Kannattaako yhden yön jutulle ehdottaa uusintaa?
Moralistit voivat siirtyä johonkin toiseen ketjuun, täällä tarvitaan nyt oikeita neuvoja eikä tuomioita.
päädyin siis upean miehen luo yöksi viikonloppuna. Seksi oli mahtavaa, ja erosimme aamulla hyvissä fiiliksissä. Nyt olen tässä pohdiskellut, että haluaisin seksiä juuri tämän miehen kanssa uudestaan. En halua suhdetta, eikä käsittääkseni hänkään, joten ihan puhtaasta päiväkahvittelusta olisi kyse.
Emme vaihtaneet mitään yhteystietoja, mutta eipä se nyt ollut vaikea nimen perusteella googlettaa tyyppiä, kun työpaikat ja entiset opinahjot oli kuitenkin tulleet puheeksi jo aiemmin. LinkedIn-profiilista löysin hänen sähköpostiosoitteensa. Kuinka tuhoon tuomittu ajatus olisi kirjoittaa miehelle ehdotus? En usko, että mitenkään muuten tapaisimme missään sattumalta tai "sattumalta", koska taisimme molemmat olla epätavallisen kaveriporukan mukana epätyypillisessä paikassa. En siis yhtään tiedä missä häneen muuten voisi törmätä. Olisinko vain ankea stalkkeri, vai voisiko mies jopa innostua suorasukaisesta lähestymisestä?
Kommentit (15)
Yhen illan hoito on yhen illan. Ei kahen.
Kyllä mä kysyisin, mutta saattaisin mainita jollainlailla, että en etsi suhdetta. Koska sanoit ettet uskoaksesi luule miehen etsivän. Entä jos hän etsiikin ja ajattelee sinusta sitten jotain sellaista? Kaikeksi varmuudeksi :)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:48"]
Kyllä mä kysyisin, mutta saattaisin mainita jollainlailla, että en etsi suhdetta. Koska sanoit ettet uskoaksesi luule miehen etsivän. Entä jos hän etsiikin ja ajattelee sinusta sitten jotain sellaista? Kaikeksi varmuudeksi :)
[/quote]
Tai jos ei etsi, niin pelästyy, jos ajattelee sun kaipaavan suhdetta, siis.
5
Kaikin mokomin! Jos sieltä tulee ei, otat sen vastaan tyynen arvokkaasti ja ei kun uusia kahtelemmaan.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:48"]
[/quote]
no tämä on ehdottoman tärkeää. Taidan laittaa viestin. Vielä pitää pähkäillä sopivia sanoja, mies kun oli englanninkielinen.
AP
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:48"]
[/quote]
no tämä on ehdottoman tärkeää. Taidan laittaa viestin. Vielä pitää pähkäillä sopivia sanoja, mies kun oli englanninkielinen.
AP
[/quote]
Mamupatja häpeä edes!
Minulla on jotenkin sellainen käsitys, että yleensä uusinta ei onnistu. Mies ei edes jättänyt numeroaan.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:48"]
[/quote]
AP
[/quote]
No strings attached... On aika neutraali ilmaisu englanniksi, kun jotakin ehdottaa... :)
Yllä'tys että suomihuora taas antanut ulkomaalaiselle :D
Itse en kyllä uskaltaisi baarista lähteä kännissä mamun kämpille. Ollut viime aikoina niin paljon kaikenlaista niihin liittyen.
Ainahan sitä ehdottaa voi, mutta helposti voi toinen luulla että haluat jotain enemmän. Tai sitten alat tosiaan haluamaan jotain enemmän...
Kyl yleensä vaihetaan numeroita/muita yhteystietoja jos toista haluu vielä tavata...
Aina kannattaa kokeilla. Mitä tuossa edes voisi hävitä? Ette todennäköisesti tapaa missään, niin jos sitä ei kiinnosta, et joudu mihinkään hankaliin tilanteisiin.