Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä töitä ujot, epäsosiaaliset jne. ihmiset tekevät?

Vierailija
08.01.2022 |

Tuntuu että kaikkialla (lähipiirissä, telkkarissa jne.) ihmiset ovat todella sosiaalisia, itsevarmoja ja hyvässä työssä. Vaikea näin 27-vuotiaanakaan hyväksyä sitä millainen itse on luonteeltaan kun tuntuu että se vaikuttaa niin paljon elämään jo pelkästään töiden ja uran suhteen.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein yksin tehtävää toimistotyötä aikaisemmin ja nyt olen hieroja. Ihmisten kohtaaminen on helppoa kun he ovat puolialasti ja kontakteja ei ole montaa päivässä. Joku muu asiakaspalvelu tai toimistossa työskentely kollegojen keskellä olisi liian kuormittavaa.

Vierailija
2/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tehnyt asiakaspalvelutöitä, vaikka olen arka, ujo ja epäsosiaalinen. En ole keksinyt/löytänyt sellaista alaa, jossa ei tarvitse olla ihmsten kanssa tekemisissä ja jossa työllistyisi helposti. En ole myöskään valmis muuttamaan muualle, joten teen pakosti sitä työtä, mitä satun saamaan. Olen kai pärjännyt ihan hyvin kun aina kutsuttu uudelleen töihin ja sain juuri vakituisen paikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyöritän omaa firmaa ihan kotoa. Teen paljon koodausprojekteja ulkomaalaisille firmoille ja tienaan aika hyvin. t: erakko

Vierailija
4/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on toimittajina.

5/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottelee postia jakeluun. 

Vierailija
6/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus konttorirotta. Aiemmin työhön kuului melko paljon asiakaspalvelua. Sähköpostitse vielä menee, mutta puhelimeen vastaaminen on aina ollut vastenmielistä. Onneksi olen saanut häivytettyä sitä osaa työnkuvastani huomattavasti. Melko itsenäisesti pakerran eri ohjelmien ja Exceleiden parissa.

Vierailija
7/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pyöritän omaa firmaa ihan kotoa. Teen paljon koodausprojekteja ulkomaalaisille firmoille ja tienaan aika hyvin. t: erakko

Voisitko kertoa mikä koulutus sinulla on? Oletko ns nörttinero vai voiko peruspulliainenkin oikeaan koulutukseen päästyään pystyä tuon kaltaiseen työhön?

Vierailija
8/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiinnostaa ja mihin taipumuksia noillakin spekseillä. Sinne.

Vierailija
9/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kääntäjä.

Vierailija
10/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ujoja hommia ujossa paikassa....

Vierailija
11/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennesuunnittelijaksi kannattaa pyrkiä. Palkka on työhön ja koulutukseen nähden aivan surkea, mutta ei välttämättä tartte päivän aikana puhua kellekään. Siitä on myös helppo sosiaalisoitua ja lähteä hyvä palkkaisiin töihin vaikka raksalle työnjohtoon ja sitten palkka onkin 2000€/kk enemmän, työmäörä vöhemmän, harvemmin ylitöitä ja saat puhua kaikilla kielillä mitä keksit ja hirveesti huitomista.

Vierailija
12/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein siivoustyötä. Keskustelin myös asiakkaiden kanssa. Nyt haen merkonomi alan töitä.

Vierailija
13/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen seksichattityö tä freelancerina :)

Ok hommaa, vaikka aluksi palkka on surkea.. Helpottaa kun edes pomon kanssa ei tarvii puhua puhelimessa.

Lisäksi ei tarvitse selitellä sairasteluja, omia lääkärikäyntejä, lasten sairasteluja, lääkärikäyntejä yms. yms. Joita meillä riittää!

Ainoa sosiaalinen kontakti on se asiakas, jota et kohtaa omana itsenäsi.

Suosittelen!

Jooh, tottakai olen ollut myös assarina/toimistotyöntekijänä ja keittiöalalla astiahioltajana kuulokkeet päässä.. mutta näissä kumminkin sitä sosiaalisuutta tarvitaan.

Etkö pääse irtaantuun tasan mihinkään lääkärikäyntiin 3x viikossa.

Vierailija
14/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija

Vierailija
15/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa pankissa. Aina olen ollut ujo ja epäsosiaalinen. Työssä pärjään kyllä, siellä on työ-minä päällä, asiakkaat tykkää musta. Suurempi ongelma tämä on esimiehelle, pitäisi kuulema olla enemmän äänessä kahvitauoilla. Tämä 2022 Suomessa.

Vierailija
16/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa mikä koulutus sinulla on? Oletko ns nörttinero vai voiko peruspulliainenkin oikeaan koulutukseen päästyään pystyä tuon kaltaiseen työhön?

Vietin 5 vuotta työttömänä lukion jälkeen ja siinä kohtaa opettelin itse ammattilaiseksi nettiä käyttäen. Sitä ennen olin harrastanut koodaamista jo 3 vuotta koulun ohella. Harvasta ihmisestä tulee peruskoodaria parempaa. Tämä vain sattuu olemaan minulle intohimo.  Tavallisen tallaajan kannattaa pysyä liukuhihna työssä tai mitä ikinä tekeekään.

Vierailija
17/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäkoneenkuljettaja eli motokuski.

Vierailija
18/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvässä työssä, feikkaan olevani sosiaalinen ja itsevarma. Pidän tosin muitakin ihmisiä enimmäkseen feikkeinä.

Vierailija
19/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ujo ja introvertti, teen asiakaspalvelutöitä kun muuta ei täällä oikein ole tarjolla. Töissä kyllä tietysti tulee juteltua asiakkaiden kanssa, mutta kyllä sen sitten huomaa työpäivän jälkeen ja vapaapäivien aikaan että ei oikein jaksa ja halua nähdä ketään.

Vierailija
20/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa minäkin. Töissä osaan jotenkuten feikata sosiaalista. Siviilissä kukaan ei varmaan arvaisi, missä työskentelen, kun hädin tuskin uskallan moikata naapuria töiden ulkopuolella :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan