Pph veti herneen nenään.
Meidän kaksi lasta on hoidossa pphllä. Tuli puhetta huomisesta aikataulusta. Oltiin ajateltu miehen kanssa, että koska kerrankin päästään aikaisin töistä niin käydään ilman lapsia kaupassa ja hoidetaan asioita. Pph veti herneen nenään, kun emme hae lapsia aikaisemmin hoidosta ja näin hän ei kuulemma mukamas ehdi käymään kaupassa ennen vappua.
Onko minulla velvollisuus suoda hoitotädille lyhyempi päivä huomenna???
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:49"]Lapsia ei kannata hoitopäivän jälkeen viedä kauppaan vappuruuhkaan.
[/quote]
Oi.. Traumatisoituuko ne siitä jotenki?
Mitä väliä sillä on mitä vanhemmat tekevät lasten hoidon aikana?? Mä maksan hoidosta, en siitä että hoitaja stressaa mun menoja.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:19"]Mitä väliä sillä on mitä vanhemmat tekevät lasten hoidon aikana?? Mä maksan hoidosta, en siitä että hoitaja stressaa mun menoja.
[/quote]
Meidän sopimuksessa on määritelty aikaväli sille, milloin lapsi viedään hoitoon ja milloin täytyy viimeistään hakea pois. Pph on itse määrittänyt kyseisen ajan. Mutta koska minä rakastan lasteni niin tottakai haen lapseni mahdollisimman aikaisin ja pidän hänen hoitopäivät lyhyinä..
Minusta on aika typerää hoitajalta olettaa, että pääsee aikaisemmin kotiin ja sitten suuttua, kun näin ei käykään. Munkin mielestä fiksua ja mukavaa käydä miehen kanssa kahdestaan rauhassa kaupassa. Ei se väärin ole, etta haluaa oman puolison kanssa viettää aikaa kahden kesken. Tässä tilanteessa lapsien haku ei edes tulisi myöhästymään, vaan lapset haetaan ihan hoitoajan puitteissa. En minäkään suunnittele, että lähdenpä vähän aikaisemmin töistä ja hermostu muille, kun se ei onnistukaan. Hoitajakin olisi voinut mainita asiasta etukäteen, eikä olettaa, että kaikki hakevat lapsensa aiemmin. Ei kaikilla töistä edes pääse aikaisemmin pyhien vuoksi.
Hoitopaikka myös pph:n luona on vain vanhempien työ ja opiskelun ajaksi. Harrasteet ja hyvitteet hoidetaan muilla ajalla. Helvetti, että on itsekkäitä ihmisiä. Hyi!!!