Tunteekohan miehet koskaan' että heidän ja naisen välillä
on jotain, vaikka eivät tiedä mitä, tai eivät osaa mennä tekemään aloitetta tai jotain? Vai onko se aina vaan pidän tuosta, koitan, aha, se sano ei, mä unohdan?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:01"]
Ja tällaisia asioita naiset ihan tosissaan pohtivat? Huoh.
[/quote]
No mikä siinä on vikana? Koska sä et ole tyhmä tai mieti turhia (kuten pillua), niin kerrotko, mikä tässä on turhaa?
[/quote]
en siis ainakaan itse kaipaa kuulla varatulta, että olen hyvä tyyppi.
Ap
[/quote]
No miksi ei...onhan se kiva tunne kun joku pitää hyvänä tyyppinä..nostaa fiilistä ja ehkä itsetuntokin kohenee
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:04"]
[/quote]
No mikä siinä on vikana? Koska sä et ole tyhmä tai mieti turhia (kuten pillua), niin kerrotko, mikä tässä on turhaa?
[/quote]
Tässä on se vika, että edes typerin nainen ei voisi olla olematta edes sen vertaa kartalla, että ei käsittäisi miehillä olevan täysin samanlaiset tunteet kuin naisilla. Jotain epäinhimillistämistä tämä kyllä tosin onkin.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:06"]
[/quote]
[/quote]
Tässä on se vika, että edes typerin nainen ei voisi olla olematta edes sen vertaa kartalla, että ei käsittäisi miehillä olevan täysin samanlaiset tunteet kuin naisilla. Jotain epäinhimillistämistä tämä kyllä tosin onkin.
[/quote]
Eihän ole. Kaikki miehet eivät edes tajua, mistä puhun. Joten voitko selittää, miten he voisivat ymmärtää minua ja kohdella loukkamatta (tahattomasti)? Tuntuvat he silti epäinhimillisille. Ja eikö vois nyt sen verran naisista oppia, että tajuaisivat, mistä puhun?
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:05"]
[/quote] en siis ainakaan itse kaipaa kuulla varatulta, että olen hyvä tyyppi. Ap [/quote] No miksi ei...onhan se kiva tunne kun joku pitää hyvänä tyyppinä..nostaa fiilistä ja ehkä itsetuntokin kohenee
[/quote]
Joo, mutta ei halua mitään. EI tunnu kivalle minusta.
Ap
Ap mene sä tekemään aloite tai jotain jos susta tuntuu että välillänne on jotaina !
Meninkin ja mies sanoi, ettei ollut tarkoittanut mitään. Kuitenkin kalasti sitten ainakin ihailua itselleen kovasti. Satutin otseni aikas pahasti, en oo roipunut vieläkään. Ja nyt on töissä yks jonka kanssa todella hankalaa.
Ap
Tekis mieli vetää lättyyn sitä töissä olevaa. Menis helvettiin siitä tuijottelemisineen. On vielä söpökin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:18"]
Nyt en ymmärtäny..
[/quote]
No siis miettivät, että onkohan toinen kiinnostunut koska tuntuu sille. Mutta sitten toisaalta vaikka tuntuu sille niin jotenkin kummallisesti tuntuu, että ei se oo. Ainakaan mitään ei tapahdu :) Mietin siis tavallaan, juuttuvatko miehet koskaan tuohon vaiheeseen vai menevätkö aina tekemään aloitteen tai päättävät, että ei kiinnosta (koska homma ei etene) tai että toista ei kiinnosta.
[/quote]
En usko että miehenä voisin juuttua tuollaiseen vaiheeseen, koska en ymmärrä sanaakaan siitä mikä se vaihe oikein on.
[/quote]
Näin arvelinkin. Hv sitten vain miehet.
Ap
[/quote]
itse löydän tuosta tilanteesta itseni useinkin. siinä vain on se että en ole mies isolla M:llä. Jään tuohon tilaan helposti. minua kiinnostaa vain yksi nainen kerrallaan. tuskin tulee yllätyksenä että olen sinkku.
Sit me ei varmaan koskaan kohdata, koska kiinnostun näköjään vain pösilöistä, jotka haluavat tahattomasti tai tahallaan leikitellä toisten tunteilla (=ymmärrän vasta isohkoista eleistä kiinnostuksen). Enkä ehkä osaa ihastua tai edes kiinnostua, jos en näe toisen kiinnostusta :((
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:10"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eihän ole. Kaikki miehet eivät edes tajua, mistä puhun. Joten voitko selittää, miten he voisivat ymmärtää minua ja kohdella loukkamatta (tahattomasti)? Tuntuvat he silti epäinhimillisille. Ja eikö vois nyt sen verran naisista oppia, että tajuaisivat, mistä puhun?
Ap
[/quote]
Mä oon nainen ja en siltikään tajua mistä puhut...
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:10"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Mä oon nainen ja en siltikään tajua mistä puhut...
[/quote]
Jaa. No sitten on varmaan aika vähän tehtävissä. En mäkään varmaan tajua sua ja voisin tahattomasti jossain asiassa loukata. Älä sit tuu valittamaan mulle.
Ap
Kyllähän sitä miettii voisinko tai voisinpa kostaa kokemani mielipahan sille miehelle, mutta... en keksi tarpeeksi tyylikästä ja keskelle osuvaa tapaa. Eikä sekään mulle rakkautta tuo, kuten ei mikään tässä elämässä.
Ap