Onko normaalia haluta seksiä saman sukupuolen edustajan kanssa?
En syvällisesti ymmärrä sitä, miksi haluan läheisyyttä ja seksiä naisen kanssa, mutta niin se vain on. Himoitsen mulle rakkaan naisen vartaloa ja olemusta, vaikka olenkin nainen. Mussa on varmaankin joku valmistusvirhe?
Kommentit (37)
Minä haluaisin lutkuttaa välillä toisen miehen munaa ja nussia perseeseen vaikka ihan heteromies olenkin.
Kaikki kuulkaa saa olla ihan mitä haluaa.
t. Heteromies 57 v.
Tunnen paljon homoja ja lesboja.
Kaikki ollaan normaaleja, paitsi jonkun heteromiehen mielestä naiset kaikki huonoja. Se ei ole kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin lutkuttaa välillä toisen miehen munaa ja nussia perseeseen vaikka ihan heteromies olenkin.
Kaikin mokomin. Mun mielestäni naisen vartalo on houkuttelevampi. Naista tekisi mieli koskettaa ja suudella jne. Naisilla on vahvemmat hiukset ja pehmeämpi iho, joten ajatuskin koskettamisesta tuntuu paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ollaan normaaleja, paitsi jonkun heteromiehen mielestä naiset kaikki huonoja. Se ei ole kivaa.
Off topic, mutta miten HETEROmies voi pitää naisia huonoina? Itse bi-naisena suorastaan ylistän naisen ihanuutta rakastettuna ja kumppanina.
Kahden naisen välillä tuo on täysin normaalia ja kaunista. Tulevaisuudessa suuri osa naisista on parisuhteessa toisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikin mokomin. Mun mielestäni naisen vartalo on houkuttelevampi. Naista tekisi mieli koskettaa ja suudella jne. Naisilla on vahvemmat hiukset ja pehmeämpi iho, joten ajatuskin koskettamisesta tuntuu paremmalta.
Sä et oo nähnyt mun hiuksia, sitä on paljon.
T. harrikkamies
Vierailija kirjoitti:
Kahden naisen välillä tuo on täysin normaalia ja kaunista. Tulevaisuudessa suuri osa naisista on parisuhteessa toisen naisen kanssa.
Toivossa on hyvä elää. Kunpa eräs kaunis nainen ajattelisi samoin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et oo nähnyt mun hiuksia, sitä on paljon.
T. harrikkamies
Kuulostaa hyvältä. Miehillä sellainen on vain paljon harvinaisempaa.
Epänormaalia lesboilua. Samalla taipumus miehillä tarttuu jopa kätellessä.
Naisille ehkä on, mutta miehille ei.
On täysin normaalia, itse olen ollut suhteessakin naisen kanssa ja se oli kyllä jotain niin ihanaa. Naisen kosketus ja koskettaminen on jotenkin niin erilaista verrattuna mieheen, se on jotenkin jopa herkempää ja pehmeämpää ja ikävöin ja kaipaan sitä joskus
Uskovana vastaan kun kysyt : ihmis mieli on
petollinen ja saastaisuudelle altis. Se johtaa
helposti huoruuteen haureuteen . Samoin
se johtaa helposti myös harjoittamaan
seksuaalisuutta saman sukupuolen kanssa (jopa eläintenkin kanssa ). Mutta tuon petollisen ihmismielen johtoon antautuminen
ei ole Jumalan mielenn mukaista.
Eli jos sinulla vähänkin uskoa on, niin älä
lähde seksuaalisia halujasi purkamaan saman
sukupuolen kanssa. Se ei ole Jumalasta,vaan
joudut pahaan ristiriitaan uskosi kanssa. Toivon
että lähdet sydämestäsi Herraa seuraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Se tietää ihmiskunnan sukupuuttoon kuolemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tietää ihmiskunnan sukupuuttoon kuolemista.[/
Olikohan Billy Greiham kun sanoi :
” jos Jumala salli näin jatkuvan, niin pian
Hänen täytyy pytää anteeksi Sodomalta ja
Gomorralta. Empä usko että pyytää. !!
En trollaa, vaan olen rehellinen. Biseksuaalisuus herättää minussa itseinhoisia tunteita ja todella pahaa turhautumista ja pettymystä itseeni. Ilmeisesti olen yksin tuntemusteni kanssa.