Mikä on kohtelias tapa kysyä tinder naiselta oletko lihava?
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse ihmetellä, mikseivät palstamiehet saa seuraa :D
Painokyselyjen jälkeen kaikki muut, paitsi Tinderin maksulliset naiset/k_settajat laittavat estoon.
Tyhmät miehet vaan ovat sitä heikointa miesainesta, ei voi mitään. Se on vieläpä geneettistä eli hyvin toimii luonnonvalinta - eivät pääse lisääntymään :D
Näähän ovat sanoneet useasti ettei muulla ole väliä, kunhan on hoikka ja nätti niin eikä irvistele.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä laittamaan tuore kokovartalokuva tai sitten otat riskin ja toteat asian treffeillä
Mä oon pyytänyt ja siinä kohtaa jo loukkaannutaan. Yleensä kellä ei näy kun naama niin ne on päärynöitä. Kokemusta 5 v ajalta. En lähde enää sokkotrerreille pelkän sulosen naamakuvan perusteella.
Eihän sitä tarvitse kysyä. Kertoo, että etsii hoikkaa naista. Ei tarvitse sanoa, että ei pidä lihavista. Sanoo vain, että hoikat on omaa tyyppiä.
Epätoivoiset etsii seuraa tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin naisena Tinderissä naisia ja voin kertoa, että siellä on paljon aivan selkeästi hoikkia naisia, laihojakin. Ehkäpä ap voisi keskittyä tykkäämään näistä?
Ai eivätkö tykkää takaisin? Missähän on vika?
Joku hoikka nainen avautui Facessa ettei enää jaksa treffailla. Miehiltä tulee copypastattuja aloituksia ja ne muutamat jotka hyväksyi, eivät puhuneet juuri mitään. Koki olevansa pokaali jota haluttiin näyttää kylillä.
Tämä on minunkin sosiaalisissa ympyröissäni totta. Moni hoikkuuspakkomielteinen mies on lisäksi todella ilkeä sitä hoikkaa naistaan kohtaan, nipistelee olemattomia läskejä ja pyrkii kontrolloimaan syömisiä. Näistä on kertonut useampi erittäin hoikka ystäväni ja tuttuni.
Tietenkin on myös kivoja, normaaleja miehiä, joilla on hoikka kumppani. Mutta ironista kyllä, pyöreä nainen väistää useita luoteja jo ennakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoiset etsii seuraa tinderistä.
Eivät osaa mätsätä mieluisia partnereita 😂
Venäjälle noilla ei tule olemaan mitään asiaa. Kitsaille näytetään heti ovea, joten tyytyvät vinkumaan.
BMI. Vaatekoko, Jaksaako vetää leukoja, punnertaa tai hypätä yli 2m tasajalkaa jne. Kuva uimapuvussa tietysti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä harrastuksista.
Mitä sen on tarkoitus kertoa? Painaessani 120 kg harrastin kolmea eri urheilulajia 6 päivää viikossa.
Et harrastanut.
Olen eri, mutta jos et tiennyt. Se paino ei lähde 3 päivässä sen jälkeen, kun alkaa harrastamaan urheilua, joten 120 kiloinen voi hyvinkin harrastaa 7 päivänä viikossa 5 lajia, mutta ei se paino siitä tuosta vain katoa.
Ei ole tapaa, jolla ei loukkaisi naisia. Joudut vain deittailemaan läskejä naisia, jotta voisit deittailla kauniita naisia.
No mikset laita profiiliisi, ettet ole kiinnostunut lihavista. Samalla myös heistä kukaan ei turhaan kiinnostu sinusta.
Minä kysyn aina mieheltä suoraan; pituus, myös pippelin, lihavuus, siis painoindeksi, onko pullohartiat (jos on, ei jatkoon) , koulutustaso ja työpaikka. Ai niin, vuokralla jos asuu niin ei treffejä. En ole itse koskaan asunut vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse ihmetellä, mikseivät palstamiehet saa seuraa :D
Painokyselyjen jälkeen kaikki muut, paitsi Tinderin maksulliset naiset/k_settajat laittavat estoon.
