Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prismassa oli vielä klo 20.30 HELVETTI IRTI!

Vierailija
29.04.2015 |

Tsiisus! Jos olisin tämän arvannut, en olisi mennyt lähellekään ko. kauppaa. Siellä oltiin pikkupenskojen kanssa ostamassa vappupalloja, kärryt täynnä roskaruokaa joka toisella ja hirveä tungeksiminen joka välistä. Kärryjen kanssa seisoskeltiin koko ajan edessä ja sai oikein etsimällä etsiä rakoa, mistä mahtuu sujahtamaan ihmisten ohi. Kaikki ruoatkin oli jo melkein loppu ja HeVi-osastolla vain jämät jäljellä. Että mä vihaan tällaisia turhanpäiväisiä mässäilypyhiä, kun ihmiset hamstraa (roska)ruokaa ja alkoholia kuin ois maailmanloppu tulossa! 

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 11:22"]

Tilasin itse vappuruoat kotiinkuljetuksella, suosittelen, jos ei kestä ihmisvilinää. Alkoholijuomat ostin jo ajat sitten. Kannattaako tällaisiin ryysiksiin varautua, jos on kovin heikkohermoinen? Minä en jaksaisi ostaa ruokia 10 hengelle siellä ruuhka-Prismassa, mutta osasin järjestää asian eri tavalla. Tänään on ihana rauhassa kokkailla ja siivoilla, ei stressinhäivääkään. Mukavaa vappua kaikille! :)

[/quote] Tykkäisin silloin tällöin tilata ruokaa vaikka netin kautta, mutta ne kuljetusmaksut on pk-seudun ulkopuolella luokkaa 20 euroa. Joten en sitten viitsi. Olisiko tällaisilla palveluilla tilausta Suomessa? Siis halvemmalla kuin mitä nyt ruuan jakelu? Varmasti olisi. Ja sitten hyvää kotiruokaa ja salaattia - ei hirmukalliilla, myisi hyvin.

Vierailija
102/103 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kommenttiensa kans tääl jatkuvasti sillä ei ole omaa elämää, katkera valittaja, tiedän tuon laadun narisijat. YÖK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän kaukaa nuo jättimarketit.