Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihastutteko ikinä esim yhden katseen perusteella?

Vierailija
30.04.2015 |

onko kenellekkään käynyt näin? :D esim. ihastut kun joku vain katsoo sinua hieman pidempään kuin tavallisesti? itselleni pari kertaa, ja se on hämmentävää! :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin helppo.

Vierailija
4/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:30"]En ole niin helppo.
[/quote]

LOL. Ym....

Vierailija
5/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta ihmettelen niitä jotka ihastuvat. Miten ihastuminen voi tapahtua yhden katseen aikana? Mistä sen huomaa että tuo on juuri se oikea minulle? Osaako kukaan ensi silmäyksellä ihastunut selittää tätä?

Vierailija
6/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:32"]En mutta ihmettelen niitä jotka ihastuvat. Miten ihastuminen voi tapahtua yhden katseen aikana? Mistä sen huomaa että tuo on juuri se oikea minulle? Osaako kukaan ensi silmäyksellä ihastunut selittää tätä?
[/quote]

ei siitä huomaakkaan onko toinen se oikea. se vaan tuntuu jotenkin siltä, se on kummallista

Vierailija
7/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:32"]En mutta ihmettelen niitä jotka ihastuvat. Miten ihastuminen voi tapahtua yhden katseen aikana? Mistä sen huomaa että tuo on juuri se oikea minulle? Osaako kukaan ensi silmäyksellä ihastunut selittää tätä? [/quote] ei siitä huomaakkaan onko toinen se oikea. se vaan tuntuu jotenkin siltä, se on kummallista

[/quote]

Miten ihastuksen suhteen on myöhemmin käynyt? Tuliko teistä pari vai erositteko?

Vierailija
8/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos mies on väh. 195 cm pitkä, harteikas, tiukat vatsalihakset, suora valkoinen hammasrivi, kaunis hymy ja siniset silmät. Jos nämä vaatimukset eivät täyty, en.

Vierailija
9/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Ihastun todella helposti. En tiedä, onko se hyvä vai huono asia?

Vierailija
10/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen huomannut katseen ansiosta, että tuohon minulla on mahdollisuudet, joten "ihastun" sitten häneen. t. mies

Vierailija
11/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen, koko ajan.

Ja sittenkun näkee, että ihastuksen kohde vaikka vain juttelee toisen kanssa, niin tuntuu, kuin veistä käännettäisiin haavassa (siis ihan fyysisesti).

Naiset kukin omalla tavallaan ovat ihania, enkä voi olla katsomatta takaisin, jos joku nainen selvästikkin katselee minua, ja kun katseet kohtaavat, on se kuin ydinräjähdys, sokaiseva valo tai kuin joku heittäisi hiekkaa silmiin.

Tämä siitä huolimatta, että ikää ja kokemusta on jo ihan liiaksi asti.

Jotkut puhuvat ilkeästi stalkkereista. lienen tunnetasolla sellainen, vaikka en hae katsekontaktia ja varsinkaan vonkaa (!):llua itseäni nuoremmilta.

Vierailija
12/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten tuttavapariskunnan mies... Olemme tunteneet kymmenisen vuotta, eikä välillämme ole ollut kerrassaan minkäänlaista kipinää. Olimme sitten lähdössä pariskuntina juhlimaan ja olin laittanut ylleni kivat vaatteet ja meikannut. Yleensä en arjessa laittaudu mitenkään. Se mies tuli meitä ovelta hakemaan ja kun hän näki minut, hänen kulmakarvansa kohosivat sillä tavalla, kuten olin nähnyt käyvän joskus nuorempana ja nätimpänä. Kukaan ei ollut aikoihin - eikä sen koommin ole - vilkaissutkaan minua sillä tavalla. Kesti varmaan vuoden verran, että omat fiilikseni normalisoituivat ja minulla on semmoinen olo, ettei se tuttavapariskunnan mieskään ollut vähään aikaan minua kohtaan ihan samanlainen. Se on varmaan ainoa kerta, kun olen vähän ihastunut yhdestä katseesta. Ja eihän tässäkään ollut siitä miehestä kysymys, vaan siitä, miten hän sinä iltana näki minut.

Vierailija
13/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha joo :D ja jos joku koskettaa. Olen monta kertaa ollut jonkun tutun kanssa ihan normaalisti ja sitten se on tyyliin hiplassu ohimennen jostain käsivarresta tms ja oon vaan että noni, taas mennään...

Vierailija
14/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin katse voi jäädä mieleen..

Vierailija
15/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut ihastunut. :(

Vierailija
16/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:30"]En ole niin helppo. [/quote] LOL. Ym....

[/quote]

en minäkään oo helppo,mutta helpolla ihastun:)

17/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, valitettavasti.

Vierailija
18/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko parisuhteessa ja onko sinulla lapsia? Oma mieheni käyttäytyy myös noin ja olen ajatellut, että on vain yksittäistapaus, mutta taitaa olla hyvin yleistäkin. Ja mitä vanhemmaksi hän tulee, niin sitä nuoremmaksi ne katsekontaktinaiset vain muuttuu. Tosi etovaa välillä, mutta täytyy vain jotenkin aina suodattaa läpi tuo käytös. Onneksi oma ulkonäkö ja itsetunto on kohdallaan.

Vierailija
19/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:27"]

Oletko parisuhteessa ja onko sinulla lapsia? Oma mieheni käyttäytyy myös noin ja olen ajatellut, että on vain yksittäistapaus, mutta taitaa olla hyvin yleistäkin. Ja mitä vanhemmaksi hän tulee, niin sitä nuoremmaksi ne katsekontaktinaiset vain muuttuu. Tosi etovaa välillä, mutta täytyy vain jotenkin aina suodattaa läpi tuo käytös. Onneksi oma ulkonäkö ja itsetunto on kohdallaan.

Tämä siis numerolle 12.

[/quote]

Vierailija
20/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja taas mennään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi