Mies siirtyi suoraan suhteeseen toisen kanssa, en pääse surusta yli
Erosimme viime vuonna alkukesästä miehen kanssa viiden vuoden suhteen jälkeen. Hänen mukaansa toinen nainen ei liittynyt eroon, mutta tuota on vaikeaa uskoa, kun siirtyi tähän saman tien eikä mennyt kuin hetki niin nainen kantoi tavaransa toisesta kaupungista miehen asuntoon.
Kysymys kuuluu, miten löydän itsestäni nyt sen voimaantuneen vahvan naisen joka kääntää tämän voitoksi? Olen ollut surusta sairas kaikki nämä kuukaudet.
Kommentit (86)
Minä kun kannoin tavaroita eron jälkeen ulos niin uusi nainen melkein samalla oven avauksella kantoi omansa sisään. Kummasti alkoi miestä muutaman vuoden kuluttua kaduttaa kun oli perhe pyöräytetty ja naimisiin menty hyvin nopealla tahdilla uuden kanssa. Myönsi katuvansa sitä miten heivasi minut kriisin keskellä. Itse olin tuossa vaiheessa jo tukevasti omassa uudessa elämässäni. Kyllä nuo suhteesta toiseen loikkijat joutuvat aina jossain vaiheessa kohtaamaan itsensä ja ne asiat joita yrittävät paeta.
Mun exä on kyllä niin mulkku, että en ikävöi. Helpotus oli päästä eroon.
Moni on tehnyt itsarin eikä sen jälkeen valittanut.
Enpä tiedä yhtäkään suhdetta joka noista lähtökohdista olisi loppujen lopuksi kestänyt.
Tämä on normaali osa surutyötä. Eron jälkeen meillä on tapana glorifioida ex-partneria - mikä on myös se syy, miksi niin moni ex sitten myöhemmin tulee kolkuttamaan ovelle. Muista MYÖS ne huonot asiat. Exäsi on kokonaisuus, ei vain hyvä tai huonot puolensa. Se, että hänellä on tapana vaihtaa lennosta on osa hänen persoonaansa eli osa sitä kokonaisuutta, jota sinun pitäisi rakastaa (jos haluaisit takaisin yhteen).
Sormet ja varpaat ristissä että olet yli exästäsi siinä vaiheessa kun hän tulee katuman päälle. Tai että hän ei koskaan kehtaa tulla anelemaan sinua takaisin. Jos sorrut häneen toistamiseen niin se on merkittävästi lisäaikaa kaikelle tuolle paskalle. Ja usko pois, se vain pahenee ajan (ja uuden naisen) myötä.