Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viettääkö puolisosi kanssasi vappua?

Vierailija
30.04.2015 |

Siinäpä kysymys tulikin. Meillä tilanne että 4 alaikäistä lasta. Mies katoaa joka juhlapyhä juhlimaan kavereidensa kanssa ja asia harmittaa mua. On siis nytkin paistettu munkit kimpassa ja syöty vappuillallinen kaikki yhdessä. Olenko nipo, läheisriippuvainen vai jotain muuta

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustimme yhdessä Amsterdamiin viettämään vappua. Emme juhli sinänsä vappua vaan ylimääräisiä vapaita.

Vierailija
22/28 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu, meni nukkumaan heti perään kun saatiin vauva nukahtamaan. Vähän tylsää, mutta ymmärrettävää, arki on väsyttävää. Mä katsoin tänään vielä leffaa samalla kun imetin ja jäin vielä katsomaan sen loppuun vaikka vauva ja mies jo nukahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maataan vierekkäin sängyllä ja datataan puhelimilla :) Minä av:lla ja poikaystävä youtubessa.

N17

Vierailija
24/28 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin tänään kipeeks niin mies lähti meidän taaperon kansa ravintolaan kaveriporukalla. Muuten oltais menty kaikki yhessä. Nyt ovat jo kotiutuneet.

Vierailija
25/28 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me on oltu joka vappu yhdessä. Meidän ekat treffit oli vappuna, toisena vappuna oltiin jo naimisissa (ja minä raskaana) ja sitten oli vauvavappuja ja lapsivappuja. Nyt ollaan edetty jo teinivappuun. Yhdessä on perheenä kaikki vaput vietetty ja juhlittu enempi tai vähempi. Lintsillä on oltu monet kerrat, mutta huomenna mennään ekaa kertaa ihan oikealle vappulounaalle.

Vierailija
26/28 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä baarissa kavereiden kaa ja muija kotona.Arki sujuu ja rakkautta riittää.Juhlat ei meidän suhdetta määrittele.

Vierailija
27/28 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen ajatus oli että mennään yhdessä koko perhe juhlimaan sisarusten kanssa ja syömään hyvää ruokaa. Sitten mies olisi lähtenyt sieltä viettämään iltaa kavereidensa kanssa ja minä lasten kanssa kotiin iltapuuhien aikaan viimeistään. Tämä siis ihan yhteisymmärryksessä sovittiin ja taisin jopa itse ehdottaa kun tiesin että mies haluais juhlistaa kavereidenkin kanssa. Muuttuneiden olosuhteiden takia kuitenkin viimehetkellä päädyttiin viettämään vappua kotosalla grillaillen, nyt mies tais nukahtaa viereiselle sohvalle. Täytyypä käydä herättämässä ja kömpiä petiin :)

Vierailija
28/28 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin yhdessä ulkona ja nyt kotona yhdessä samassa sängyssä. Oli kiva Vappu! Nyt molemmat selaa puhelimiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä