Prismassa oli vielä klo 20.30 HELVETTI IRTI!
Tsiisus! Jos olisin tämän arvannut, en olisi mennyt lähellekään ko. kauppaa. Siellä oltiin pikkupenskojen kanssa ostamassa vappupalloja, kärryt täynnä roskaruokaa joka toisella ja hirveä tungeksiminen joka välistä. Kärryjen kanssa seisoskeltiin koko ajan edessä ja sai oikein etsimällä etsiä rakoa, mistä mahtuu sujahtamaan ihmisten ohi. Kaikki ruoatkin oli jo melkein loppu ja HeVi-osastolla vain jämät jäljellä. Että mä vihaan tällaisia turhanpäiväisiä mässäilypyhiä, kun ihmiset hamstraa (roska)ruokaa ja alkoholia kuin ois maailmanloppu tulossa!
Kommentit (103)
Täähän on hauska keskustelu. Otsikko kertoo jo, että kommentit ja lukijat ovat 100% wt. Prisma, roskaruoka, kiljuvat lapset, vappu? Kertoo todella paljon tämän palstan lukijoista.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 10:38"]
Täähän on hauska keskustelu. Otsikko kertoo jo, että kommentit ja lukijat ovat 100% wt. Prisma, roskaruoka, kiljuvat lapset, vappu? Kertoo todella paljon tämän palstan lukijoista.
[/quote]
Edellisen perusteella, mitäs se kertoo sinusta? Mot.
Tilasin itse vappuruoat kotiinkuljetuksella, suosittelen, jos ei kestä ihmisvilinää. Alkoholijuomat ostin jo ajat sitten. Kannattaako tällaisiin ryysiksiin varautua, jos on kovin heikkohermoinen? Minä en jaksaisi ostaa ruokia 10 hengelle siellä ruuhka-Prismassa, mutta osasin järjestää asian eri tavalla. Tänään on ihana rauhassa kokkailla ja siivoilla, ei stressinhäivääkään. Mukavaa vappua kaikille! :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 10:09"]
Samaa naureskelin jo pääsiäisenä. Kiirastorstaina ihmiset työnsivät hiki päässä kukkuraisia kärryjä kaupassa, vaikka kauppa on seuraavan kerran auki jo lauantaina. Silloinkin he työnsivät kukkuraisia kärryjä hiki päässä. Tuttu kauppa, tuttu asiakskunta, siitä tiedän, että oli samat asiakkaat. Juhlapyhät synnyttää ihmisissä hamstraamisen vimman. Luulen, että vain vähemmistö noista ihmisistä on järjestämässä jättijuhlia isolle määrälle ihmisiä.
Meillä onneksi lapsilla on kaksi vanhempaa, joten toinen voi olla kotona lasten kanssa kun toinen menee ruuhkaiseen kauppaan.
[/quote]
Älä puhu paskaa!
Sanotaan näin ,että 'lähes' kaikki asiakkaat töröttävät kärryjensä kanssa leveästi käytävällä. Ei toisten ihmisten huomioiminen kiinnosta juuri ketään,ostoksia tehdessä.
Sit on nää 'juttelijat' ollaan koko leveän käytävän tukkona ja ei ajatella ,että joku toinenkin asiakas tahtoisi saada sieltä hyllystä jotain. Eikö yhtään raksuta, että voi sitä vähemmänkin viedä tilaa.
No käy kaupassa joku toinen päivä, että mä vihaan näitä turhanpäiväsiä vinkujia..
No oisivat jättäneet lapsen pphlle ilmoituksella vaan.
Kyllä äitien pitää saada kaupparauha ja muutakin rauhaa lapsilta.
Pph on työnsä valinnut.
Eikä ole yhtälailla äiti missään nimessä niin kuin muut.
Kuinka hevi-osasto oli tyhjä jos ihmiset hamstraa vain roskaruokaa?
Olitko itiksen Prismassa? Minäkin olin siellä ja totesin, että ihan kuin maailmanlopun edellä.
Miksi sulla oli kärryt täynnä roskaruokaa jos inhoat sitä?
Joo, Prismassa järkky ruuhka vielä ennen yhdeksää. ja hyllyt ihan tyhjät. Hullua, yhden päivän takia. Väsyneet pikkulapset itkemässä kärryissä. En ole ennen nähnyt tuohon aikaan illasta noin paljon perheitä kaupoilla.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:28"]
Huomennahan on arki?
[/quote]
NIINPÄ! Menin sillä mielellä käymään ruokaostoksilla, koska ajattelin, että massat menee vielä huomenna aamulla töihin, eivätkä todellakaan ole enää klo 20.30 kaupassa hamstraamassa ruokaa. Luulin, että he menevät sinne huomenna sekoilemaan juuri ennen sulkemisaikaa. Mutta ei! Siellä oli jo tänään helvetti irti! Kärryt täynnä taco-aineksia, sipsejä, tippaleipiä, simaa, kaljaa, valmissalaatteja, dippijauheita, karkkia, vappupalloja, serpentiiniä jne. Kyllä on suomalaisella ainakin rahaa juhlia! Oliks nyt joku lama vai mitä häh? Ap
Siis eikö ihmiset tiedä että vappuaatto on arkipäivä? Vappuna 1.5. kaupat ovat kiinni.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:31"]
Siis eikö ihmiset tiedä että vappuaatto on arkipäivä? Vappuna 1.5. kaupat ovat kiinni.
[/quote]
Tiedetään, mutta miksi jättää kaupassa käynti huomiselle? Kaupat on vain kuuteen huomenna auki ja jos pääsee esim. klo 16 töistä, niin aika tylsää on mennä kauppaan silloin. Mukavampi kun on kaikki valmiina ja jos siirtyä suoraan vappuaaton viettoon, tai vaikka mökille, kuten me.
Minä tavallaan tykkään siitä, kun on vilinää. Kaikki pyörivät muurahaisina saman tavoitteen eteen, on se sitten vappu, joulu tms.. Meidän lähi-Cittarissa on yleensä riittävästi kassoja, kun en kuitenkaan jonottamisesta tykkää. :D
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:31"]
[/quote]
Tiedetään, mutta miksi jättää kaupassa käynti huomiselle? Kaupat on vain kuuteen huomenna auki ja jos pääsee esim. klo 16 töistä, niin aika tylsää on mennä kauppaan silloin. Mukavampi kun on kaikki valmiina ja jos siirtyä suoraan vappuaaton viettoon, tai vaikka mökille, kuten me.
Mulle kauppojen hyörinä on osa juhlatunnelmaa. Nyt kävin tosin jo aamusta, että varmasti saa kaikki tarvittavat ainekset. Mies, joka inhoaa ruuhkia, joutui raukka itse lähtemään ostarille duuniin... :P