Kenestä näyttelijästä et pidä, kenen vuoksi jätät elokuvan katsomatta jos on pääosassa?
Mulla Tom Cruise. Joku siinä tökkii. Ja jackie chan.
Kommentit (195)
Ai lasketaanko Karita Tykkä näyttelijäksi? Hän on näytellyt kerran tönkösti Ponterosassa.
Meryl Streep! Yliarvostettu akka!
Vierailija kirjoitti:
En muista nimeä nyt, enkä löytänyt nopeasti googlaamalla, se tummaihoinen pieni kokoinen miesnäyttelijä ja koomikko. K jotain.
Miksi vastaus on poistettu? Eikö tummaihoisia saa enää mainita nimeltä??
Kun laitoin tähän viestiin vastauksen, kun muistin että se tyyppi on Kevin Hart, ärsyttävää kimitystä ja naaman vääntelyä elokuvissa.
Will Ferrell
Jim Carrey
Tom Cruise (sanottakoon, että Cruisella on muutama leffa joita katson päänäyttelijästä huolimatta)
Nicholas Cage
Julia Roberts
Lista on loputon. On paljon näyttelijöitä, jotka valitaan aina tiettyihin rooleihin esimerkiksi romattisen komedian pääosaan eikä kyseinen näyttelijä sovi komediaan sen enempää kuin romanttista pääosaakaan näyttelemään. Näitä on vaikka ja kuinka, ei jaksa listata .
Vierailija kirjoitti:
Hugh Grant. Ållöttävämpää neitiä saa hakea.
Minä taas pidän Hugh Grantista erityisesti, vaikka tajuan miksi hän ärsyttää joitakin. Itse pidän älykkäänoloisista näyttelijöistä, ja Grant on heittämällä yksi älykkäimmistä. Brittinäyttelijät eivät muutenkaan ärsytä minua oikeastaan ikinä, mutta amerikkalaisista enemmistö.
Julia Roberts ja Cameron Diaz ovat aina sellaisissa rooleissa, missä pääsevät näyttelemään leveitä hymyjään. Näytteleminen itsessään on sivuosassa, kunhan väläyttävät hymyyn ja ovat kauniissa vaatteissa. Julialla lisäksi usein iso tukka, jota heittelee tai haroo.
Meryl Streep ei niin paha, mutta ne samat maneerit ärsyttää. Sama suun mutristelu, myhäily ja kädenliikkeet naamalla.
Oli osa mikä tahansa niin ilmeet ja liikkeet ovat samoja näillä naisilla.
Siis melkein aina, tietysti en kaikkia elokuviaan ole katsonut.
Helen Hunt on myös yhden ilmeen ja roolin nainen samoin.
Vierailija kirjoitti:
Tom Cruise, Clint Eastwood, kaikki Baldwinit, Mila Kunis, Robert De Niro, Nicolas Cage, tyyliiin Eddie Murphyt.
"Kaikki Baldwinit", todellakin!
Charlie Chaplin
Robin Williams
Eddie Murphy
Mike Myers
Gwyneth Paltrow
Madonna
Sarah Jessica Parker
Forest Whitaker
Charlie Sheen
Brad Pitt
Pirkka-Pekka Petelius
Jasper Pääkkönen
Minna Haapkylä
Martti Syrjä
Krista Kosonen
Lasse Pöysti
Tauno Palo
Amber Heard, Hilary duff, Kristen Stewart, Daniel Radcliffe, Vin Diesel, Zac Efron, steven seagal
Keira Knightley. Erityisesti ns. period drama elokuvissa saanut selvästi roolin pelkän ulkonäön perusteella.
Sarah Jessica Parker.
Kaikki yhden ilmeen suomalaisnäyttelijät.
Armi Toivanen. Yhden ilmeen näyttelijä. Jotenkin luoltaantyöntävä tyyppi, ääni, ilmeet ja ulkonäkö.
Varmaan henkilönä ihan kiva.
Mitä tiedät kirjoittajan sukupuolen?
Eksäni (joka on mies) inhosi Julia Robertsia, kuten myös Cameron Diazia. Liian iso suu molemmilla, olivat kuulemma ärsyttävän näköisiä. Hän sitten taas tykkäsi mm Sandra Bullockista ja Karita Tykästä. Ja tämä siis joskus vuosituhannen alkukymmenellä.
Makuasiat vaihtelee, vaikka kuinka olisi mies tai nainen. Itseä näin naisena ei häiritse em naisista kukaan.