onko julmaa jättää lapsi ilman vappupalloa?????
kauhuissani luin kun joku mamma tuolla toisessa ketjussa oikein brassaili kuinka jätti pienen avuttoman lapsen ilman vappupalloa kun sai kiukkukohtauksen kaupassa :( Oli puhunut kotona kuinka kaupassa käyttäydytään ja lapsi saanut kohtauksen oli uhkannut että seuraavasta lähtee isän kanssa autolle ja ei saa vappupalloa ja oli tehnyt niin. tuossa lapsi oppii että äiti hylkää ja ei saa ikinä mitään kivaa. kamala äiti.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 12:14"]noita palloja nyt saa joka päivä, onko julmaa jättää lapsi pallotta esim. ensi viikon tiistaina?
[/quote]
Siis ei, ei näin. Kun kyse on näistä isoista kuvallisista foliopalloista niin rangaistus on mielestäni kohtuuton. Jos kyse olisi todellakin jostain sellaisesta, jota saa joka päivä niin asia olisi ihan ok.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 12:14"]noita palloja nyt saa joka päivä, onko julmaa jättää lapsi pallotta esim. ensi viikon tiistaina? [/quote] Siis ei, ei näin. Kun kyse on näistä isoista kuvallisista foliopalloista niin rangaistus on mielestäni kohtuuton. Jos kyse olisi todellakin jostain sellaisesta, jota saa joka päivä niin asia olisi ihan ok.
[/quote]
Siis kyllä, just näin! Juurikin näitä isoja kuvallisia foliopalloja saa joka päivä. Ei mitenkään kohtuutonta.
No ei tietenkään sitä palloa nyt sitten osteta! Mutta ehkä mennään myöhemmin sitten hakemaan, kun on vaikka autossa rauhoituttu. Palkitako se lapsi olisi pitänyt huonosta käytöksestä?
Hei mustahan tehtiin ihan oma ketju :D oon tosiaan julma äiti, lapsi sai kaksi varoitusta ennenkuin lähti autoon ja vappupallo evättiin.
Oisko pitänyt antaa tuon rakkaudenhedelmän jatkaa muiden ihmisten terrorisointia kaupassa? Tsiisus mä en yhtään ihmettele että lapsellisia ihmisiä vihataan, millaisia pikkuhitlereitä te kasvatatte jos teoista ei tule seuraamuksia.
Ja kyllä, käydään hakemassa pallo kunhan neiti tajuaa mikä meni vikaan omassa käytöksessä. Mutta huomenna ei sitä saa.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:14"]Hei mustahan tehtiin ihan oma ketju :D oon tosiaan julma äiti, lapsi sai kaksi varoitusta ennenkuin lähti autoon ja vappupallo evättiin.
Oisko pitänyt antaa tuon rakkaudenhedelmän jatkaa muiden ihmisten terrorisointia kaupassa? Tsiisus mä en yhtään ihmettele että lapsellisia ihmisiä vihataan, millaisia pikkuhitlereitä te kasvatatte jos teoista ei tule seuraamuksia.
Ja kyllä, käydään hakemassa pallo kunhan neiti tajuaa mikä meni vikaan omassa käytöksessä. Mutta huomenna ei sitä saa.
[/quote]
Sä oot mun idoli!! :D
minä olen kyllä kamala äiti kun en ostanut puhjenneen tulalle uutta. sanoin vain, että ilmapalloille käy joskus niin. lapsi ei kylläkään edes itkenyt, mutta tottakai häntä harmitti.
On, jos sulla on tilannetajua ja tunteet.
Ihan reilultahan tuo kuulosti.Ei se vissiin siitä ensimmäisestä kohtauksesta sitä palloa menettänyt , vaan"seuraavasta lähtee isän kanssa autolle ja ei saa vappupalloa". Liian paljon näkee lapsia, jotka itkullaan kiristävät kaupasta vaikka mitä roinaa ja vanhemmathan sitten ostaa..
Muistan aikanaan, kun marketeissa ei vielä myyty vappupalloja, vaan ostettiin torilta pallot mulle ja siskolle. Heti kun päästiin kotipihaan, sisko päästi omasta pallostaan irti, koska halusi nähdä miten se lentää :D Isän ilme kun "kakskyt euroa" lensi taivaan tuuliin. Ei ollut kuitenkaan vihainen, mutta seuraavina vuosina saatiin valita otetaanko vappupallo vai 20 e (tai noh, jos tarkkoja ollaan niin vastaava summa markkoina). Mikä oli kyllä ihan fiksua, saman tavan ottaisin omien lasten kohdalla käyttöön.