Vituttaa olla teini, etenkin näin vapun alla
Sillä mikäli haluaa juhlistaa vappua, ainoa vaihtoehto kotona möllöttämisen sijaan on mennä teinihelvettiyökerhoon. Näin ainakin minun kaveripiirissäni, ja painostuksen alla olen taas kerran suuntaamassa helvettiin. Esimerkiksi rauhallinen istuskelupaikka ei ole edes vaihtoehto, ja sinua mulkoillaan kuin hullua, jos edes ehdotat tällaista. Pitäähän sitä nyt päästä bailaamaan! BAI-LA VI-TUN BAI-LA!
Olen korviani myöten täynnä tällaisia paikkoja, alkaa suorastaan ahdistaa jo. Joka kerta sama kaava ja seuraavat päivät menevät aivan vittuuntuneena. Kuin roskiin heitettyä rahaa, univelkaa, katumusta. Ja pakkohan sitä viinaa on kiskoa että edes kestää olla tuossa ympäristössä. Musiikki on liian kovalla niin että korvissa soi kun pääsee kotiin, välillä jonotetaan puoli tuntia baaritiskille, välillä juostaan vessassa kusella. Ja niitä meikkejäkin pitää korjailla viis tuntia ja ottaa puoli miljoonaa kuvaa, sillä mitään ei voi tehdä ilman että Instagram-seuraajatkin näkevät. Sitten heilutaan siellä tanssilattialla ja nautitaan siitä kun joku finninaamainen ananastukka puristelee perseestä.
Olen oikeasti niin kyllästynyt tähän! Milloin koittaa se ikä, kun teinihelveteistä pääsee eroon? Toivottavasti pian. Kaipaan rauhaa elämääni, inhoan tätä biletyskulttuuria.
Mukavaa vappua vaan.
Kommentit (57)
Riippuu ihan, paljonko olet ehdotellut pubeja? Jos et ole aikaisemmin ilmaissut mielenkiintoasi, niin ymmärrän ystävääsi, jos juuri vapun aikana hylkäät hänet. Jos taas olet ennenkin ehdotellut pubeja bilehelvettien sijaan, niin nyt olisi hyvä hetki pitää puolensa. Ja ennenkuin on siman promilleja on veressä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:40"]Oon 23 ja vieläki parasta on baila vitun baila ;)
[/quote]
Fuck yeah!
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:11"]
Mä oon 18v ja vietän vappua istumalla himassa.
[/quote]
Täytyy sanoa, että minäkin istuisin mieluummin kotona. Tässä kävi kuitenkin niin, että olin jo aiemmin sopinut ystäväni kanssa että teemme vappuna jotain mukavaa eli luvannut olevani hänen kanssaan. No, hänellä olikin ihan omat suunnitelmat valmiina loppuillalle, ja kun rohkenin sanoa, ettei tunnu hyvältä mennä kyseiseen paikkaan ja taidan lähteä ennen sitä, sain vastaukseksi kysymyksen, että ai aionko feidata hänet. Pakko nyt sitten raahautua tuonne, kun en todellakaan halua feidata ketään. Täytyy yrittää mennä paremmalla asenteella. Ap
[/quote]
Kannattaa jo hyvissä ajoin aina sanoa, mitä ei halua tehdä?
Mä taas niin haluaisin johonkin trendikkääseen nuorten yökerhoon, jossa sais tanssia hyvien hittikappaleiden tahdissa hiki päässä!
Mä kun taas oon jo 34 v. niin en saa kaveripiiristäni ketään lähtemään tuollaisiin paikkoihin :/ Kaverit tahtoo istua pubissa... siis mikä voi olla tylsempää, kun istua monta tuntia jossain loossissa ja pikkukännissä vuodattaa jotain typeriä juttuja. Ja kuunnella siinä sivussa sitten karmeaa iskelmää tai epävireistä karaokea. Tanssiakaan ei voi.. tai no, sen epävireisen laulannan tahtiin jotain valssia kännisen kuuskymppisen kanssa.. jee..
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:40"]
Riippuu ihan, paljonko olet ehdotellut pubeja? Jos et ole aikaisemmin ilmaissut mielenkiintoasi, niin ymmärrän ystävääsi, jos juuri vapun aikana hylkäät hänet. Jos taas olet ennenkin ehdotellut pubeja bilehelvettien sijaan, niin nyt olisi hyvä hetki pitää puolensa. Ja ennenkuin on siman promilleja on veressä.
[/quote]
Olen useaan otteeseen ennen tätä tämänpäiväistä keskusteluamme ilmaissut, etten pidä siitä paikasta jonne hän haluaa (ehdotti sitä sillälailla että sinne voisi mennä, mitään ei päätetty, käsitin että asia jäi auki ja palaisimme siihen). Kerroin kuinka olen kyllästynyt siihen, enkä halua sinne. Luulin että hän ymmärtäisi ja voisimme edes harkita jotain muuta paikkaa. Mitään konkreettista en ole ehdottanut, ajattelin että mietimme yhdessä. Nyt kuitenkin kävi ilmi, että mitään muita vaihtoehtoja ei edes ole. Ap
Voithan sä sanoa kesken illan, että sulla tuli päänsärky/vatsakipua/huono olo yms. Että et todellakaan nyt pysty jatkamaan, että parempi on kun lähtee kotiin lepäämään. Kiität kivasta illasta. Harmittelet tilannetta vähän ja lähden kotia kuin olisi kamalampikin pettymys. Kulman takana voit jo hymyillä ja juosta kotiin.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:42"]
Mä taas niin haluaisin johonkin trendikkääseen nuorten yökerhoon, jossa sais tanssia hyvien hittikappaleiden tahdissa hiki päässä!
