Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhimillisyys voitti Kuusamossa!

Vierailija
19.09.2006 |

Valtuusto äänesti synnytyslaitoksen kohtalosta. Äänin 22-21 jatkuu tämän ihanan synnärin toiminta. Olen itse synnyttänyt sekä Oysissa ja Kuusamossa, ja ero on suuri. Kuusamon pieni kodikas osasto ja yksilöllinen hoito ovat jatkonsa ansainneet =)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen sitä, että eräs valtuuston pamppu, 16 lapsen isä, on ollut lakkauttamisen kannalla. Luulisi tuollaisen megaisän puoltavan omaa laitosta.

tv. kmolainen

Vierailija
2/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös mielenkiinnolla seurannut tätä kädenvääntöä. Onhan tuo hyvä että asiaan nyt selvyyttä tulee. Luitteko juttua kesällä Koillissanomista siitä äidistä joka oli kiidätetty ambulanssilla Ouluun synnyttämään, isä omalla autolla perässä ja poliisit pysäyttäneet? Tuöi tässä vaan mieleen.

Mietin tässä sitäkin että onkohan kukaan todella ajatellut sitä että Kuusamossa on paljon noita syrjäkyliä, sieltä menee aikaa päästä edes keskustaan, saatika sitten OYS:iin. No, päätöksiä on ilm. tehty...:)

Itse molemmat lapseni OYS:ssa synnyttänyt ja kyllä tykännyt paikasta, Kuusamosta ei kokemusta synnärin suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eniten ihmettelen sitä, että eräs valtuuston pamppu, 16 lapsen isä, on ollut lakkauttamisen kannalla. Luulisi tuollaisen megaisän puoltavan omaa laitosta.

tv. kmolainen

tuskin he itse sitä synnäriä enää tarvitsevat. Jotkut ihmiset ajattelevat tosi itsekkäästi.

Vierailija
4/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletteko äidit omaa kotoista synnytyskokemusta vai lapsen turvallisuutta hätätilanteessa enemmän? Ja mites epiduraalin saanti Kuusamossa?

Mä lähtisin OYS:iin enkä jäisi jonnekin takahikiän arvauskeskukseen.

t. Kuusamossa asunut

Vierailija
5/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskisynnyttäjät, siis tiedossa olevat, lähetetään ouluun muutenkin. Mutta Kuusamossa on leikkaussali valmiudessa, hädän tullen vauva kyllä saadaan pian ulos. Ja epiduraalin saa silloin kun tarvitsee.

Vierailija
6/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule puhumaan jos ei ole kokemusta!

Kyllä siellä puudutukset saa siinä missä OYS:ssakin ja todellakin henkilökunta on ihanaa ja motivoitunutta!

Vierailija
7/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistetaan nyt että Suomessa on kumminkin hirvittävän paljon äitejä joilla ei ole suinkaan kotikunnassa synnäriä, Pohjois-Suomessa usein matkat ovat todella pitkiä.

Joskus huvittaa, kun helsinkiläiset ovat ihan stressissä kuinka mennä 20min matka laitokselle. Monille 100-200km matka on ihan normaalijuttu.

Vierailija
8/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/10 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan tätä vielä nyt varmasti jatkuu?

Vierailija
10/10 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho olipa vanha aloitus. Onko siellä vielä synnäriä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi