Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa olla teini, etenkin näin vapun alla

Vierailija
29.04.2015 |

Sillä mikäli haluaa juhlistaa vappua, ainoa vaihtoehto kotona möllöttämisen sijaan on mennä teinihelvettiyökerhoon. Näin ainakin minun kaveripiirissäni, ja painostuksen alla olen taas kerran suuntaamassa helvettiin. Esimerkiksi rauhallinen istuskelupaikka ei ole edes vaihtoehto, ja sinua mulkoillaan kuin hullua, jos edes ehdotat tällaista. Pitäähän sitä nyt päästä bailaamaan! BAI-LA VI-TUN BAI-LA!

Olen korviani myöten täynnä tällaisia paikkoja, alkaa suorastaan ahdistaa jo. Joka kerta sama kaava ja seuraavat päivät menevät aivan vittuuntuneena. Kuin roskiin heitettyä rahaa, univelkaa, katumusta. Ja pakkohan sitä viinaa on kiskoa että edes kestää olla tuossa ympäristössä. Musiikki on liian kovalla niin että korvissa soi kun pääsee kotiin, välillä jonotetaan puoli tuntia baaritiskille, välillä juostaan vessassa kusella. Ja niitä meikkejäkin pitää korjailla viis tuntia ja ottaa puoli miljoonaa kuvaa, sillä mitään ei voi tehdä ilman että Instagram-seuraajatkin näkevät. Sitten heilutaan siellä tanssilattialla ja nautitaan siitä kun joku finninaamainen ananastukka puristelee perseestä.

Olen oikeasti niin kyllästynyt tähän! Milloin koittaa se ikä, kun teinihelveteistä pääsee eroon? Toivottavasti pian. Kaipaan rauhaa elämääni, inhoan tätä biletyskulttuuria.

Mukavaa vappua vaan.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ananastukka :,D

Vierailija
22/57 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:55"]Ja mun ystävät ei halua juhlia vappua tanssipaikassa eikä istuskelupaikassa, vaan viettävät vapun kotona miestensä kanssa nyhjäten (ja lasten, joilla niitä on). On taas tosi mukavaa kököttää yksin kotona kuten minä tahansa torstai-iltana, tekemättä mitään. Alkaa nyppiä kun tämä sama homma on joka uusvuos, vappu ja juhannus :([/quote]

Mene sitten sinne menomestaan hankkimaan uusia biletyskavereita. Kai olet huomannut, että nykyään naiset pääsevät ravintolaan ilman miesseuralaista.

[/quote]

Kerran kävinkin menomestassa yksin ja se oli kauheaa! Tuntui typerältä pyöriä baarissa ja hytkyä tanssilattialla, yksin. Oli niin kylmää menoa, etten kestänyt sitä kuin parin drinkin ajan ja otin jalat alleni! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:40"]Oon 23 ja vieläki parasta on baila vitun baila ;)
[/quote]

Ja jakaa persettä?

Vierailija
24/57 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 18v ja vietän vappua istumalla himassa.

25/57 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. En voi sietää biletystä ja bailausta.

Vierailija
26/57 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko emo? 

Vierailija
27/57 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Itse olen 23 v, mutta kaverini ovat lähes kaikki tuollaisia. Tämän vapun vietänkin mieheni kanssa kotona!

Vierailija
28/57 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan te mennä istuskelupaikkoihin joskus muulloinkin?

Vierailija
29/57 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:12"]

Ymmärrän. Itse olen 23 v, mutta kaverini ovat lähes kaikki tuollaisia. Tämän vapun vietänkin mieheni kanssa kotona!

[/quote]

Kaverisi ovat sinkkuja?

Vierailija
30/57 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee pelkästään etkoille tai ehdota että menette ennen yökerhoa istuskelupaikkaan? Ei tarvisi ihan koko iltaa möllöttää yksin.

Itse olet kaveripiiriksesi bileporukan valinnut. Et varmaan ajattele, että koko muun kaveripiirin pitäisi viettää tylsä vappu kun sinä et halua bilettää?

