Lapseni pvkoti kaverin syötävän hyvännäköinen isä! :D
Hän on varattu (sormus) ja minä olen varattu. Jää vain fantasioinnin tasolle mutta miten joku voi olla niin hyvännäköinen ettei pahemmin viitsi päin katsella ettei ihastusta huomaa. Mitään en tule siis tekemään asian eteen,ei siis valituksia. :) Ne silmät on parasta. Luulen että hän on 10 vuotta vanhempi kuin itse mutta ehkä parhaimman näköinen mies jota olen koskaan nähnyt. Hauskaa vappua kaikille. :)
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:41"]Älä vaan sano et on paimio...
[/quote]
Onko se kaupunki? :,D
On paimio kaupunki. Paimiossa tosiaan on monta päiväkotia.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:41"]
Älä vaan sano et on paimio...
[/quote]
Miks ap ei voisi sanoa että on paimio???
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:41"]Älä vaan sano et on paimio...
[/quote]
Onko se kaupunki? :,D
[/quote]
Paimio on kaupunki isolla K:lla ja palvelut pelaa.
Luvin ketjua ja mitä pidemmälle pääsin niin alko kuulostaa ihmeen tutulle, niin oli pakko kysyö onko kyseessä paimio....
Paljastan nyt vihdoin kaupungin, se on raisio. Pieni kaupunki mutta monta päiväkotia. :)
Ap
minkä ikäinen olet? Onko sinulla tyttö vai poika? Miten mies pukeutuu?
Lukiko joku muukin, että "lapseni puukotti kaverin syötävän hyvännäköinen isä"?
Olen 21v. Minulla on tyttö. Mies pukeutuu tavallisesti,farkkuihin ja huppariin..
Ap
Melkein jo ehdin ajatella että se on mun mies mutta asutaan turussa eikä miehellä ole laseja. Vie kuitenkin aina pojan hoitoon puoli kasin ja kasin välissä ja on syötävän hyvän näköinen ja tumma ;D
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:14"]
Melkein jo ehdin ajatella että se on mun mies mutta asutaan turussa eikä miehellä ole laseja. Vie kuitenkin aina pojan hoitoon puoli kasin ja kasin välissä ja on syötävän hyvän näköinen ja tumma ;D
[/quote]
Ei ole miehesi. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:47"]Varmaan Helmin isä :-).
[/quote]
Onko? 8D
Loppu jää arvoitukseksi. :)
Raision paljastin jo niin se riittäköön teille. Hyvää yötä! Kerron vielä että aiemmissa teksteissäni oli muutama asia muutettu jottei minua tunnistettaisi. Tämän päiväkodin isän ulkonäössä oli kuitenkin kaikki totta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:27"]
Kaarina?
[/quote]
Ei ole kaarina,lähellä ollaan. :)
Ap