Syy miksi lapsia hankitaan
ei ole veronmaksajien tekeminen koska työpaikat koko ajan vähenevät, vaan käskytettävän tekeminen.
Kommentit (41)
Niinhän valtasuhteet menevät: omien vanhempien valta ärsyttää ja toisaalta odottaa innolla että saa jonkun oman valtansa alle.
Näin ihmiset eivät tule ikinä loppumaan ellei ilmastonmuutos puutu peliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itsekkäistä syistä: katson, että minun geenini ovat niin hyviä, että niitä kannattaa jatkaa eteenpäin.
Eli teetkö myös lapsenlapsia itsellesi?
Ei, toivon, että lapsenlapseni tekevät lapsia myös. Haluan nähdä sukulinjani jatkuvan pitkälle tulevaisuuteen.
Mikä on sukulinjasi? Sinä olet sekoitus valtavaa määrää ihmisiä eri puolilta maailmaa ja niin tulevat olemaan mahdolliset lapsenlapsesikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itsekkäistä syistä: katson, että minun geenini ovat niin hyviä, että niitä kannattaa jatkaa eteenpäin.
Tästä syystä monella emällä menee nuppi sekaisin, kun niitä lapsenlapsia ei ala kuulumaan :DD
Sukuni jatkuu myös serkkujeni ja sisarusteni lapsissa. Omien lapsien kautta yritän vain maksimoida sitä, että joku osa sukulinjasta jatkuu. Tärkeää on suku, ei se, kenen lapset sitä jatkavat eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä monella emällä menee nuppi sekaisin, kun niitä lapsenlapsia ei ala kuulumaan :DD
Sukuni jatkuu myös serkkujeni ja sisarusteni lapsissa. Omien lapsien kautta yritän vain maksimoida sitä, että joku osa sukulinjasta jatkuu. Tärkeää on suku, ei se, kenen lapset sitä jatkavat eteenpäin.
Eli silloin voisit olla tekemättä biologisia lapsia. Tärkeintä on suku.
Sain lapsen koska tulin raskaaksi. Kasvatan lapsestani itsenäisen ja vahvan persoonan, tuen hänen vahvuuksiaan ja autan häntä kehittämään heikkouksiaan. Olen onnistunut vanhemmuudessa jos lapsi haluaa itsenäistyä ja seisoo omilla jaloillaan kun sen aika tulee. En uhraa omaa elämääni vaikka lapsi myös antaa paljon, ja olen hyvin kiitollinen että minulla on aivan ihana poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia rangaistuksia teillä on käytössä lapsille?
Ja entä jos lapsi ei tottele komentoa niin rankaisetteko heti, vai komennatteko uudestaan ja sitten vasta rankaisette?
Jos lapsi tottelee vanhempiaan aina ensimmäisestä kehotuksesta, on kasvatuksessa vikaa.
Myös anopissa on vikaa, jos miniä tottelee heti ensimmäisestä kehotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Sain lapsen koska tulin raskaaksi. Kasvatan lapsestani itsenäisen ja vahvan persoonan, tuen hänen vahvuuksiaan ja autan häntä kehittämään heikkouksiaan. Olen onnistunut vanhemmuudessa jos lapsi haluaa itsenäistyä ja seisoo omilla jaloillaan kun sen aika tulee. En uhraa omaa elämääni vaikka lapsi myös antaa paljon, ja olen hyvin kiitollinen että minulla on aivan ihana poika.
Parhaassa tapauksessa saat jatkaa kotileikkiä koko elämäsi kun on poika.
Itse olen tyttö ja emällä meni nuppi pahasti sekaisin, yritti estää itsenäistymiseni kaikin mahdollisin tavoin. Tytöillä se alkaa siinä pian jo 10v jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit tismalleen saman aloituksen kuin pari päivää sitten?
Ja tismalleen sama kommenttikin alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit tismalleen saman aloituksen kuin pari päivää sitten?
Ja tismalleen sama kommenttikin alla.
Tismalleen samalla tavalla poistettukin ja kohta se lisätään takaisin kommenttiesi kanssa.
Kommentoin saman kuin viimeksi:
Ennen vanhaan ei syitä tarvittu lapsien tekemiseen, niitä vaan tuli jos luoja soi.
On tarjolla niin hyvät lapsituet et ihmiset saa mielenhäiriön.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän valtasuhteet menevät: omien vanhempien valta ärsyttää ja toisaalta odottaa innolla että saa jonkun oman valtansa alle.
Pyh. Jos haluaa komennella, siihen kelpaavat alaiset työpaikalla, ei sitä varten tarvitse lapsia tehdä.
Ennen jos sattui jotain ongelmajätettä käsiin, niin kenenkään persettä ei kutittanut jos sen heitti mereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyh. Jos haluaa komennella, siihen kelpaavat alaiset työpaikalla, ei sitä varten tarvitse lapsia tehdä.
No valtaosalla ei ole alaisia. Valtaosalla on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin saman kuin viimeksi:
Ennen vanhaan ei syitä tarvittu lapsien tekemiseen, niitä vaan tuli jos luoja soi.
Miksi tähän samaan keskusteluun tulet lisäämään saman kommentin?
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan vaatimukset lastenhoidolle ja -kasvatukselle kasvavat koko ajan. Monista sellaisista asioista jotka olivat aivan normaalia perhe-elämää vielä 10–20 vuotta sitten tulee nykyään lasu.
Moni ei halua olla jatkuvasti ilmiantojen kohteena ja viranomaisten syynättävänä, minkä takia lapset jätetään hankkimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaassa tapauksessa saat jatkaa kotileikkiä koko elämäsi kun on poika.
Itse olen tyttö ja emällä meni nuppi pahasti sekaisin, yritti estää itsenäistymiseni kaikin mahdollisin tavoin. Tytöillä se alkaa siinä pian jo 10v jälkeen.
Minunkin äiti kavatti meidät tekemällä kaiken puolesta, mikä ei tosiaan ole hyväksi itsetunnolle. Siinä saa pyristellä itsensä irti vanhemman vallasta. Juuri siksi kasvatan poikani itsenäiseksi ja vahvaksi, kannustan häntä olemaan ihan oma persoonansa ja tekemään mitä itse haluaa. Kaikki vanhemmat eivät ole samanlaisia kuin sinun ja minun ovat olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan vaatimukset lastenhoidolle ja -kasvatukselle kasvavat koko ajan. Monista sellaisista asioista jotka olivat aivan normaalia perhe-elämää vielä 10–20 vuotta sitten tulee nykyään lasu.
Moni ei halua olla jatkuvasti ilmiantojen kohteena ja viranomaisten syynättävänä, minkä takia lapset jätetään hankkimatta.
Ja onneksi tulee. Loppuu se päästä repiminen ja kovaääninen parittelu-ulvonta.
Jaaha, aloituskommentti on tuolta eilisestä lapsettomuuskeskustelusta ja siitä, kun joku väitti, että lasten tekeminen on itsekästä.
Ei, toivon, että lapsenlapseni tekevät lapsia myös. Haluan nähdä sukulinjani jatkuvan pitkälle tulevaisuuteen.