Huutonetissä potkuhousut jo 70e!
Kyse retropotkareista. Onko ihmiset aivan seonneet? Löytyy kohdasta 80-86cm vauvanvaatteet, sulkeutuu klo 11. 39.
Kommentit (23)
ikivanhoja, mummilta perittyjä suurin osa ja Huutonetissä varmaan saisin omaisuuden, kun möisin pelkät verhot, huonekaluista puhumattakaan. Nytkin mulla on päällä mummoni äidin tekemä villapaita, ainakin 50 vuotta vanha ellei enemmän, kun isomummo kuoli n. 40 vuotta sitten. Enpä ole tullut ajatelleeksi, että kylläpä sopii villatakki sisustukseen.
Taisi meillä sitten vauvakin sopia sisustukseen.
oli muuten hauska katsoa mummolassa vanhoja valokuvia mun lapsuudesta, kun mummon ikkunassa liehui mun olkkarin verhot, serkku makasi mun lapsen potkareissa pihalla ja kuvassa oli vieläpä mun lapsen lastenrattaat. ja kuva oli tosiaan 30 vuotta vanha. joku varmaan luulee, että olen joku sikarikas pohatta, joka pukeudun vaan vintageen, vaikka todellisuudessa otin mökiltä puidenkantorattaat lapselle... ohikulkijat aina hehkutti niitä Töölönlahdella...
T: Opiskeleva yh, jota naurattaa retro-pelleily
Vierailija:
Vierailija:
Miks tossa tolla axulilla on aina 2 huutoa peräkkäin? Eiks voi suoraan laittaa sitä summaa mihin nostaa? Ei tajuu...Mut hurjaan hintaan on nousseet pöksyt :o
http: //www. huuto. net/fi/showitem. php3?itemid=37649111
Oliskos nostanut hintaa tuplilla? Eihän noissa huudoissa ole järkeä.
Vierailija:
Oliskos nostanut hintaa tuplilla? Eihän noissa huudoissa ole järkeä.