Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

23v, neljä lasta ja vasta jäänyt yh. kysyttävää?

Vierailija
29.04.2015 |

Kysykää pois :)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että on hyvinkin nuoria usean lapsen yksinhuoltajaäitejä. Ap:n en minäkää kuitenkaan usko olevan sellainen.

Niin paljon epäuskottavuuksia kertomuksessansa :)

Vierailija
42/43 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samakos se mulle on kuka uskoo, tuntemattomia te mulle olette. Yhteishuoltajuus joo, mutta eikös silloin olla yksinhuoltajia kun äiti asuu lasten kanssa keskenään. Kertokaa jos tyhmä olen.

Kyllähän sitä yöllä uskaltaa käydä pyykit päälle nakkaamassa jos on esim oksennestauti tapaus, kerkeevät tulevaa yötä varten kuivua. Kello vaan soimaan ja uudet pyykit tilalle . Nyt temptation islandia--->

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:55"]

Pyykkituvassa ?? :D kaikkea tekin mietittte. Ap

[/quote]Entä miksi yksinasuva poikamies vie astianpesukoneen ja jättää nuoren äidin neljän lapsen kanssa ilman sitä?

Otatko lapset mukaan pyykkitupaan? Sanoit että yö meni pyykkiä pesten. Taloyhtiön pyykkituvassa?

Edelleen yritän saada sut kiinni huijauksesta.

[/quote]

Ai miksi vie? No erossa on tapana viedä omat pois, usein kostoksi vähän toisen omaakin. Jos kone oli isin, niin totta kai vei sen mukanaan. Kyllä meilläkin isi vei auton ja huonekalut ja jätti yh-äidin ja meidät alle kouluikäiset lapset selviytymään tarhaan miten voimme.

Meidän entisen talon pyykkituvassa on ainakin tapana vain viedä pyykit ja hakea ne sitten kun ovat valmiita, ei siellä kukaan mitään vienyt. Nykyisessä on ihan eri meininki. Isot lapset pärjäävät kyllä nukkuessa sen verran että käy kaatamassa valmiiksi lajitellut pyykit koneeseen ja tulee takaisin, vauvan voi ottaa kantoliinaan. Sitten ne voi taas hakea märkinä ja kuivata kuivaustelineellä kotona.

Tässä ap:lle ihan tosielämästä vinkkejä tuleviin trolleihin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän