Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä mitä tehdä miehen kanssa

Vierailija
30.04.2015 |

Mä en tiedä mitä tekisin miehen kanssa. Tässä oon koko viikon kyselly, että onko mun kanssa kotona vappuna vai mitä meinaa. Vastauksena vaan , että mun kanssa kotona, syödään hyvin ja katotaan joku hyvä leffa. No tänään vielä mun kaverit kyseli, että ollaanko nyt varmoja etten mä ees tuu yksin ulos ja sanoin, että juu olen kotona miehen kanssa. Seittemältä vielä varmisin mieheltä, että on kotona ja alanko tekemään ruokaa ja mies vastasi myöntävästi. 15minuuttia tämän jälkeen ilmoitti, että lähteekin kavereiden kanssa baariin, minä en ole tervetullut mukaan.

Ja tosiaan eniten ehkä harmittaa, että 4vuotta ollaan seurusteltu enkä tuon kavereita ole saanut tavata. Olen kysynyt missä vika, mutta vastausta en ole saanut. Nyt istun taas kotona yksin ja mietin pitäisikö erota. Rakastan miestä, mutta tää etten saa nähdä sen kavereita häiritsee ihan pirusti. Varsinkin kun en saa mitään selkeetä syytä käytökselle

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punat huuliin ja baanalle omien kavereittesi kanssa!

Vierailija
2/6 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö miehen kaverit edes että seurustelette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:34"]Punat huuliin ja baanalle omien kavereittesi kanssa!
[/quote]
Juuri näin.
eikö äijän kavereita ole käynyt teillä ikinä??
sillä on hoito minkä kanssa hengailee ja itse tyhmänä odotat sitä kotona.

Vierailija
4/6 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää ne kaverit, että seurustellaan mutta kukaan ei ole tääll käynyt. 4vuotta tosiaan oltu yhessä ja alusta asti vältellyt sitä, että tapaisin kaverit... ap

Vierailija
5/6 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Kurjaltahan tuo kuulostaa. Ehkä sun pitää enemmän mennä itse ja olla itsenäisempi niin mieskin alkaa välittämään menoistasi, ja teidän yhteisestä ajasta enemmän. Kun siis huomaa että et ole siinä kotona aina..

Vierailija
6/6 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, sinähän olet saaliin löytänyt. Niin makaa kuin petaa ja koska olet tilanteeseen ollut tyytyväinen noin pitkään, niin luulisi sinun tietävän minkälaista yhteinen tulevaisuutenne tulisi olemaan. Nyt mies vaihtoon ja helluntaiksi uusi kaveri kainaloon. Tuhlaat elämääsi skeidaan nyt, rakkaudesta on ihan turha yrittää höpöttää.