Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi mies, joka ei rikkoisi minua?

Vierailija
29.04.2015 |

Miksi en koskaan löydä aitoa rakkautta. Minut on rikottu jo monta kertaa. En enää jaksa edes etsiä kun jokainen kerta minut poljetaan maahan ja rikotaan. Pitäiskö olla ilkeä ja kylmä, jotta niin ei kävisi. Kuinka aina käy näin. Olen jo 45 vuotias enkä koskaan ollut suhteessa, joka olisi kestänyt tai onnistunut. Olen kaikin puolin OK, mutta kai liian kiltti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuttaa käsitystä miehestä sellaiseksi että se ei ole yhtä kuin raiskaaja tai väkivaltarikollinen. Mutta ne muuthan on lassukoita.

Vierailija
2/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ehyt, ei sinua voi rikkoa, mutta niin kauan kuin olet rikki, rikkoudut vaan jatkossa lisää. Mikä yhdistävä tekijä näissä miehissä on ollut, joiden kanssa olet seurustellut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin, juurikin 45-vuotiaana:) Sitä ennen kaksi miestä rikkoi mut, mutta oli silti helppo alkaa luottamaan, kun mies oli täysi vastakohta, komeampi silti, mutta ei mikään machoilija, kuten edelliset.

Vierailija
4/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jo 45v ja kaikki miehet olleet huonoja, lähtisin katsomaan vikaa omasta miehenvalinta-asioista...

Vierailija
5/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:32"]

Jos olet ehyt, ei sinua voi rikkoa, mutta niin kauan kuin olet rikki, rikkoudut vaan jatkossa lisää. Mikä yhdistävä tekijä näissä miehissä on ollut, joiden kanssa olet seurustellut?

[/quote]

Kyllä vaan ehyenkin voi rikkoa! Sulla ei ole vaan kokemusta asiasta.

Vierailija
6/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehissä ole ollut mitään yhdistävää tekijää ja kaikki ihan erilaisia keskenään eikä mitään sosiaalitapauksia. En kai osaa sitten valita.

ap