Olen huomenna illan ja yön yksin kun lapsi on isällään. Mitä tekemistä selvin päin?
Olen tuollaisina iltoina yleensä ottanut pienet humalat, mutta nyt on tullut viikolla tissuteltua niin paljon, että ajattelin olla selvin päin. Pieni ongelma vaan että mitä keksisin? Olen toipumassa flunssasta joten ei mitään liikuntaa eikä ihmisten tapaamista.
Kommentit (21)
Leffa/kirja ja hyvää syötävää. Ja nukkumaan sitten kuin väsyttää. Näin minä tekisin.
Jos et ole ihan kamalan kipeä niin pieni kävelylenkki, lämmin suihku, pitsa, kokis ja leffa.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä joku panemaan sua?
Mulla on puoliso joten ei. Pannaan muutenkin niin paljon että hyvä välillä ottaa ihan rauhallinen ilta yksin.
Ap
Minä katson telkkaria ja käyn saunassa. Päivällä käyn kävelyllä ulkona, jos ei liian kylmä.
Nautiskele ajastasi ja tee sitä mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Sä mitää selvinpäin oo! 😄😄Ketä sä luulet huijaavasi?
Itseäni.
Ap
Menet Damiano David -ketjuun ja ilmoitat joka viestin sieltä asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä mitää selvinpäin oo! 😄😄Ketä sä luulet huijaavasi?
Itseäni.
Ap
There you have it. Eli kunnon känni päälle vaan.
Ota kuppia ja pura pahaa oloasi tänne palstalle niin huomenna on tosi hyvä olo :D Minäkin olen tehnyt niin.
Vierailija kirjoitti:
Ota kuppia ja pura pahaa oloasi tänne palstalle niin huomenna on tosi hyvä olo :D Minäkin olen tehnyt niin.
Lisäksi kuuntele jotain hyvää konserttia.
Mä ainakin kun lapsi isällään olen ihan itsekseni monesti. Siivoilen, katson jonkun leffan, käyn lenkillä. Ei ole tapana juoda ollenkaan käytän ajan johonkin hyödylliseen. Lue kirjoja, katso joku elokuva, tee hyvää ruokaa. Valmistele jotain kivaa yhteistä puuhaa lapsen kanssa kun palaa isältään. Tee ruokaa pakkaseen arkipäivien kiireisiin.
Tinderistä joku panemaan sua?