En osaa vastaanottaa läheisyyttä
Luulen että edellinen miesjuttu meni sen takia puihin, että vaivaannun läheisyydestä niin paljon vaikken haluaisi. Usein jos esim sohvalla istuttiin ja mies laittoi käden hartioilleni menin ihan tönköksi koska en tiennyt mitä minulta odotetaan tai miten päin pitäisi olla. Oikeastaan ainoa mitä osaan on halaaminen, mutta kaikki muu koskettaminen meni niin että mies alkoi jotenkin silitellä, sitten katsoi minua jokseenkin odottavasti ja ahdistuin että mitä mun oikein kuuluu tehdä, olen kuin rautakanki :( Lisäksi kaikki "romanttinen silmiin tuijottelu" ahdistaa minua, jolloin vain väkisin alan katsella muualle tai näytän totiselta ja annan tietenkin ihan väärän kuvan tilanteesta vaikka oikeasti pidin miehestä. Miten tästä voi päästä eroon??
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:11"]
Hanki sellainen mies, joka ei ole niin väkinäinen. Mulle sopii ainakin paremmin rennompi läheisyys eikä tuollainen painostava ja kaavamainen.
[/quote]
No ei se minusta ollut kaavamaista tai väkinäistä, mies vain oli hyvin tottunut selvästi hellyydenosoituksiin ja sitten varmaankin ihmetteli kun näytän ehkä enemmän siltä että älä koske, vaikken niin todellakaan ajatellut.
ap
Mulla taas päinvastainen ongelma :( Haluaisin ihan hirveästi läheisyyttä mutten saa sitä.
Hanki sellainen mies, joka ei ole niin väkinäinen. Mulle sopii ainakin paremmin rennompi läheisyys eikä tuollainen painostava ja kaavamainen.