Syy miksi lapsia hankitaan
ei ole veronmaksajien tekeminen koska työpaikat koko ajan vähenevät, vaan käskytettävän tekeminen.
Kommentit (41)
Kuvittelin äitiyden ennalta että lapsi huutaa äitiä kaupassa ja minä vastaan hänen tarpeisiin: ”No mitä kulta? Äiti on täällä! Äiti on täällä!” ja lapsen olevan iloinen löytäessään minut. Suunnittelin ennalta kuinka tarpeellinen minusta yhtäkkiä tulee, ja suljin mieleni siltä kauhulta että lapsi itsenäistyisi. Elämä on ohi sitten kun äitiys on, etenkin jos lasta ei saa enää käyttöönsä vaan se aloittaa oman elämän ☹
Miksi teit tismalleen saman aloituksen kuin pari päivää sitten?
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit tismalleen saman aloituksen kuin pari päivää sitten?
Voitko linkata sen tähän?
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelin äitiyden ennalta että lapsi huutaa äitiä kaupassa ja minä vastaan hänen tarpeisiin: ”No mitä kulta? Äiti on täällä! Äiti on täällä!” ja lapsen olevan iloinen löytäessään minut. Suunnittelin ennalta kuinka tarpeellinen minusta yhtäkkiä tulee, ja suljin mieleni siltä kauhulta että lapsi itsenäistyisi. Elämä on ohi sitten kun äitiys on, etenkin jos lasta ei saa enää käyttöönsä vaan se aloittaa oman elämän ☹
Vanhemmat harjoittavat vakavaa henkistä väkivaltaa, kun lapsi uhkaa erkaantua heistä.
Uhkaava tarpeettomuuden tunne tuntuu aivan helvetin pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi AP spämmäät täällä? Aloitus sekä tämä viesti ovat selkeästi molemmat sinulta, koska nämä samat viestit olivat täällä muutama päivä sitten sanasta sanaan samat.
Vierailija kirjoitti:
Kun omat lapset ovat isoja, niin sitten otetaan sijaislapsia.
Ihan itsekkäistä syistä: katson, että minun geenini ovat niin hyviä, että niitä kannattaa jatkaa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi AP spämmäät täällä? Aloitus sekä tämä viesti ovat selkeästi molemmat sinulta, koska nämä samat viestit olivat täällä muutama päivä sitten sanasta sanaan samat.
Kannattaa ottaa keskustelut talteen, että ne voi laittaa takaisin.
Tämä on keskustelupalsta ja siksi kaikki keskustelut poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itsekkäistä syistä: katson, että minun geenini ovat niin hyviä, että niitä kannattaa jatkaa eteenpäin.
Eli teetkö myös lapsenlapsia itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä monella emällä menee nuppi sekaisin, kun niitä lapsenlapsia ei ala kuulumaan :DD
Naisen elämänkaari:
0-20v: harjoitellaan nukkeleikkiä
20-30v: mangutaan nukkeleikkiä mieheltä
30-45v: nukkeleikki
45-55v: nuppi sekoaa kun nukkeleikki on takana -> häiriökäyttäytymistä
55v->: mangutaan nukkeleikkiä lapsiltaan
Me hankimme lapsia koska halusimme antaa lapsille hyvän, rakkaudentäyteisen ja turvallisen lapsuuden. En minä niinkään kysy "mitä lapsi voi antaa minulle" vaan "mitä minä voin antaa lapselle". Mielelläni hoivaan, rakastan ja hoidan pieniä ihmisiä jotta he saisivat mahdollisimman hyvät eväät elämään. Kaikki lapset ansaitsevat turvaa ja rakkautta, ja rajoja tietenkin sopivissa määrin.
Vierailija kirjoitti:
Me hankimme lapsia koska halusimme antaa lapsille hyvän, rakkaudentäyteisen ja turvallisen lapsuuden. En minä niinkään kysy "mitä lapsi voi antaa minulle" vaan "mitä minä voin antaa lapselle". Mielelläni hoivaan, rakastan ja hoidan pieniä ihmisiä jotta he saisivat mahdollisimman hyvät eväät elämään. Kaikki lapset ansaitsevat turvaa ja rakkautta, ja rajoja tietenkin sopivissa määrin.
"En minä niinkään kysy "mitä lapsi voi antaa minulle" vaan "mitä minä voin antaa lapselle"."
Sanot yhtä ja kumoat sen heti perään itse:
"Mielelläni hoivaan, rakastan ja hoidan pieniä ihmisiä"
Tärkeää on siis se mitä sinä haluat; hoivata ja tyydyttää lisääntymisviettiäsi.
"I sometimes wish I'd never been born at all."
- Freddie Mercury
Vierailija kirjoitti:
Naisen elämänkaari:
Missä vaiheessa sinä olet menossa? Ikääntynyt katkera Peter Pan mies 🤣
Millaisia rangaistuksia teillä on käytössä lapsille?
Ja entä jos lapsi ei tottele komentoa niin rankaisetteko heti, vai komennatteko uudestaan ja sitten vasta rankaisette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen elämänkaari:
Missä vaiheessa sinä olet menossa? Ikääntynyt katkera Peter Pan mies 🤣
Oliko tuo Peter Pan nikkisi, vai missä vaiheessa olet menossa? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ja entä jos lapsi ei tottele komentoa niin rankaisetteko heti, vai komennatteko uudestaan ja sitten vasta rankaisette?
Jos lapsi tottelee vanhempiaan aina ensimmäisestä kehotuksesta, on kasvatuksessa vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Päästän hänet erkaantumaan kohti itsenäistä elämää.
Parasta olisi jos hänen ei olisi tarvinnut syntyä valtasi alle ollenkaan.
Odotin kyllä innolla milloin täysi-ikäistyn ettei minua enää määräillä, vaan määräilen itse ;)