Vierailija
31/57 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:11"]

Mä oon 18v ja vietän vappua istumalla himassa.

[/quote]

Täytyy sanoa, että minäkin istuisin mieluummin kotona. Tässä kävi kuitenkin niin, että olin jo aiemmin sopinut ystäväni kanssa että teemme vappuna jotain mukavaa eli luvannut olevani hänen kanssaan. No, hänellä olikin ihan omat suunnitelmat valmiina loppuillalle, ja kun rohkenin sanoa, ettei tunnu hyvältä mennä kyseiseen paikkaan ja taidan lähteä ennen sitä, sain vastaukseksi kysymyksen, että ai aionko feidata hänet. Pakko nyt sitten raahautua tuonne, kun en todellakaan halua feidata ketään. Täytyy yrittää mennä paremmalla asenteella. Ap

Vierailija
32/57 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee.Sitten olet yhtäkkiä 50v.( minä) ja haikailet, että olispa kiva lähteä vähän juhlimaan, mutta kun ei jaksa, miehestä puhumattakaan.

Vierailija
33/57 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain se muijaki pitäis löytää.. Ei tarttis juosta baareis, mut selvinpäin ei toivookaa mennä juttelee naisille.

Vierailija
34/57 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ettei sitten löydy sellaisia kavereita jotka myös haluaa ottaa iisimmin. Ihan turha kuitenkin muita mollata jos haluavat bilettää, itse ainakin nautin siitä teininä ja nautin kyllä edelleenkin vaikkakin kertoja vuodessa aika vähän, että baanalle asti tulee lähdettyä. Minkäs tuolle luonteelle voi, etsikää samoista asioista nauttivia kavereita niin ei tarvi valittaa.

Vierailija
35/57 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:19"]Näinhän se menee.Sitten olet yhtäkkiä 50v.( minä) ja haikailet, että olispa kiva lähteä vähän juhlimaan, mutta kun ei jaksa, miehestä puhumattakaan.
[/quote]
No mun porukat kyllä käy edelleen juhlimassa, ikää 63 ja 65. Pappa ja mummo kävi vielä kasikymppisinä tansseissa. Itse ajattelin pyrkiä samaan :)

Vierailija
36/57 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa paremmin kuin hyvin. Mielummin sitä istuu iltaa rauhallisemmin kuin jossain bailuhelvetissä.

Vierailija
37/57 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon korkeintaan simaa.

Vierailija
38/57 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:30"]Ymmärrän aloittajaa paremmin kuin hyvin. Mielummin sitä istuu iltaa rauhallisemmin kuin jossain bailuhelvetissä.
[/quote]
Itse taas istun mieluummin pubissa tai keikalla ystävien kanssa kuin nyhjään kotona. Kotona ehtii nyhjätä muutenkin ihan tarpeeksi.

Vierailija
39/57 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:30"]

Ymmärrän aloittajaa paremmin kuin hyvin. Mielummin sitä istuu iltaa rauhallisemmin kuin jossain bailuhelvetissä.

[/quote]

Kiitos ymmärryksestä! Tuntuu typerältä viettää vappua aivan kuten tavallista viikonloppua. Onneksi menemme sentään aluksi rantaan aloittelemaan, siitä tulee mukavaa. :) Ajattelin että voisin olla bailuhelvetissä juomatta ollenkaan alkoholia, välttäisin ainakin rahan tuhlaamisen ja krapulan. Yrittäisin jutella ihmisille ihan selvin päin... Ap

Vierailija
40/57 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:30"]Ymmärrän aloittajaa paremmin kuin hyvin. Mielummin sitä istuu iltaa rauhallisemmin kuin jossain bailuhelvetissä. [/quote] Itse taas istun mieluummin pubissa tai keikalla ystävien kanssa kuin nyhjään kotona. Kotona ehtii nyhjätä muutenkin ihan tarpeeksi.

[/quote]

Ymmärrätkö että pubilla ja teinien yökerholla on varsin suuri ero?