Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö kukaan s marketin ilta ale ostoksilla? Pitääkö sitä jotenkin hävetä?

Vierailija
08.01.2022 |

Mä ostan lähes kaiken minkä vaan saan sieltä -60%. Kertaakaan ei ole ollut pilaantunutta ruokaa. Olen löytänyt paahtopaistia, sisäfilettä,hyviä juustoja ym
Einesruoka annoksiakin otan ja annan ne eräälle vähävaraiselle

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain vähän lihaa ja ostan sen poistoon menevistä. Ajattelenko väärin kun uskon että en lisää lihan tuotantoa?

Vierailija
42/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aika usein, koska kauppa on ihan lähellä ja siellä piipahtaminen on helppoa. Ei hävetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä hävetä, jos aletuotteet tulevat oikeaseen tarpeeseen. Jos pyyhkäiset pihaan uudella 100k€ katumaasturilla ja käyt hakemassa alelapputuotteet, niin silloin olisi todellakin syytä hävetä.

Miksi tämä saa alapeukkuja? Sekö on ihan ok, että rikkaat, joilla olisi varaa normihintaisiinkin tuotteisiin, käyvät ahneuttaan anastamassa pois aletuotteet, jotka olisivat köyhälle todella tarpeen?

Ei siellä kaupan kassalla mitään verotodistuksia kysellä. Ostan tasan -30% tuotteita, jos niitä tarvitsen. Ja ostankin säännölliseti. Näin jää sijoituksiin enemmän rahaa.

T:Rikas.

Vierailija
44/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin enemmänkin mutta käyn vain kerran viikossa kaupassa niin pitää olla vähän päiväystäkin.

Esim tänään ostin leipähävikkilaatikon 2€ kun olikin tarkoitus tehdä lämpimiä voileipiä. Laatikossa oli myös pussi hodarisämpylöitä jotka kyllä menee meillä viikonloppuna.

Joskus ostan laputetuista myös jotain mitä en tavallisesti ostaisi, tänään tarttui mukaan fazerin poutapilvi kääretorttu -50%. Normaalihintaa 10€ en siitä raaski maksaa.

Vierailija
45/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, jos on rahaa. Jos ei ole, haen ne lapputuotteet leipäjonosta, mitkä ei ole menneet ilta-alessa. Ei hävetä, eikä kertaakaan ole ollut pilaantunutta ruokaa.

Köyhä yh

Vierailija
46/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs prisma? En oo ikinä käynyt siellä iltaisin, kun on kaukana. Onko siellä paljon ruokaa laputettuna, kun ovat valtavat lihahyllyt ym????

Ap

Meillä on s- ryhmässä iltaisin 60% ale alkaen klo 18.00. Myös Prismassa.

S- market on melkein vieressä joten käyn usein ja hyviä löytöjä olen tehnyt. Muitakin tuotteita alessa, kaikkia mitä kaupasta löytyy. Päivittäistavarat, pesuaineita, kosmetiikkaa jne..

Vierailija
47/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö! En ole rahaton enkä työtön, mutta silti ostan ilomielin näitä alennettuja tuotteita. Ovat laadukkaita. Samaa kuin päivällä. Ehkä tuoreempiakin joskus.

Vierailija
48/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä hävetä, jos aletuotteet tulevat oikeaseen tarpeeseen. Jos pyyhkäiset pihaan uudella 100k€ katumaasturilla ja käyt hakemassa alelapputuotteet, niin silloin olisi todellakin syytä hävetä.

Miksi tämä saa alapeukkuja? Sekö on ihan ok, että rikkaat, joilla olisi varaa normihintaisiinkin tuotteisiin, käyvät ahneuttaan anastamassa pois aletuotteet, jotka olisivat köyhälle todella tarpeen?

Olen varakas, mutta menen puoli tuntia ennen alen alkua keräämään parhaita päältä ja todellakin saatan ostaa kaikki laputetut lihat, mitä on. Samaten pienet graavilohipaketit otan kaikki ja pakastan. Herkkuani on katkaravut ja nekin vien kaikki. Juustoista otan sellaisia, mihin vähävarainen ei koske edes 60% alennuksella. Mutta kyllä sinne jää paljon vähävaraisillekin sopivia tuotteita, eikä niistä tule riitaa. Monella huono-osaisella on vaatimaton maku ja ostavat mieluummin sipsejä kuin punahomejuustoa.

Vierailija
49/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kun en tykkää enää illalla liikkua kaupungilla. Jos olisi S-market ihan vieressä, sitten varmaan kävisin, mutta mulla on vähän matkaa sinne. Klo 20 olen jo yöpuku päällä :).

Vierailija
50/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn koronan takia kaupassa 22:30. Silloin ei ole enää kaikkea saatavilla, mutta alesta -60% ostan aina, jos vaan ikinä uskon voivani valmistaa ruuat nopeasti.

Vierailija
51/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista, mutta minä käyn. Kertaakaan ei ole kukaan uskaltautunut tulla päin naamaa sanomaan mitään. En tiedä johtuuko siitä, että käytän kamppailu-urheiluun erikoistuneen urheilumerkin pipoa vai mistä johtuu, mutta hyvä niin.

Vierailija
52/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä häpeämistä siinä on? Saadaan usein parinkin viikon ruuat pikkuhiluilla, ja tulee myös kokeiltua itselle uusia ja erikoisempia tuotteita.

Vierailija
53/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs prisma? En oo ikinä käynyt siellä iltaisin, kun on kaukana. Onko siellä paljon ruokaa laputettuna, kun ovat valtavat lihahyllyt ym????

Ap

S- market on melkein vieressä joten käyn usein ja hyviä löytöjä olen tehnyt. Muitakin tuotteita alessa, kaikkia mitä kaupasta löytyy. Päivittäistavarat, pesuaineita, kosmetiikkaa jne..

Miksi ilta ale alkaa jo klo 18.00 joissakin kaupoissa? Meillä vasta klo 20.00.

Vierailija
55/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat erikoisimpia aletuotteita, joita olette löytäneet? Minulla on suihkusaippua, käsintehty mineraalisaippua, kuivatut pavut, tonnikalapurkit, dippimaustepussit, pakastetut kokonaiset ravut, jäätelöt....

Vierailija
56/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä taas alkaa vasta klo 21.00.

Vierailija
57/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaupat määrittelet alen alkamisajan tai sit niillä ei ole ollenkaan käytössä systeemiä. Kävin kerran s-marketissa missä ei ollut edes ilta-alea.

Vierailija
58/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat erikoisimpia aletuotteita, joita olette löytäneet? Minulla on suihkusaippua, käsintehty mineraalisaippua, kuivatut pavut, tonnikalapurkit, dippimaustepussit, pakastetut kokonaiset ravut, jäätelöt....

Erilaisia näkkileipiä, maustekastikkeita, pipareita, jäätelöitä, chia siemenet, urheilujuomia, tamponeja, dorritos nachoja, kahvia, nämä kaikki -50%

Vierailija
59/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt kenenkään ostoksia, kaupassa käyntiaikaa miettisi?! Porvoossa.

Vierailija
60/83 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä aina kuikuilen hyllyjen välistä, ettei kukaan tuttu näe. Usein ajankin naapurikaupungin s-markettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän