Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan hiljalleen ymmärtää Kokoomusta

Vierailija
29.04.2015 |

En ole koskaan äänestänyt Kokoomusta, mutta viime kuukausien kokemuksella alan ymmärtää.

Olen etsinyt osa-aikatyöntekijää jo useamman kuukauden. Yksi kävikin työtä kokeilemassa, mutta palasi takaisin työttömyyskortistoon omasta toiveestaan. Valtaosa sanoo heti ei. Kuulema harrastukset kärsii. Työ olisi ilta- ja viikonlopputyötä, siitä maksettaisiinkin ihan mukavasti eli noin 900-1300 euroa/kk /työvuoroista riippuen. Kyseessä olisi osa-aikatyö noin 50-75% normaalista työajasta. 

Hakemuksia on tullut paljon, mutta valtaosa hakee omilla ehdoillaan tyyliin "mä voisin olla töissä maanantaisin klo 16 jälkeen ja sitten tiistaina ja torstaina en ollenkaan, kun mulla on treenit ja sit viikonloppuna meillä on kisat ja perjantaina kaverin polttarit..."

Osa hakemuksista on taas poissuljettu, kun vaatimukset ei riitä esim. vaaditaan ajokorttia "ei ole, mutta mä voin pyöräillä" tai sitten hakijan fyysinen kunto ei riitä tai elintavat pielessä (tupakka ja alkoholi). Ja työtehtävään riittäisi ihan normaali fyysinen kunto, mutta kun osa ei pysty edes yhtä porrasväliä nousemaan hengästymättä näkyvästi. 

Ärsyttää ihan suunnattomasti!!!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:16"]

Palkkaat pari opiskelijaa, jolloin joku aina pääsee hoitamaan vuoron. Heille tuo palkkatasokin on sopiva. Mullakin kaksi opiskelijaa 8 euron tuntipalkalla tekemässä hommia ja ovat tyytyväisiä palkkaan. 

[/quote]

Tuskin ovat tyytyväisiä, mutta ovat tyytyväisempiä kuin ei mihinkään.
[/quote] opiskelija ei saa tienata liikaa ettei tukia peritä takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi