Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pakottaa valvomaan keskellä yötä - olen katkera

Vierailija
30.04.2015 |

Meillä on sellainen outo miehen sanelema tapa, että saan nostaa lapsen omaan sänkyyn puoli tuntia - tunnin sen jälkeen, kun mies on nukahtanut, jos lapsi nukkuu miehen vieressä sängyssä. Itse kärsin melkein kroonisesta väsymyksestä ja nyt taas sama homma: lapsi heräsi reilu tunti sitten ja kömpi miehen viereen nukkumaan, mutta lastapa ei saa siirtää takaisin ennen kuin mies on kunnolla nukahtanut. Äsken olin jo menossa siirtämään lasta omaan sänkyynsä, mutta mies alkoi v*ttuilla minulle ja uhkailla minua ja käski vielä odottamaan puoli tuntia lisää tai muuten en saisi siirtää lasta omaan sänkyyn takaisin tänä yönä lainkaan.

Olen tosi katkera, kun en saa mennä nukkumaan. Jos oisin laittanut kännykkäherätyksen, niin mies olisi herännyt samaan herätykseen, joten ajanlasku olisi alkanut uudelleen alusta. Osasyy järjestelyyn on siinä, että mies ei haluaisi lapsen menevän omaan sänkyyn nukkumaan, vaan haluaisi pitää lapsen vieressään yöllä nukkumassa. Mies myös vetoaa siihen, että ei halua itseään herätettävän, vaan haluaa, että siirrän lapsen hänen nukkuessaan. Toisaalta mies on todella herkkäuninen. Ja toisaalta mies suuttuu siitäkin, jos hiippailen hiljaa huoneeseen siirtämään lapsen. Illalla hän kyllä lupailee, että saan sitten taas nostaa lapsen omaan sänkyynsä, mutta heti kun asia olisi ajankohtainen, niin alkaa vääntäminen asiasta (mies ei haluaisi suostua siihen).

Lapsi on kuitenkin jo kolmevuotias, joten itsestäni on väärin, että lapsi joutuu nukkumaan isänsä vieressä ilman sopivaa peittoa ja tyynyä sen sijaan, että nukkuisi omassa sängyssään. Jos luovun itse periaatteistani ja nöyrryn, niin lapsi sen jälkeen nukkuu kaikki yöt mieheni vieressä, sillä mies ei haluaisi lapsen nukkuvan omassa sängyssään lainkaan. Itselläni on sydänoireita ym. jo, kun olen aivan yliväsynyt ja stressaantunut mm. jokaöisestä hässäkästä. Ja sitten joskus, jos nukahdan ilman sitä tunnin odottelua ja lapsi ei pääsekään sen takia nukkumaan, niin sitten mulla on kamalat tunnontuskat siitä, että lapsi ei päässyt omaan sänkyyn nukkumaan. Tässä nyt kirjoittelen purkaakseni v*tutustani sekä kuluttaakseni aikaa odotellessani, sillä keskellä yötä ei ole oikein muutakaan tekemistä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 06:50"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 06:17"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 05:53"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 05:38"] Anna lapsen nukkua isänsä vieressä! Miksei voisi nukkua siinä? Osta toinen peitto ja tyyny niin ei tarvi raahata niitä. Saat itse nukkua rauhassa kun lapsi nukkuu isänsä kanssa!! Nimimerkillä valvon juuri koska 2 v piti ylhäällä niin kauan etten saa enää unta. Jos nukkuisi isänsä kanssa niin olisin enemmän kuin tyytyväinen! [/quote]Itse ainakin pidan siita etta oma sanky on oma sanky. Vasyneesta aidista ei ole hyotya kenellekkaan. Kerran miehen kanssa kokeilimme tuota kuviota lapsen kanssa. Ei kiitos enaa...yksi yo lapsen varvas omassa sieraimessa riitti. Nelja lasta myohemmin.....lapsi ei karsi siita, etta opettelee nukkumaan omassa sangyssa! Kaikilla oma petinsa. [/quote] Nyt olikin kyse siitä, että äiti kärsii unen puutteesta kun siirtelee lasta!

[/quote]kolme vuotiasta ei enaa siirrella. Uudet kuviot kayttoon. Tottakai se vasyttaa jonkin aikaa mutta lopussa.palkitaan.
[/quote]

Ei ole mitään pahaa antaa lapsen tulla yöllä viereen. Meillä nukuttiin omassa sängyssä ja yöllä lapsi tuli usein viereen. Sopi laiskalle äidille. Minun ei tarvinnut itse herätä rauhoittamaan itkevää lasta. Eikä lapsen pelätä yksin. Ei sitä kauaa kestänyt

Vierailija
22/36 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli oudointa, mitä olen vähään aikaan lukenut. Minkälaisen miehen kanssa sä oikeen olet lapsen tehnyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin iso lapsi enää tukehdu viereen tai mitään. Anna nukkua missä nukkuu ja nuku itse. Teillä ei näköjään sitten omaa sänkyelämää parisuhteessa ole.

Jos et edelleenkään saa unta niin mielialalääkitys, vaikutat jollain lailla ahdistuneelta. Luepa kirjoituksesi, niin kun se olisi jonkun muun kirjoittama.

Vierailija
24/36 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi lapsi saisi nukkua vieressä. Meillä ovat saaneet tulla halutessaan viereen. Viimeistään 10 vuotiaina ovat alkaneet nukkumaan koko yön omissa vuoteissaan.
Itse kömmin lapsena aina mummon viereen nukkumaan. Se oli kiellettyä mutta silti menin sinne joka yö. Ajatus yksin nukkumisesta oli liian ahdistava. Ehkä siksi ymmärrän omien lasten tarvetta päästä viereen.

Vierailija
25/36 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että elämästä voi tehdä vaikeaa! Tuossa ei ole ap mitään järkeä. Todella kummallisesti toimitte molemmat.

Vierailija
26/36 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu outo olet ja köyhiäkö olette? Toinen peitto ja tyyny lapselle teidän sänkyyn. Meillä lapset nukku 8v.asti meidän sängyssä ja välillä omassa sängyssä. Sanoin aina että sama missä kukin nukkuu, kunhan nukkuu. Nyt pojat on 11 ja 13v. 

Joskus on esikoinen nukahtanut mun sänkyyn niin menen sitten sohavalle. Tulee vaikee elämä jos saatte tuostakin noin ison ongelman ja saatika että tekisitte lisää lapsia.

Vierailija
27/36 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollaisia ihmisiä oikeasti olemassa? Elämä on todella juuri ihan niin vaikeaa kuin kuinka vaikeaksi sen itse tekee - tai sallii toisen tekevän.

Antaa lapsen nukkua sillä missä nukkuu. Kyllä tuonikäinen osaa mennä takaisin omaan sänkyynsä tai nukkua muuten siellä, missä tuntuu hyvältä.

Vierailija
28/36 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä on nyt kyllä jotenki uskomaton juttu.. Siis sinä et saa mennä omaan sänkyysi nukkumaan, vaan sinun pitää odottaa, että miehesi ehtii nukkua tunnin? Ja uhkailee?

Siis mitä ihmettä? Tuohan on aivan sairasta touhua..

Mitä tästä tarinasta nyt ap puuttuu? Onko lapsi vain miehesi lapsi vai miksi suhtaudut asiaan näin?

Vierailija
29/36 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:08"]En ymmärrä miksi lapsi saisi nukkua vieressä. Meillä ovat saaneet tulla halutessaan viereen. Viimeistään 10 vuotiaina ovat alkaneet nukkumaan koko yön omissa vuoteissaan.
Itse kömmin lapsena aina mummon viereen nukkumaan. Se oli kiellettyä mutta silti menin sinne joka yö. Ajatus yksin nukkumisesta oli liian ahdistava. Ehkä siksi ymmärrän omien lasten tarvetta päästä viereen.
[/quote]viimeistaan kymmen vuotiaina?? Onko teilla parisuhdetta ja kuinka sita hoidetaan 9v. Kera Petissa yolla? Ottakkaa nyt jarki kateen. Paivas aikaan ollaan yhdessa mutta.siina ei ole mitaan vikaa jos aiti ja isi nukkuvat kaksistaan. Rakastan lapsiani yli kaiken, mutta miehen kasivarsi ymparillani yolla nukkuessa on meidan aikaa....lapsen heratessa yolla nousen ja lohduttelen lapsen sangyssa kunnes nukahtaa. Tosin tata tapahtuu harvoin..

Vierailija
30/36 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:24"]Vittu outo olet ja köyhiäkö olette? Toinen peitto ja tyyny lapselle teidän sänkyyn. Meillä lapset nukku 8v.asti meidän sängyssä ja välillä omassa sängyssä. Sanoin aina että sama missä kukin nukkuu, kunhan nukkuu. Nyt pojat on 11 ja 13v. 

Joskus on esikoinen nukahtanut mun sänkyyn niin menen sitten sohavalle. Tulee vaikee elämä jos saatte tuostakin noin ison ongelman ja saatika että tekisitte lisää lapsia.
[/quote]Menet sohvalle? Omasta huoneesta?

Vierailija
31/36 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 07:35"]

Kyllä oli oudointa, mitä olen vähään aikaan lukenut. Minkälaisen miehen kanssa sä oikeen olet lapsen tehnyt?

[/quote]

Olen samaa mieltä. Itsekö olet tehnyt tämän omaan sänkyyn kantamissäännön? Miksi se lapsi ei voi nukkua isänsä vieressä, jos kerran isä ja lapsikin niin haluaa?

Jos oma unesi häiriintyy, niin miksi ihmeessä kantelet lasta keskellä yötä, niin että et itse saa nukuttua?

Jos tämä on miehesi tahto tämä kantelusysteemi, niin silloin hän on sadisti.

Selitähän tarkemmin! Outoa!

Vierailija
32/36 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin? Ap, miksi mies kertoo sinulle kuin pikkulapselle, mitä tehdään?

Vierailija
33/36 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnollista haluta nukkua toisen vieressä. Se ei ole ongelma. Se ei estä vanhempien seksielämää. Lapsemme saavat tulla viereen nukkumaan, ja usein nukkuvat yhdessä toisen lapsen huoneessa (120 cm:n sängyt lastenhuoneissa.) Meillä on riittävän iso koti, että seksin harrastamiseen on aina löytynyt muu paikka, vaikka toinen lapsista tulisi vanhempien sänkyyn nukkumaan. :D

Vierailija
34/36 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsen nukkuminen miehen vieressä on ap:n ongelma? Vaatiiko mies kantamaan lapsen pois vai onko ap keksinyt, että lapsi ei saa siinä nukkua?

Ratkaisu: lapselle ostetaan "aikuisten sänky". Kun lapsi tulee nukkumaan miehen viereen, ap siirtyy nukkumaan lapsen sänkyyn ja jokainen saa nukkua yönsä kunnolla. Kukaan ei kärsi järjestelystä. Jos mies haluaa seksiä, hän organisoi tilanteen niin, että vieressä on vaimo eikä lapsi.

Vierailija
35/36 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkaa uhkailla? Mitvit?!

Vierailija
36/36 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla mina ainakin ostaisin oman sangyn ja antaisin miesprinsessan nukkua omassaan ihan miten lystaa. :) ihan oma asuntokin voisi tulla kyseeseen, en usko etta tuommoinen pompotteleva mulkero olisi muutenkaan suoraselkainen kumppani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi