Kenestä näyttelijästä et pidä, kenen vuoksi jätät elokuvan katsomatta jos on pääosassa?
Mulla Tom Cruise. Joku siinä tökkii. Ja jackie chan.
Kommentit (195)
Hugh Grant. Ållöttävämpää neitiä saa hakea.
Laura Birn. Puheestaan ei saa selvää.
Mikäköhän idea on poistaa toisten inhokkeja?
Hyväksykää myös se, että kaikilla ei ole samanlainen maku. Toi on tosi inhottavaa kun pitää kieltää toisten näkemyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksykää myös se, että kaikilla ei ole samanlainen maku. Toi on tosi inhottavaa kun pitää kieltää toisten näkemyksiä.
Nicholas Gage hakkasi pienen 150 cm vaimonsa -90 luvulla.
En katso hepun elokuvia.
1) Mikko Leppilampi
2) Antti Reini
3) Aku Hirviniemi
Vierailija kirjoitti:
Meryl Streep
Itse en tiedä yhtään huonoa leffaa jossa hän olisi ollut. Meryl on todellinen tähti
Jasper Pääkkönen
En jaksa kuunnella sitä sönkötystä ja peura ajovaloissa-ilmettä.
Ainoa rooli jossa olen "nauttinut" Tom Cruisen näyttelemisestä oli se limainen aggressiivinen pick-up artisti, oliko leffa Magnolia tms. Siihen rooliin Tomppa solahti luontevasti.
Elena Leeve
Minttu Mustakallio
Miitta sorvali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksykää myös se, että kaikilla ei ole samanlainen maku. Toi on tosi inhottavaa kun pitää kieltää toisten näkemyksiä.Nicholas Gage hakkasi pienen 150 cm vaimonsa -90 luvulla.
En katso hepun elokuvia.
Mä laitoin sellaisen viestin, jossa sanoin jotenkin näin: "En pidä niistä hölöttävistä näyttelijöistä"
Se sitten oli jollekin liikaa, kun sitä viestiä ei enää ole.
Kaikkien räikeästi woke-hörhöilyyn mukaanlähteneiden leffat/sarjat jäävät katsomatta. Mukaanlukien koko Disney-yhtiön uusi tuotanto. I take responsibility!
Omahyväisen ilmeen ja olemuksen takia en tykkää Tom Cruisesta ja Gwyneth Paltrowsta.
Huonoja näyttelijöitä ovat mielestäni Meg Ryan ja Johnny Depp. Suomalaisista huonoja ja teennäisiä ovat mielestäni ainakin nämä, jotka eivät ole päässeet teatterikorkeakouluun: Kiti Kokkonen, Roope Salminen ja Pilvi Hämäläinen. Myös mm. Helena Vierikko on huono näyttelijä.
Ärsyttävä ulkonäkö ja olemus on mielestäni Hugh Grantilla ja Sami Hedbergillä. Lisäksi nykyään joka paikassa näkyvät suomalaiset näyttelijät kuten Aku Hirviniemi ja Kuustosen sisarukset ärsyttävät eivätkä oikein vakuuta.
Emily Blunt oli väsyneen, ilmeettömän, innottoman oloinen ja liian isokokoinen Maija Poppaseksi Maija Poppasen paluussa. Muissa rooleissa hän on mielestäni ollut hyvä ja sopiva rooliinsa.
Jäsper Pääkkönen, on niin läpinäkyvä döychebäggi, yhhyh
En kenestäkään Hollyweedin näyttelijästä. Ikävä että meillä tv ei esitä muita kuin globalisti killuminaatin jälkikasvua ja trans feikkitähtiä. Katsiokaa niitä naisen näköisiä biolog miehiä. Ei kiinnosta kotimaisetkaan typerykset. Miten saa hävitettyä cd, dvd levyt?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa rooli jossa olen "nauttinut" Tom Cruisen näyttelemisestä oli se limainen aggressiivinen pick-up artisti, oliko leffa Magnolia tms. Siihen rooliin Tomppa solahti luontevasti.
Totta, siinä hän ei vaikuttanut ollenkaan näyttelevän.
Mitenköhän tuntuu että Roberst häiritsee erityisesti naisia? Monet naispuoliset kaverit kertoneet inhoavansa. Miehenä en kyllä näe mitään vikaa.