asiakkaita jotka kertoivat tulleensa juuri rannalta ja plaaplaa :D Mutta katkeruus ei auta! Nyt onkin jo mulla täydet lomat tienattu ja kovasti odottelen vapaita rientoja :) Tsemppiä!
[/quote]
Kiitos tsempeistä. Viikonloppuisin olisi tarkoitus tehdä reissuja huvipuistoihin yms.ap
Nyrpeä suhtautuminen oli päiväkodissa kun vein lapun että lapsi on koko kesän hoidossa.ap
Tänne et soita ja vaikka soittaisitkin, en vastaa. Jos olet provisiopalkalla se on voi voi, ni et saa kuin pari hassua lehteä myytyä kuukaudessa jollekin seniilille mummolle. Loppukesä 15 kauppaa syntynyt ja jäät rahallisesti tappiolle.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:29"]
Tänne et soita ja vaikka soittaisitkin, en vastaa. Jos olet provisiopalkalla se on voi voi, ni et saa kuin pari hassua lehteä myytyä kuukaudessa jollekin seniilille mummolle. Loppukesä 15 kauppaa syntynyt ja jäät rahallisesti tappiolle.
[/quote]
En mä oletakkaan tienaavani kuin muutama sata euroa kuussa mutta parempi sekin kuin ei mitään.ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 09:52"]
Hyvä kun sinäkin joskus teet töitä! Terveisin eräs, joka on ollut viimeiset 23 vuotta putkeen kokopäivätyössä. ( Miinus lomat, yht. 5 viikkoa vuodessa.)
[/quote]
Tuo pitää kirjoittaa hautakiveesi, hieno elämä. Tosin noita vuosia tulee varmaan vielä kymmenkunta lisääkin.
Kiva kun suhtaudut positiivisesti. Kun käyt töissä saat päivääsi ja viikkoosi jonkunlaisen rytmin ja se taas tekee aivoillesi hyvää. Sun erilaisilla ongelmilla se on arvokkaampaa kuin palkka. Kuka tietää mihin kaikkeen sä vielä syksyllä ryhdyt? :)
Koita sinnitellä silloinkin kun sulle vittuillaan, huudetaan törkeyksiä tai lyödään puhelinta korvaan.
Minä veikkaan että nimimerkki Ammattivalittaja jaksaa tai viitsii puhelinmyyjän töitä maksimissaan viikon ja siitäkin ajasta puolet se roikkuu av:llä valittamassa kuinka ilkeästi hänelle vastataan. Loppukesän märehtii sitten huonoa kokemustaan paskaduunista ja vatvoo haluaako ukko toista lasta vai ei. Syksyllä on yhä samassa jamassa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 09:52"]Hyvä kun sinäkin joskus teet töitä!
Terveisin eräs, joka on ollut viimeiset 23 vuotta putkeen kokopäivätyössä. ( Miinus lomat, yht. 5 viikkoa vuodessa.)
[/quote]Tyhmä Suomessa töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:17"]Minä veikkaan että nimimerkki Ammattivalittaja jaksaa tai viitsii puhelinmyyjän töitä maksimissaan viikon ja siitäkin ajasta puolet se roikkuu av:llä valittamassa kuinka ilkeästi hänelle vastataan. Loppukesän märehtii sitten huonoa kokemustaan paskaduunista ja vatvoo haluaako ukko toista lasta vai ei. Syksyllä on yhä samassa jamassa.
[/quote]heh, hyvin ennustettu
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 09:47"]
Mitäs työtä ajattelit painaa?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 09:47"]
Mitäs työtä ajattelit painaa?
[/quote]
Siis aion tehdä puhelinmyyjän hommia.ap