Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menenkö huomenna yksin baariin?

Vierailija
29.04.2015 |

Olen 20-vuotias nainen, eikä minulla ole "juomakavereita" uudella paikkakunnalla. Haluaisin kuitenkin nollata pääni, koska tarvitsen sitä stresssaavan ajanjakson jälkeen, enkä muutenkaan juo kovin usein (juon muutaman kerran vuodessa). Onko noloa lähteä baariin yksin? En kuitenkaan ole kovin ekstrovertti ja voi hyvinkin olla, että istun yksinäni koko illan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto me nauretaan sulle kavereiden kaa jos nähään sut ap.

Vierailija
22/26 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap -95 ?
- 17 / N19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee Kauppatorille. Siellä on paljon opiskelijoita ja ne on niin hyvällä tuulella, että juttelee ventovieraidenkin kanssa. Myin siellä vappupalloja jokunen vuosi sitten ja paljon tuli nuoria juttelemaan ja utelemaan tulevaisuudensuunnitelmista ym.

Vierailija
24/26 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä :) itse olen 25 ja kävin viime vuonna ekaa kertaa yksin baarissa. Juttuseuraa löytyi kun tiskillä istuin ja sen jälkeen olen käynyt useinkin!

Vierailija
25/26 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde! Minäkin haluaisin lähteä! Olen myös 20-vuotias. Ikinä en vaan "pääse" koska kuten sinä, minäkin käyn muutaman kerran vuodessa baarissa ja yleensä vain silloin kun on jonkun synttäri/valmistujaisjuhlat tms. Lisäksi mulla on pieni lapsi joten en haluaisi laittaa häntä hoitoon "turhan takia". Musta ois kuitenkin kiva mennä yksin joskus. kavereiden kanssa on aina se ettei tule niin otettua kontaktia uusiin ihmisiin kun on jo seuraa ja lisäksi jos satutkin vaikka jonkun kivan miehen tapaamaan niin sitten täytyy potea huonoa omaa tuntoa jos haluaisi kaverit feidata kun kuitenkin vietettiin "tyttöjen iltaa"..

Vierailija
26/26 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee keskustaan, älä jää sinne Espooseen. Mekin mennään kavereiden kaa. Joskus oon lähteny yksinkin kun on ollut tylsää. ;) kyllä sitä seuraa löytyy.
N21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi