viettääkö puolisosi kanssasi vappua?
Siinäpä kysymys tulikin. Meillä tilanne että 4 alaikäistä lasta. Mies katoaa joka juhlapyhä juhlimaan kavereidensa kanssa ja asia harmittaa mua. On siis nytkin paistettu munkit kimpassa ja syöty vappuillallinen kaikki yhdessä. Olenko nipo, läheisriippuvainen vai jotain muuta
Kommentit (28)
Ei vietä. Tuolla se istuu viereisessä huoneessa ja tuijottaa tv:tä. Ihan sama vaikka olisi viereisessä talossa. Yhtä paljon siitä on seuraa.
Se nukkuu jo, oli raskas viikko. Yksin siis vietän, taidan myös nukahtaa kohta
Onhan tuo mies tuossa mutta tää on ollu meille päivä muiden joukossa, ei ole vappua vietetty sen kummemmin kuin normaalia arkipäivää. Huomenna sitten olis ystävien luona grillausta ja kisakatsomo, sinne mennään yhdessä.
Täällä kahdestaan ollaan, vaikka kutsua olisi tullut muuallekin. Välillä ei vaan jaksa, enkä halunnut tänä vuonna stressata sitä, että "pakko tehdä jotain kun on vappu". Pari siideriä/kaljaa ja tippaleivät ostettiin vapun kunniaksi. Mieskin on enemmän kotona kuin ulkona viihtyvää sorttia. N23 + M28
Ei vietä tätä vappua. Mies on kotona ja minä ulkomailla työmatkalla.
Yleensä me kyllä yritettään viettää juhlia yhdessä jollain sellaisella tavalla, joka on meistä molemmista kivaa, vaikka ei ehkä muista kovin perinteistä juhlintaa. Munkit ja sima jäisivät väliin vaikka olisin kotonakin, todennäköisesti myös baarit ja terassit.
Ei vietä. Istunut illan koneellaan pelaten (kuten joka ilta). Kaverin kanssa paistoin munkkeja ja juotiin pullo kuoharia. Kaveri lähti kotiin, joten tulin tänne. Kohta nukkumaan.
En, oon töissä koko vapun ja vkl:n, mies kavereineen juhlimassa mökillä sunnuntaihin asti. Kyllä ketuttaa.
Minä istun AV:lla ja mies pelaa metrin päässä GTA:ta. Eli kai tätä voisi kutsua yhteiseksi vapun vietoksi. Tosin mies kysyi aikaisemmin haluanko tehdä jotain yhdessä, mutta vastasin haluavani tänään vaan olla rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:02"]Minä istun AV:lla ja mies pelaa metrin päässä GTA:ta. Eli kai tätä voisi kutsua yhteiseksi vapun vietoksi. Tosin mies kysyi aikaisemmin haluanko tehdä jotain yhdessä, mutta vastasin haluavani tänään vaan olla rauhassa.
[/quote]
Meillä samanlainen tilanne. Minä täällä ja mies pelaa gta:ta metrin päässä :) Me vietetään vappua vasta huomenna kavereiden ja jääkiekon parissa.
Joo, grillattiin, juotiin, saunottiin. Lapsi nukkumaan. Nyt tv ja kohta sänkyyn. Kiva vappu näinkin.
Tavallaan. Samassa huushollissa, mutta kumpikin touhuaa omiaan. Tätä on meidän arkikin, ei lapsia. Tavallaan toiselle voi käydä juttelemassa jos haluaa, mutta ei me olla toistemme elämässä läsnä. Joten jos teidän arki kuitenkin sujuu, niin ehkä vapunvietto kavereiden kanssa on ihan ok. Tosin pääseekö ap joskus myös itse juhlapyhinä jonnekin kavereiden kanssa? Sen luulisi olevan elinehto noin monen lapsen kanssa.
Ei vietä, on päivystämässä. Ja jos ei ois töissä, niin tuskin sittenkään viettäis.
Oon ulkomailla ja mies kavereiden kanssa
Taasko tää sama vouhotus. Oli sitten joulu, juhannus, vappu tai pääsiäinen.
Ettekö ymmärrä että on ympäristön ja osin myös median luoma mielikuva miten mitäkin pitäisi viettä?
Sitten riidellään, erotaan ja karataan kun nää mielikuvat ei toteudukaan omassa elämässä.
On vuorotyöläisiä, sellaisia jotka on vappuna töissä. On yövuorojen jälkeen väsyneitä, muuten vaan väsyneitä ihmisiä tai vaan yksinkertaisesti jostain muusta syystä ei välitetä nököttää kaikki liikenevä aika kylki kyljessä..
Joku touhuaa maatilalla viikonpäivästä riippumatta aamusta iltaan..
Älkää vertailla miten muilla. Eläkää omaa elåmäänne ja nauttikaa siitä sellaisena kuin se on..
Hyvää vappua! Minä painun suihkun kautta maata. Mies tuonne nukahti lasten- nukutus puuhissa. <3
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:55"]Ei vietä. Istunut illan koneellaan pelaten (kuten joka ilta). Kaverin kanssa paistoin munkkeja ja juotiin pullo kuoharia. Kaveri lähti kotiin, joten tulin tänne. Kohta nukkumaan.
[/quote]
Kannattaa muuten jättää se. Istui lopun elämäänsä siinä koneella.
Me vietetään kaikki juhlat yhdessä, ei tulisi kuuloonkaan että oltaisi erillään.. Tämä siis mieheni mielipide, aluksi minusta oli tosi outoo mutta nyt olen jo tottunut :)
Mies ryyppäämässä jossain. Huomenna alan etsiä omaa asuntoa, mulle riitti jo tämä miehen kaljan lipittäminen.
Kahdestaan ollaan,päivä meni muuttoa järkkäillessä ja nyt ruvetaan kasaamaan palapeliä yhdessä. :)
En ole ikinä kadonnut juhlapyhinä kavereden luo, lähtökohta on se että vapaa-aika vietetään perheen kanssa.
Opiskeluaikana tuli käytyä joskus jossain opsikelijatapahtumissa ja töissä on joskus jotain saunailtoja, mutta ei niitä koskaan järjestetä juhlapyhinä.
t.mies
No en vietä. Ei ole edes lapsia. Miehellä ei pitänyt olla suunnitelmia mutta kuitenki lähti johonki