Mitkä värit sopii konjakinväristen nilkkureiden kanssa?
Menin ostamaan konjakinväriset nilkkurit niiden ainaisten mustien sijasta, mutta olen tosi huono huomaamaan, mitkä värit sopivat yhteen. Mikä sopii noiden kanssa, muu kuin tummansininen? Sopiiko mustat farkut ollenkaan, entä onko roosan tai vaaleanharmaan värinen takki (sellaiset minulla on) ihan mahdoton? Pitäisikö laukun olla samaa väriä kuin kenkien vai käykö musta laukku?
Kommentit (7)
Oma suosikki on juuri se tummansininen, konjakinruskea ja vielä valkoinen siihen lisäksi raikastamaan.
Muuten sanoisi, että melkein mikä vaan käy. Laukun ei tarvitse olla kenkien kanssa saman värinen, varsinkin musta käy mutta niin käy monet muutkin. Ehkä muut ruskeat sävyt käy vähän huonosti, mutta vaikka punainen tai vihreä. Tai se tummansininen.
Ei harmaata eikä muita ruskean sävyjä, ehkä jokin vaalea haalea beige menettelee. Itse yhdistäisin väriin esim. viininpunaista, vihreää, valkoista.
Tumma harmaa näyttää hyvältä konjakinruskean kanssa. Ja oikeastaan vaaleampikin.
Googlen kuvahaulla olen samaa ongelmaa ratkaissut. Käytän yleensä saman väristä laukkua, mutta jos mulla on esim. musta takki, mustat housut, konjakit nilkkurit ja murretun ruskeavihreäbeige huivi, saatan käyttää mustaa laukkua.