Mikä on kohtelias tapa kysyä tinder naiselta oletko lihava?
Kommentit (207)
Saat sen kyllä profiilitekstiin kirjoitettua. ”Toivon, että olet hoikka”. Mutta muistauös samalla kertoa, miten yksinkertainen ja ilmaisutaidoton olet itse, voit sanoa vaikka että ”olen enemmän toiminnan mies kuin mikään keskustelija”.
Vierailija kirjoitti:
Kokovartalokuva ei ilmeisesti kerro kaikkea, kun eräskin herra oli hyvin nyrpeä tavatessamme. Katsoi päästä varpaisiin ja oli kuin ei olisi halunnut tunnistaa. Olen siis selvästi XL kokoaa, mutta massa on ns oikeissa paikoissa ja tämä kai hämää monia.
Mulla oli tästä syystä bikinikuva. Sama juttu, massa ns. kohdillaan mutta sitä on riittävästi :D
Jos olin jollekin liian tuhti, kukaan ei sitä ainakaan ilmaissut mitenkään. Sain kiitoksia, että näytin kuviltani.
Tuollaisen katseellamittailijan voi mielestäni jättää mittailemaan ilmaa. Itse en halua viettää minuuttiakaan treffeillä, jos kehoni ei ole toiselle ok.
Kyselijä riskeeraa sen, että hoikkakin nainen poistaa mätsin.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeily tai mikään harrastus ei suoraan kerro painosta.
Tämä. Lenkkeilen 6 krt viikossa, painan n. 90 kiloa. Kumppani löytyy.
N
Vierailija kirjoitti:
Kysyt painon ja pituuden. Jos ei vastaa, et ole enää yhteydessä. N
Tässä vaiheessa 99% naisista poistaa osuman. Ei tarvitse miehen miettiä, ollako yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä harrastuksista.
Mitä sen on tarkoitus kertoa? Painaessani 120 kg harrastin kolmea eri urheilulajia 6 päivää viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Harrastukset kertoo aika paljon ihmisestä
Jos esim lenkkeilee paljon, on tuskin BMI taivaissa….
Vedin säännöllisesti kymmenen kilsan lenkkeja bmi 40.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, mutta painon kyselijät poistan välittömästä. Haluan miehen, joka kiinnostuu minusta kokonaisuutena. Itseä ei miehen pituus kiinnosta myöskään vaan kokonaisuus.
Miehen miellyttävä ulkonäkö kuitenkin varmasti kiinnostaa? Koita ajatella, että miehille naisen ylipaino on yksi suurimmista turn offeista, ja sen takia siitä luonnollisesti ollaan myös kiinnostuneita. En minäkään voisi kuvitella olevani parisuhteessa ylipainoisen naisen kanssa. Kaverisuhteessa sen sijaan totta kai.
Joka tapauksessa ei tuohon ole mitään lääkettä olemassa. Ennakkoon et voi asiaa millään tavoin tiedustella, koska elämme aikaa jolloin edes sairaalloista lihavuutta ei saa noteerata millään tavoin. Pakko siis mennä vaan niille treffeillä ja todeta hiljaa itsekseen, että kuvat taisivat taas valehdella ja todellisuus on hieman enemmän kuin toivoit.
"Mennäänkö pizzalle/jätskille" jne
Eikö parempi olisi sanoa vain, että "en ole kiinnostunut lihavista tai ylipainoisista naisista. Jos olet sellainen, niin meidn ei kannata mennä treffeille". Näin ei siis tarvitse kysyä mitään.
Kannattaisi myös miesten laittaa tuo profiiliin.
Vierailija kirjoitti:
Kysyt painon ja pituuden. Jos ei vastaa, et ole enää yhteydessä. N
Ei ap voi kysyä, sillä sitten nainen kysyisi vastaavasti hänen mittojaan, ja selviäisi että hän on lyhyt ja hintelä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittaa virolaisia. Ei tule yllätyksiä.
Et taida tuntea yhtäkään virolaista naista :D
Antaa ton mennä. Kerta haluaa omasta mielestään laatua niin kokeilkoon virolaisia naisia. Tulkoot sit jälkikäteen valittamaan miten ei natsannut.
Vierailija kirjoitti:
Eikö parempi olisi sanoa vain, että "en ole kiinnostunut lihavista tai ylipainoisista naisista. Jos olet sellainen, niin meidn ei kannata mennä treffeille". Näin ei siis tarvitse kysyä mitään.
Tuollaisen miehen ohittaisin minäkin, vaikka olen mitoiltani hoikka. Ei ole mitään mielenkiintoa alkaa selvittämään, olenko kuitenkin miehen makuun liian iso. On paljon mahdollista että tuollainen mies etsiikin naista, joka on mallin mitoissa = reippaasti alipainoinen.
Katselin naisena Tinderissä naisia ja voin kertoa, että siellä on paljon aivan selkeästi hoikkia naisia, laihojakin. Ehkäpä ap voisi keskittyä tykkäämään näistä?
Ai eivätkö tykkää takaisin? Missähän on vika?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat typeryksiä.
Moni anorektisen laiha nainen kuvittelee olevansa lihava. Hoikat naiset kuvittelevat olevansa lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen miehen ohittaisin minäkin, vaikka olen mitoiltani hoikka. Ei ole mitään mielenkiintoa alkaa selvittämään, olenko kuitenkin miehen makuun liian iso. On paljon mahdollista että tuollainen mies etsiikin naista, joka on mallin mitoissa = reippaasti alipainoinen.
...siksi itsekkin haluaisin, että miehet kirjoittaisivat noin profiiliinsa, niin osaisi heidät sitten kiertää ja kaukaa.
Ei tarvitse ihmetellä, mikseivät palstamiehet saa seuraa :D
Painokyselyjen jälkeen kaikki muut, paitsi Tinderin maksulliset naiset/k_settajat laittavat estoon.
Tyhmät miehet vaan ovat sitä heikointa miesainesta, ei voi mitään. Se on vieläpä geneettistä eli hyvin toimii luonnonvalinta - eivät pääse lisääntymään :D
Kannattaa laittaa omaan esittely tekstiin, että etsii hoikkaa tai normaalipainoista naista.
Vierailija kirjoitti:
Katselin naisena Tinderissä naisia ja voin kertoa, että siellä on paljon aivan selkeästi hoikkia naisia, laihojakin. Ehkäpä ap voisi keskittyä tykkäämään näistä?
Ai eivätkö tykkää takaisin? Missähän on vika?
Joku hoikka nainen avautui Facessa ettei enää jaksa treffailla. Miehiltä tulee copypastattuja aloituksia ja ne muutamat jotka hyväksyi, eivät puhuneet juuri mitään. Koki olevansa pokaali jota haluttiin näyttää kylillä.
Ap, kysy suoraan. Mitä häviät siinä, jos nainen poistaa mätsin, koska on ylipainoinen? Ethän sinä olisi häntä halunnut muutenkaan, Etkä häviä mitään, jos hän poistaa mätsin vaikka on normaalipainoinen, koska arvomaailmanne olisivat joka tapauksessa aivan liian kaukana toisistaan.
Jatkossa pyyhi oikealle vain selvästi hoikkia naisia.
Et taida tuntea yhtäkään virolaista naista :D