Mies siirtyi suoraan suhteeseen toisen kanssa, en pääse surusta yli
Erosimme viime vuonna alkukesästä miehen kanssa viiden vuoden suhteen jälkeen. Hänen mukaansa toinen nainen ei liittynyt eroon, mutta tuota on vaikeaa uskoa, kun siirtyi tähän saman tien eikä mennyt kuin hetki niin nainen kantoi tavaransa toisesta kaupungista miehen asuntoon.
Kysymys kuuluu, miten löydän itsestäni nyt sen voimaantuneen vahvan naisen joka kääntää tämän voitoksi? Olen ollut surusta sairas kaikki nämä kuukaudet.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa seuraamasta exäsi tekemisiä ja kuulumisia ja keskity ihan vaan itseesi, omaan elämääsi ja omiin unelmiisi. Vertailu ei tee kenestäkään onnellisempaa.
Samaa olin sanomassa kuin tuo lainattu kirjoittaja. Katkaise kaikki siteet exääsi, älä seuraa somessa, jos stalkkaat niin aseta itsellesi joku este. Vältä kaikin tavoin kuulemasta hänestä yhtään mitään. Keskity omaan elämääsi ja kivoihin asioihin. Jos yhtään tuntuu siltä, niin deittaile. Tapaa paljon ihmisiä ”kepeästi”, ihan vaan ajan kuluksi ja uusia ajatuksia saadaksesi. Matkusta, jos vain mahdollista.
1,5 vuotta ja vieläkin murehdit? No eipä tietenkään surulle ole aikataulua, mutta kannattaisi keksiä muuta mietittävää.
Aikansa se vie mutta omaa hyvinvointiaan voi edistää.
Minun kokemus lähipiiristäni on, että tuo on hyvin tavallista miehille. Eli ottavat samantien uuden naisen kun eivät halua käsitellä eron aiheuttamia tunteita ja on helpompi olla taas vaan rakastunut. Lähes kaikissa tapauksissa se miehen suru ja käsittelemätön ero on sitten kuitenkin ponnahtanut pintaan myöhemmin ja ovat sitten olleet kinuamassa exää takaisin vaikka asuivat jo uuden kanssa yhdessä. Yhdessäkin tapauksessa uusi nainen oli heti hankkiutunut raskaaksi varmistaen asemaansa mutta mies haikaili vielä pitkään kaverini perään ja soitteli/viestitteli vielä synnäriltäkin ja oli valmis jättämään uuden perheensä. En ymmärrä miksi miehet eivät voi ensin käsitellä sitä eroaan niin ei tulisi tällaisia tilanteita ja pääsisivät itsekin uuteen suhteeseen ilman mitään painolastia.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekevät tuota. Eivät osaa olla yksin.
Onneksi naiset eivät vaihda kumppania lennosta.
Tutkitusti harvemmin, kuin miehet.
Olisit nyt vielä maininnut olevasi professori, niin kasvattaa uskottavuutta :D
Miksi itket sellaisen ihmisen perään joka ei välitä sinusta? Tottakai pitää surut surra mutta että kuukausikaupalla märehditään ihmistä joka ei välitä sinusta ja on jo uudessa suhteessa. Miksi annat sen miehen edelleen vaikuttaa elämääsi ja tunteisiisi?
Minua säälittää ihmiset joille ero ottaa näin koville.
Heh. Minä en ollut edes saanut kaikkia kamojani asunnosta, kun siellä oli jo uuden naisen tavaroita. Nauroin vaan exälle päin näköä, että ei varmasti eron syy ollut toinen nainen... Yritti vielä piilotella selkänsä takana esinettä, jonka tiesin kuuluvan naiselle. No, minä olin erosta helpottunut, joten ihan sama mitä teki.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Minä en ollut edes saanut kaikkia kamojani asunnosta, kun siellä oli jo uuden naisen tavaroita. Nauroin vaan exälle päin näköä, että ei varmasti eron syy ollut toinen nainen... Yritti vielä piilotella selkänsä takana esinettä, jonka tiesin kuuluvan naiselle. No, minä olin erosta helpottunut, joten ihan sama mitä teki.
:DDD Kyllä nämä tapaukset lähinnä huvittaa. Minä en ymmärrä miten nuo naiset suostuu tällaiseen. Uskovat tietenkin olevansa nyt se elämän suuri rakkaus.
Mä en arvosta sellaista ihmistä pätkääkään joka ei osaa ensin erota ja sitten vasta alkaa deittailemaan/tapaamaan muita? eihän tuollaiseen ihmiseen pystyisi luottamaan ollenkaan?
