voiko sektiossa sanoa että ottakaa se verho pois?
että en halua että peittävät näkyvyyden vain haluan katsoa miten leikkaavat vatsan auki.suostuuko kirurgit ottamaan verhon pois?
Kommentit (11)
En usko että suostuvat ne peitot ei ole vaan näkösuoja vaan myös steriiliä aluetta eli leikkaus ympäristö pidetään steriilinä niiden avulla
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:10"]
että en halua että peittävät näkyvyyden vain haluan katsoa miten leikkaavat vatsan auki.suostuuko kirurgit ottamaan verhon pois?
[/quote] Enta jos aivastat siihen leikkaushaavaan tai pahimmillaan rupeat oksentamaan kun niin kuvottaa.
Kai sitä voi pyytää vaikka paahdettua pingiviiniä, mutta miten suhtautuvat on toinen juttu
Toki voi sanoa ja pyytää mutta ei johda mihinkään. Usko pois, et halua nähdä!
Kun makast selällään, et kuitrnkaan näe, mitä alavatsallasi tehdään.
Et näe itse leikkausta ja kun lapsi on ulkona vedetään kohtu sieltä haavasta ja ommellaan kasaan,tungetaan mahaan ja kursitaan umpeen.
Meillä mies näki minun sektioinnin tarkasti, eikä ollut milläänsäkkään. Itse en kyllä olisi kestänyt ilman verhoa. :D
Tuo pöpöasia on hyvä argumentti. Mutta eivät siltikään antaisi katsoa, koska joku voi olla itsevarmana ennen toimenpidettä mutta mennä täysin paniikkiin tositoimissa kun näkee mitä tapahtuu. Sitten onkin lääkärit pulassa jos riuhtoo kaikilla ruumiinosilla jotka vielä liikkuu.
Ja haluat nähdä sen miksi?