Kenestä näyttelijästä et pidä, kenen vuoksi jätät elokuvan katsomatta jos on pääosassa?
Mulla Tom Cruise. Joku siinä tökkii. Ja jackie chan.
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Owen Wilson on semmoinen, etten kestä katsoa. En yleensä edes aloita katsoa elokuvia, joissa hän on. Mutta sitten tässäkin kohtaa on yksi poikkeus. Katsoin sen muutaman vuoden takaisin Starsky and Hutch-leffan ja siinä hän ei ollut huono.
Minäkään en tykkää Owen Wilsonista. Sillä on k**vän näköinen nenä.
Dwayne Johnson, Vin Diesel, Arnold Schwarzenegger, Scarlett Johansson, Sylvester Stallone. Näistä ärsyttävin on Vin Diesel
Sarah Jessica Parker ja the alapurenta Keira Knightley.
Robbie Williams on laulaja, ei näyttelijä......
Vesa Vierikko: alkoi kerran baarissa aukomaan syyttä suotta päätään ja näytti todellisen luonteensa. Tätä ennen oli käsitys, että mukava ja ammattitaitoinen näyttelijä mutta käsitys pirstaloitui muutamassa sekunnissa kun näytti ääliömäisyytensä ihan livenä.
Jostain syystä Aku Hirviniemi ärsyttää. Liian keinotekoisen oloinen. Vallannut liikaa aikaa kaikista kotimaisista sarjoista ja elokuvista. Salkkareiden näyttelijöitä voisi näkyä enemmän muualla, esim. Jarmo Koski huippuleffan pääosaan. Ärsyttää tuo sana "leimautuminen" miksei huolita muihin tuotantoihin. Kyllä ne Putous-näyttelijät on ainakin loppuun kulutettuja, Salkkareissa lahjakkuuksia ollut paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Robbie Williams:
Robin Williams:
Adam Sandlerkin osaa kyllä näytellä, jos vain viitsii ja kyseessä ei ole hänen oma tuotantonsa - katsokaa vaikka Punch-Drunk Love. Sille ei sitten mitään mahda jos tyyppi muuten ärsyttää :D
Itse en jostain syystä voi sietää Mark Ruffaloa. En tiedä mikä tässä miehessä on niin älyttömän ärsyttävää, mutta jokin vain tökkii ja pahasti. Pari filmiä häneltä olen nähnyt ja huonoin asia niissä oli melkeinpä tämä näyttelijä.
Pirjo Lonka on jokaisessa tvsarjassa.
Suurimmaksi osaksi kaikki suomalaiset näyttelijät. En voi kuvitellakaan katsovani kotimaisia elokuvia. Juuri puhe on niin teennäistä ja itsetietoista, että oksettaa. Ihan sisälmykset kääntyy ympäri. Teennäisyys vie voimat ja kuormittaa, en pysty olemaan rento.
Komisario Palmu on poikkeus, mutta se onkin vanhempaa tuotantoa.
Leonardo DiCaprio ja Nicole Kidman. Molempien perusilmeissä on jotain mikä suututtaa minua. DiCaprio esiintyy yleensä myös sellaisissa rooleissa ja leffoissa, joista en pidä muutenkaan, joten yleensä jo nähdessäni julisteessa tyypin nimen, tiedän että voin jättää väliin.
Leppilampi sössöttää ja mössöttää. Ei saa puheesta selvää.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on maininnut Robbie Williamsin niin hän todennäköisesti tarkoittaa Robin Williamsia.
Laura Birn
Irina Björklund
Peter Franzen
Epäselviä mumisijoita
Clint Eastwoodin ekoot ihan parasta laatukamaa, vieläkin.
Katsoin mm Muulin 2kertaa putkeen, niin mahtava sekin on.