Käykö kukaan s marketin ilta ale ostoksilla? Pitääkö sitä jotenkin hävetä?
Mä ostan lähes kaiken minkä vaan saan sieltä -60%. Kertaakaan ei ole ollut pilaantunutta ruokaa. Olen löytänyt paahtopaistia, sisäfilettä,hyviä juustoja ym
Einesruoka annoksiakin otan ja annan ne eräälle vähävaraiselle
Kommentit (83)
Käsittääkseni nämä tuotteet jotka myydään -50% ovat niitä jotka ovat poistuvia tuotteita, jotka eivät olleet myynti hittejä
Ostin äskettäin hirveän lastin glögiä 😁 Säilyväthän ne. Päiväystä 2023 asti.
>Käykö kukaan s marketin ilta ale ostoksilla?
En tiedä ketään jotka erikseen käy.
>Pitääkö sitä jotenkin hävetä?
Kyllä pitää hävetä.
Mitä häpeämistä siinä on? Tuotteethan ovat siellä myytävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä hävetä, jos aletuotteet tulevat oikeaseen tarpeeseen. Jos pyyhkäiset pihaan uudella 100k€ katumaasturilla ja käyt hakemassa alelapputuotteet, niin silloin olisi todellakin syytä hävetä.
Miksi tämä saa alapeukkuja? Sekö on ihan ok, että rikkaat, joilla olisi varaa normihintaisiinkin tuotteisiin, käyvät ahneuttaan anastamassa pois aletuotteet, jotka olisivat köyhälle todella tarpeen?
Sitten ne köyhät tulkoot sinne ilta-aleen ostoksille! Meidän lähikaupassa on aika hiljaista tuohon aikaan, eli pitäisikö mun keskipalkkaisena jättää aletuotteet hyllyyn, jos joku köyhä sattuisikin paikalle myöhemmin?
Kaikilla on sama oikeus ostaa niitä.
Tämä juuri. Parempi, että ainakin joku ostaa. Ei niissä lue, että vain köyhille.
Vierailija kirjoitti:
Ostin äskettäin hirveän lastin glögiä 😁 Säilyväthän ne. Päiväystä 2023 asti.
Viime vuonna meidän lähi-S-marketissa oli kaikki loput glögit 10 snt/tölkki. Kysyin mieheltä montako haluaa. Hän sanoi että pari kolme, ostin sitten 8. Ne oli juotu jo ennen pääsiäistä.
Sehän on viisautta. Miksi maksaisi enemmän, kun voi maksaa vähemmän.
Rahaa jää säästöön esim hätäpuskuria varten.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään käydä lidlissä aamupäivällä. Täydet päiväykset ja edullista ruokaa.
Halpaa halpaa niinkuin Herra Tokmannin tarjoukset. Jos yhtään hintatietoinen niin huomaa kyllä päinvastaistakin.
Joulu suklaata ostin -50% viimeksi. Myös ilta alen aikaan olen kytännyt niitä konditoria kakkuja leivonnaisia. Se fazerin kääretorttu maksaa yli 10 euroa. Siitä 60% pois niin kannattaa jo ottaa mukaan.
Kävisin mutta mulla ei ole illalla autoa.
Viimeksi löysin kylmäsavulohta pakasterasioihin pakattuna, -60%. Olivat tyhjentäneet kalatiskin yöksi ja ylimääräiset meni mulle kaikki viisi rasiaa nappasin. Pakkaseen meni. Osa vanhemmille
KÄyn säännöllisesti eikä sitä pidä hävetä. Päinvastoin se on fiksua rahankäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Ympäristöteko. Ei ruokaa roskiin!
Samaa mieltä tästä!
Vierailija kirjoitti:
Joulu suklaata ostin -50% viimeksi. Myös ilta alen aikaan olen kytännyt niitä konditoria kakkuja leivonnaisia. Se fazerin kääretorttu maksaa yli 10 euroa. Siitä 60% pois niin kannattaa jo ottaa mukaan.
Mieluummin käytän rahat ruokaan kuin roskaruokaan jota nuo konditoriatuotteetkin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin käytän rahat ruokaan kuin roskaruokaan jota nuo konditoriatuotteetkin ovat.
Mä en jaksa leipoa, enkä usko että on taloudellisesti kannattavaa edes leipoa, jos otetaan -60 prossaa kaupan pullasta pois.
Ei, kun työsopimus keväällä päättyy niin ostan kaikki mahdolliset punalappu tuotteet, leipäjonoon ei jää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun työsopimus keväällä päättyy niin ostan kaikki mahdolliset punalappu tuotteet, leipäjonoon ei jää mitään.
Työttömät alkavat käymään myöhemmin kaupassa, kun toukokuussa alkaa työttömien kyykytys. Leipäjonoon ei välttämättä jää mitään punalappu tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät alkavat käymään myöhemmin kaupassa, kun toukokuussa alkaa työttömien kyykytys. Leipäjonoon ei välttämättä jää mitään punalappu tuotteita.
Mikä kyykytys honma alkaa toukokuussa? En tiedä
Kävisin mutta on liian myöhään. Pitää olla nukkumassa jo.
T. Köyhä