Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin huvikseni Mol:sta työpaikkoja ja koko Suomessa oli

Vierailija
29.04.2015 |

nykyistä titteliäni vastaavia työpaikkoja auki 4 kappaletta! Uskomatonta, onneksi olen töissä (määräaikaisessa tosin mutta luulenpa ettei minusta haluta luopua ;)

Noikin 4 olivat kaikki kesätöitä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep, paska työtilanne.

Vierailija
2/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, enkä voisi noistakaan yhtäkään hakea kun olivat satojen kilometrien päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mahtaa olla tosi ylevä titteli jos muut olivat kesätöitä. Eli turhaan yrität itseäsi ylentää siinä.

Vierailija
4/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että siellä on vain osa töistä. Oikotieltä ja Monsterista löytyy enemmän.

Vierailija
5/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:30"]

Kannattaa muistaa, että siellä on vain osa töistä. Oikotieltä ja Monsterista löytyy enemmän.

[/quote]Olen töissä julkisella, joten täytyy ilmoittaa Mol:ssa kaikki. Tosin aina ei ole virallista hakua, lyhyissä sijaisuuksissa jotka sitten jatkuvat ja jatkuvat.

Vierailija
6/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus takavuosina innostuin, entiseen kotikylääni haettiin useita toimistotyöntekijöitä. Sitten klikkailin paikkoja auki ja kaikki olivatkin kunnassa vakinaisesti asuville 15-17-vuotiaille tarkoitettuja 2-4 viikon mittaisia kesätyöpätkiä. Sitä ei vain otsikossa kerrottu. Olin hetkeä aikaisemmin lukenut jonkun viestin jostain keskustelusta, ehkä suoli24 tai vastaavasta, että kuinka hän löysi sieltä tuhansia paikkoja mitä hakea. Kysyin, oliko katsonut kaikista vaatimukset ja mistä hän tiesi, että tulisi valituksi kaikkiin. Sitten laitoin tämän esimerkin. Eipä pystynyt vastaamaan enää mitään. 

Vierailija
7/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:28"]

Varmaan mahtaa olla tosi ylevä titteli jos muut olivat kesätöitä. Eli turhaan yrität itseäsi ylentää siinä.

[/quote]Miten sulla tällainen tuli mieleen, että itseäni ylennän jollain tavalla? Ei ollut tarkoitus eikä titteli nyt niin kummoinen ole, osastonsihteeri, mutta pätevyys siis vaaditaan jos toimea hakee. Noihin kesätöihin nyt voikin käydä kuka vaan. Oikeasti olen kauhuissani tästä tilanteesta, kun ei ole tarvinnut vuoteen itse Mol:ia katsella vaan töitä on riittänyt.

Vierailija
8/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on onneksi paljon vähemmän työpaikkoja kuin työttömiä työnhakijoita. Se takaa, että työn välttely on todella helppoa ilman karensseja ja muita ukaaseja, jotka vähentävät tukien määrää.

Vierailija
9/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:28"]

[/quote]

Minun tittelilläni löytyy Suomesta 16 paikkaa, joista suurin osa vuokrafirmojen kautta. Insinööriala.  OSa voi olla samoja, en nyt viitsi tarkistaa. 

Vierailija
10/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ammattialani paikkoja löytyy mol:ista yksi; eikä sekään ole Suomessa. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi