Ihanaa ettei hysteerisiä kuunneltu vaan koulut auki
Täällä mammat on sulkemassa lapsiaan kotiin yksinäisyyteen
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Hui kauheeta jos joutuu oleen 8tuntia pv yksin, videopuheluiden ja chattien keskellä.
Voi jopa joutua tekeen kotitöitä
Oletko psykopaatti?
Hölmöjä ainakin kuunneltiin, näkeehän sen aloittajastakin, jonka äidinkielen taso on ekaluokkalaisen tasoa. Olisihan se hirveää, jos lapset olisivat pari viikkoa kotona, ei voisi aloittaja juopotella rauhassa.
Aloittajalle olisi tehnyt terää olla etäkoulun äidinkielen tunneilla kuunteluoppilaana…
En tykkäisi millään laittaa kouluun ihan vaan siksi kun on jo niin iso ja meillä ei ole enää kuin päälle 2 vuotta ja hän on jo aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Hölmöjä ainakin kuunneltiin, näkeehän sen aloittajastakin, jonka äidinkielen taso on ekaluokkalaisen tasoa. Olisihan se hirveää, jos lapset olisivat pari viikkoa kotona, ei voisi aloittaja juopotella rauhassa.
Pari viikkoa?! Kyse olisi voinut olla kuukausista. : /
On ihanaa, tärkeää saada lapset kouluun, viis lastenhoitajien ja opettajien terveydestä, sehän on ihan ammatinvalintakysymys.
Ei lähiopetusta opiskelun takia vaadittu vaan sen takia kun nuoret naiset masentuvat kun eivät pääse näkemään ja opiskelemaan kavereiden kanssa. Hankala se on muilta huomiota hakea kun on yksin siinähän saattaa se opiskelu muuttua pääasiaksi jonka takia kouluja on
Hysteerisiähän tässä just nimenomaan kuunneltiin. Näitä jotka paniikissa on ulvoneet viimeiset pari päivää kuinka etäkoulu pilaa lasten elämän ja mitä meistä muissa maissakin ajatellaan.
Vierailija kirjoitti:
On ihanaa, tärkeää saada lapset kouluun, viis lastenhoitajien ja opettajien terveydestä, sehän on ihan ammatinvalintakysymys.
Mitä sä hourit?
Se on normaali flunssa 99,8 prosentille!
Luulen, että kestät kyllä. : )
Harmi, ettei Krista Kiuru jyrätään jatkuvasti vaikka joka kerta hän on ollut oikeassa ja näiden hysteeristen ja keskittymiskyvyttömien tolvanoiden paniikkiratkaisut rajoitusten pikapurkamisesta ja nyt pitää mennä ja elää- julistukset kostautuu aina hyvin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Hysteerisiähän tässä just nimenomaan kuunneltiin. Näitä jotka paniikissa on ulvoneet viimeiset pari päivää kuinka etäkoulu pilaa lasten elämän ja mitä meistä muissa maissakin ajatellaan.
Just toisinpäin!
Lapsi ja nuori tuntee onko se ihanaa vai kauheaa. Tuskin joku vieras aikuinen.
Ei saa antaa pelolle valtaa.
Olkaa reippaita ja eläkää normaalisti. Antakaa lapsillenne rohkean ihmisen mallia ja toivottakaa hyvää koulupäivää.
Kyse ei ole hysteriasta vaan älystä. Mutta sitähän sinun on vaikea käsittää.
Nainen ei saa miestä muutettua semmoiseksi kuin haluaisi ja alkaa syyttämään miestä joka asiasta. Harvoin naiselle kelpaa mies semmoisena kuin itse on ilman muutos toiveita ja eroavat kun mies ei muutu vaatimuksista huolimatta. Itse muuttuu koska itse niin haluaa vaikka mies ei sitä muutosta haluaisi
On kiire saada opettajat sairaslomille. Ei niitä sijaisia loputtomiin löydy, kun hekin ovat kohta sairaslomalla kaikki.
Hui kauheeta jos joutuu oleen 8tuntia pv yksin, videopuheluiden ja chattien keskellä.
Voi jopa joutua tekeen kotitöitä