Tyhmät miehet vaan ovat sitä heikointa miesainesta, ei voi mitään. Se on vieläpä geneettistä eli hyvin toimii luonnonvalinta - eivät pääse lisääntymään :D
Nämä eivät todellakaan tajua, miten vähän heillä on mahdollisuuksia. Siihen nähden luulisi jaksavan raahautua sille yhdelle kahvikupilliselle, mutta ei, mieluummin hiekoitetaan tapaaminen jo viesteissä. En tunne yhtään naista, joka katselisi mittojenkyselijää. En yhtäkään. Hoikkia sen sijaan monia.
Onneksi minulla on aina ollut seuraa tyrkyllä niin paljon, että ei ole tarvinnut tinderiin mennä arvioitavaksi! Idiootit olen aina kiertänyt kaukaa!!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tapaa, jolla ei loukkaisi naisia. Joudut vain deittailemaan läskejä naisia, jotta voisit deittailla kauniita naisia.
Mikroilmeet paljastaa deitin aikeet. Jos mökötät koko treffien ajan tai elehdit passiivis-aggressiivisesti,oot ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikroilmeet paljastaa deitin aikeet. Jos mökötät koko treffien ajan tai elehdit passiivis-aggressiivisesti,oot ulkona.
Miksi jäädä mököttämään?
”Hei, huomaan jo nyt, että meidän on parempi jatkaa eri teitä. Kiitos ajastasi ja onnea deittailuun! Heippa!”
Saa käyttää.
Sinun kannattaa pistää suoraan profiiliin tuo painotoive. Ihmisillä on tosi erilaisia mieltymyksiä ja tuo sinun lihavuuden karttaminen on täysin ok. Monesti myös naiset, kaikenkokoiset, haluavat tietää tuosta. Se voi viitata siihen, että mies on lyhyt, kalju, hintelä tms., mikä taas ei vetoa valitettavasti kaikkiin naisiin. Tai voi olla itsellä suuria epävarmuuksia.
riittääkö yksi vaaka vai tarvitsetko kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokovartalokuva ei ilmeisesti kerro kaikkea, kun eräskin herra oli hyvin nyrpeä tavatessamme. Katsoi päästä varpaisiin ja oli kuin ei olisi halunnut tunnistaa. Olen siis selvästi XL kokoaa, mutta massa on ns oikeissa paikoissa ja tämä kai hämää monia.
Mitähän mahdat tarkoittaa sillä että massaa on ns oikeissa paikoissa jos kerran deitti katsoi nyrpeästi?
Siis valokuvassa en näytä isokokoiselta, joka kuitenkin olen. Lihava voi myös olla sopusuhtainen, mutta ilman vertailukohtaa kuva voi ilmeisesti hämätä.
Ja kuva siis kuitenkin ajantasainen, etkä yrittänyt niinsanotusta huijata mitenkään? Outoa, kyllä ne ihmiset omalla kohdalla livenä näyttäneet samanmuotoisilta kuin kuvissakin.
täytyy sanoa että miten tähän on tultu.Miettikää myös naisen tai sen tinderetsijän miten hän suhtautuu tommosen.Eihän nekään välttämättä etsi kukkakeppiä.Luisevaa romulusta.Kerron jutun mikä suututti,eräs lyhyt ukko kertoi kriteerit miksen kelpaa hälle,olin sen mielestä lihava,moni muu miesM,en ollu..Kyllä se tärkein on persoona kokonaisuudessaan. Moni pinnallinen suhde kaatuu niin nähty.Miksei ihminen saa olla lihava??Haloo,moni tavallinen pari löytää toisensa onnellisia,mut nää pintaliitäjät..ei löydy ikinä ketään.
Et harrastanut.