Mä kun taas oon jo 34 v. niin en saa kaveripiiristäni ketään lähtemään tuollaisiin paikkoihin :/ Kaverit tahtoo istua pubissa... siis mikä voi olla tylsempää, kun istua monta tuntia jossain loossissa ja pikkukännissä vuodattaa jotain typeriä juttuja. Ja kuunnella siinä sivussa sitten karmeaa iskelmää tai epävireistä karaokea. Tanssiakaan ei voi.. tai no, sen epävireisen laulannan tahtiin jotain valssia kännisen kuuskymppisen kanssa.. jee..
[/quote]
Olihan se ihan hauskaa silloin ekoilla kerroilla pari vuotta sitten, mutta kaikkeen näköjään kyllästyy. Itse olen nyt niin täynnä tätä, että tuo sinun kuvailusi kuulostaa paljon paremmalta. :D Ap
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:47"]
[/quote]
Olen useaan otteeseen ennen tätä tämänpäiväistä keskusteluamme ilmaissut, etten pidä siitä paikasta jonne hän haluaa (ehdotti sitä sillälailla että sinne voisi mennä, mitään ei päätetty, käsitin että asia jäi auki ja palaisimme siihen). Kerroin kuinka olen kyllästynyt siihen, enkä halua sinne. Luulin että hän ymmärtäisi ja voisimme edes harkita jotain muuta paikkaa. Mitään konkreettista en ole ehdottanut, ajattelin että mietimme yhdessä. Nyt kuitenkin kävi ilmi, että mitään muita vaihtoehtoja ei edes ole. Ap
[/quote]
No viimeistään huomenna olisi hyvä keskustella asiasta. Jos ystäväsi on ehdoton paikan suhteen, niin kannattaa sanoa hänelle sitten, että tapaa siellä ystäviä. Kai sinullakin on muita tuttuja kuin vain tämä yksi? Tai jos riita äityy pahaksi, niin suosittelen sinullekkin kotio jäämistä, ettei tule pubissa vedettyä kiukkukännejä, joka johtaa sinne yökerhoon ja sitten kaikki tappelee.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:30"]Ymmärrän aloittajaa paremmin kuin hyvin. Mielummin sitä istuu iltaa rauhallisemmin kuin jossain bailuhelvetissä. [/quote] Itse taas istun mieluummin pubissa tai keikalla ystävien kanssa kuin nyhjään kotona. Kotona ehtii nyhjätä muutenkin ihan tarpeeksi.
[/quote]
Ymmärrätkö että pubilla ja teinien yökerholla on varsin suuri ero?
[/quote]
Teininä notkuin teinien yökerhoissa ihan mielelläni, nyt nelikymppisenä mieluummin pubi :)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:50"]
[/quote]
[/quote]
No viimeistään huomenna olisi hyvä keskustella asiasta. Jos ystäväsi on ehdoton paikan suhteen, niin kannattaa sanoa hänelle sitten, että tapaa siellä ystäviä. Kai sinullakin on muita tuttuja kuin vain tämä yksi? Tai jos riita äityy pahaksi, niin suosittelen sinullekkin kotio jäämistä, ettei tule pubissa vedettyä kiukkukännejä, joka johtaa sinne yökerhoon ja sitten kaikki tappelee.
[/quote]
Ei tässä mitään riitaa ole, en halua riidellä. Pilaisin vain hänenkin vappunsa jos alkaisin tappelemaan paikasta tai jäisin kotiin ja näin feidaisin hänet. Mennään sitten hänen mielensä ja massan mukana... Ap
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:50"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei tässä mitään riitaa ole, en halua riidellä. Pilaisin vain hänenkin vappunsa jos alkaisin tappelemaan paikasta tai jäisin kotiin ja näin feidaisin hänet. Mennään sitten hänen mielensä ja massan mukana... Ap
[/quote]
Sitähän se ystävyys on :)
Hanki kavereita jotka ei viihdy ton kaltaisissa paikoissa. Oon ollu tosi paljon nuorena viihteellä, enkä yökerhoissa oikeastaan koskaan. Ei ne ole mitään ainoita paikkoja bailata! Vähän tarjonta toki vaihtelee kaupungeittain varmasti, itse asun isossa opiskelijakaupungissa josta jokainen löytää varmasti tyylilleen sopivan.
No itse olen teini 15v ja nautin kotona oleilusta.
Mikset vain jää kotiin? Ei kai se bailaaminen sen kivempaakaan vaikuta olevan.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:19"]
No itse olen teini 15v ja nautin kotona oleilusta. Mikset vain jää kotiin? Ei kai se bailaaminen sen kivempaakaan vaikuta olevan.
[/quote]Sama juttu. Vietän vappua perheen kanssa ja juodaan korkeintaan simaa, ei bailaus oikein kiinnosta.
Mee etkoilemaan, se on yleensä kivaa. Baarissa oot niin kauan ku viihdyt tai et mee ollenkaan, seuraavana päivänä brunssi/ rapelohengailua yhdessä ja samalla voi jauhaa mitäkaikkea on tapahtunut. Sori en jaksa kirjottaa mitenkään hienostuneesti/ pitkästi puhelimella
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:40"]Oon 23 ja vieläki parasta on baila vitun baila ;) [/quote] Ja jakaa persettä?
[/quote]
Mitä pahaa on jakamisessa? Juuri pillun takia sitä baareissa käydään. Ryypätä voi himassa.
Oon 23 ja vieläki parasta on baila vitun baila ;)