Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin oireeton alkuraskaus-Tuulimunako?

19.09.2006 |

Hei taas!

Jokin aika sitten laitoin tänne viestiä, että voiko haamuviiva raskaustestissä olla plussaa. Kiitoksia kaikille uskonvahvistuksesta -vahva plussa tuli muutamia päiviä haamun jälkeen. Laskettu aikani on 12.5.

Nyt olen taas täällä eetterissä hakemassa tukea teiltä, sillä alkuraskauteni on ollut TÄYSIN oireeton. En minä sillä, että sitä pahoinvointia kaipailisin, ja enhän minä kärsinyt pahoinvoinnista ensimmäisessä raskaudessakaan, mutta pieni epäilys kuitenkin kaivaa mieltä. Ensimmäisessä raskaudessa minulla oli voimakkaat kiinnittymiskivut, herkistyneen hajuaistin takia tuli välillä etova olo, eikä kaikki ruoka maistunut. Myös rinnan päät aristivat. Nyt ei ole ollut mitään oireita. Jos en olisi testejä tehnyt niin en edes epäilisi olevani raskaana (paitsi, että kuukautiset ovat tosin pysyneet poissa ;o)

Neuvolakäynti on reilun viikon päästä. Sinne asti pitää jaksaa odottaa, että tietää enemmän, mutta ajattelin taas turvautua korvaamattomaan apuunne. Omaan mieleen on hiipinyt ajatus tuulimunaraskaudesta. Voiko tämä täysin oireeton alkuraskaus johtua esimerkiksi siitä, että kohtu onkin tyhjä. Onko muilla kokemuksia täysin oireettomasta alkuraskaudesta tai millainen on ollut tuulimunaraskaus ja sen mahdolliset oireet/oireettomuus.

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole kokemusta täysin oireettomasta alkuraskaudesta?

Vierailija
2/3 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ensimmäisessä raskaudessani ollut mitään tuntemuksia, ennen kuin lapsi alkoi potkia, ajallaan.. ja alkuraskaudessa ei ollut mitään erityistä huomioitavaa/huolestuttavaa. Loppuraskaudessa kylläkin, mutta ne eivät liittyneet mitenkään tähän alkuraskauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta TÄYSIN OIREETTOMASTA raskaudesta!! En huomannut, kuin mahasta, että odotin lasta! Nousin vessaankin raskausaikana ainoastaan kaksi kertaa pissalle. Nyt toisen kohdalla sama juttu, ei mitään oireita! nyt viikkoja 9+, mutta pidän peukkuja että tästä tulee yhtä helppo kuin edellisestäkin :) Ai niin ja närästi minua esikoisen aikana kaksi tai kolme kertaa, mutta se lähti, kun join lasillisen kylmää vettä! Toivottavasti kaikkien raskaudet menevät kaikin puolin hyvin ja vähäisillä pahoinvoinnella ja muilla oireilla!