Mitä tautia on nyt liikkeellä?
Kolme lastamme ja mieheni ovat olleet viimeisen viikon hyvin huonovointisia. Pitkään jatkunut pahoinvointi, lyhyt huumejaksojen, ei oikein muuta oireita. Itse aloin voida eilen huonosti (en kuitenkaan ole oksentanut, ei kuumetta, nyt yleisötilaisuus on mennyt niin huonoksi etten pysty olemaan jalkeilla kun tuntuu että taju lähtee. Pelottavaa. Osaatteko sanoa mikä tauti voi olla kyseessä? Onko jotain tällaista liikkeellä nyt? Selkeästi tarttuva.
Kommentit (17)
Huumejaksojen? Narkomaniahan tuo tauti on.
Tällä hetkellä liikkuu korona, influenssa, rsv, ja rhinovirus.
Yleisötilaisuus? 😂 Lue se teksti ennen kuin lähetät.
"RS-viruksen pahin epidemia ajoittuu vuodenvaihteen molemmin puolin. RSV (respiratory syncytial virus)"
(IS 26.11.2022)
Minä en halua osallistua teidän yleisötilaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua osallistua teidän yleisötilaisuuteen.
Joo, kannattaisi olla ilman yleisötilaisuuksia jos on taudissa.
Mä sairastuin koronaan vol 2. Tänään toinen päivä tätä ja hotellissa menee lomareissu:)
Eiköhän se ole tuo rs-virus. Oireet voivat olla huomattavia ja on erilainen kuin perusflunssa.
Tuli mieleen joku sketsi, jossa lääkäri totesi potilaalle, että nyt ei ole mitään liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole tuo rs-virus. Oireet voivat olla huomattavia ja on erilainen kuin perusflunssa.
Höpöhöpö, jos molemmilla vanhemmillakin olo on heikko eikä ole älytöntä tukkoisuutta. Vahva veikkaus koronalle, kakkosena influenssa.
Ainakin kommunismia. Sitä ainakin on liikkeellä.
Tuskin korona ainakaan. Se ei teille kaikille aiheuttaisi pahoinvointia.
Voi olla myös adenovirus. Mulla aiheutti se viikkojen huonovointisuuden ja yskän. Lapsi oksenteli ja yski.
Huumeita yleisötilaisuudessa, no ei ihme että heikottaa.
Huumejaksojen = kuumejaksojen!!!