Siis jos minuun ihastuisi joku joka olisi vielä parisuhteessa? mistä ihmeestä tietäisin ettei tee samaa temppua minulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa seuraamasta exäsi tekemisiä ja kuulumisia ja keskity ihan vaan itseesi, omaan elämääsi ja omiin unelmiisi. Vertailu ei tee kenestäkään onnellisempaa.
Samaa olin sanomassa kuin tuo lainattu kirjoittaja. Katkaise kaikki siteet exääsi, älä seuraa somessa, jos stalkkaat niin aseta itsellesi joku este. Vältä kaikin tavoin kuulemasta hänestä yhtään mitään. Keskity omaan elämääsi ja kivoihin asioihin. Jos yhtään tuntuu siltä, niin deittaile. Tapaa paljon ihmisiä ”kepeästi”, ihan vaan ajan kuluksi ja uusia ajatuksia saadaksesi. Matkusta, jos vain mahdollista.
Suosittelen. Itse tosin tein sen virheen että aloin exän kanssa jonkin ajan kuluttua taas yhteyksiin kun lähestyi minua ja taas tuntuu että mieliala on menossa tämän vuoksi alaspäin. Parempi olisi pitää se radiohiljaisuus.
Minun käsitykseni mukaan kaikki oli hyvin, kunnes hän yhtäkkiä sanoi ettei olekaan varma suhteestamme ja halusi omaa aikaa yksin miettiä asioita. Oma aika ilmeisesti tarkoitti uuden naisen varmistamista. Joku sanoi, että kannattaa lopettaa exän elämän seuraaminen. Näin olen tehnytkin, luovutin hänelle jopa rakkaan lemmikin huoltajuuden kokonaan jotta en joudu olemaan tekemisissä. Sekin oli oma surunsa, mutta hän ei siitä suostunut luopumaan, joten minun oli pakko jotta pääsen katkaisemaan yhteydet häneen. Ap
Minä olen ollut samassa tilanteessa ap. Mies muutti lähes samoin tein yhteen uuden naisen kanssa joka hänen mukaansa ei liittynyt eroon. Meillä on yhteinen lapsi joten yhteyksiä en voinut katkaista. Uusi nainen oli muutaman kuukauden päästä raskaana. Minä olin aivan romuna pitkään tapahtumien jälkeen. Parin vuoden kuluttua mies alkoi uudestaan lämmitellä välejä minun suuntaan kun arki uudessa suhteessa oli astunut kuvioihin. Ei voinut vähempää kiinnostaa enää tuossa vaiheessa. Lopulta mies vaihtoi tämän uudenkin lennosta johonkin työkaverinsa joka ei kuulemma liittynyt eroon mitenkään. Tämä sama kaava on toistunut hänellä jo ainakin kolme kertaa. Näitä on muitakin omassa tuttavapiirissä.
Olkaa onnellisia kun pääsette eroon tuollaisista
Yks mun existä lähti suoraan minun kodista uuteen suhteeseen 😁. 4v kesti suhteemme. Ei oo ollut ikävä. Yhden kanssa seurustelin vuoden. Olemme kummatkin pysyneet yksin vuoden eromme jälleen. Näemme joskus. Toiset ei osaa elää yksin.
Ei nuo mitään miehiä ole tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Yli 80 prosenttia eronneista miehistä on uudessa parisuhteessa alle 2 kk erosta. Jos mies tekee aloitteen eroon, hänellä on lähes aina uusi suhde käynnissä tai on ollut jo pitkään entisen suhteen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on ollut tuo toinen nainen jo pitkän aikaa ja varmistanut, että siitä tulee jotain. Vasta sitten laittaa nyxän pihalle.
Olen samaa mieltä.
Pääset yli kun tajuat, että exmiehesi ei ole se ihminen joksi häntä luulit. Eli et todellisuudessa rakastanut häntä vaan sitä mielikuvaa, jonka olit hänestä luonut. Siksi voit päästää irti.
eorsitte siis yli puoli vuotta sitten ja seuraat vielä miehen elämäää noin tarkkaan. lopeta yhteydenpito niin pääset eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
eorsitte siis yli puoli vuotta sitten ja seuraat vielä miehen elämäää noin tarkkaan. lopeta yhteydenpito niin pääset eteenpäin.
Ap kirjoitti ettei pidä yhteyttä.
1 - 2 - 3 - ja hyppy yli !!