Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On kyllä kiva valmistua tradenomiksi

Vierailija
19.09.2006 |

Se kun tuntuu olevan yleisen mielipiteen mukaan täysin paska tutkinto. Alan jo itsekin uskoa siihen ja olen ihan varma, ettei ikinä saa töitä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:ap

Vierailija
2/11 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä heistä tulee? Minne työllistyvät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri samohin hommiin pääsee kyllä hyvä tyyppi ihan ilman koulutustakin, jotenka..

Vierailija
4/11 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tosiaankaan olemassa mitään paskoja tutkintoja. Mieheni on tradenomi, tosin valmistuu kohta KTM:ksi, ja tunnen monia tradenomeja hänen kauttaan. He työskentelevät esim. vakuutusyhtiössä, pankissa, myyntitehtävissä, kiinteistöassarina ja mieheni on project manager todella vaativassa tehtävässä. Häntä pystyyn!

Vierailija
5/11 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko näitä av-juttuja, täällä nyt horistaan mitä vaan. Tradenomit ei tosiaankaan joudu minnekään kaupan kassalle, tai toki voihan joku lääkärikin joutua, itsestähän se on kiinni!! En tiedä, onko eri kouluilla miten suuri merkitys työnantajille, mutta itse olen valmistunut Heliasta, ja sitä on ainakin arvostettu tuolla työmaailmassa!

Vierailija
6/11 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis valmistumisen jälkeen olen ihan mitätön. Tulipahan asialla jälleen kerran selväksi.

T:Ap

Vierailija
7/11 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miehenikin on tradenomi eikä työskentele kaupan kassalla, mutta minun työkokemukseni on lähinnä juurikin sitä.

T:ap

Vierailija
8/11 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtehtäviä eteen tulee! Eräillä av-palstalaisilla on oudolla tavalla käsitys siitä, että vain muutama ammatti on tärkeä/arvostettu. Kyllä kuule kaikki rehelliset ammatit ovat tärkeitä ja minä itse henkilökohtaisesti arvostan kaikkia ammatteja. Olisi elämä hankalaa ilman roskakuskeja yms.

Vierailija
9/11 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin nyt ihan hyvän kolutuksen omaava. Älä täällä kysele vaan pidä mieli korkealla ja hae niitä töitä.

Ja kokemuksesta voin sanoa, että sieltä kassaltakin voi saada ylennyksen ja vielä helpommin silloin kun on jo koulutusta.

Vierailija
10/11 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan jaksa ymmärtää näitä ihmisiä (täällä), jotka arvostavat ihmiset eri kasteihin koulutuksen/rahamäärän/kauneuden perusteella. Itseäni nyt eniten koskettaa juuri tämä koulutuskysymys, koska on erittäin inhottavaa vääntää hiki hatussa opinnäytetyötä, kun toiset syytävät tutkinnostani paskaa niskaan.

Nyt olen etsimässä uutta työpaikkaa enkä ole kuullut yhdenkään työnantajan mollaavan tutkintoani ja silti mieli menee matalaksi näiden törttöjen palstailijoiden sanomisista. Ehkä olen tehnyt liikaa hommia viime aikoina ja alkaa väsyttää ja silloin itku tulee helposti.

Pitää vaan luottaa itseensä ja omiin taitoihinsa *psyykkaan itseäni*.

Vierailija
11/11 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs BBA eMBA heppu oli nimitetty toimitusjohtajaksi! Wuhuu! Mullakin mahkuja samaan tulevaisuudessa toivottavasti!