MIllaiset oireet teillä rokottamattomilla on ollut?
Mies on meillä rokottamaton. Meillä ei vielä ole ollut koronaa. Mulla rokotteet on ja lapset on vielä aika pieniä, pieniä koululaisia. Olen huolissani etenkin miehestä.
Kommentit (29)
No ootteko te kaikki naisia jotka tähän vastaa vai myös miehiä? Minkä ikäisiä olette? Perusterveitä?
Mua ahdistaa. Tiedän, että mies taudin saa ennenpitkää. Varmasti minä ja lapset myös. Lapset ovat kuitenkin pieniä ja itsellä on rokotteet, joten itsestäni en ole huolissani. Miehestä kyllä.
ap
Mitä ihmeen oireita, olen rokottamaton eikä mulla ole mitään oireita eikä mitään muutakaan ongelmaa, en ole edes koronatestissä käynyt kertaakaan!
Vierailija kirjoitti:
No ootteko te kaikki naisia jotka tähän vastaa vai myös miehiä? Minkä ikäisiä olette? Perusterveitä?
Mua ahdistaa. Tiedän, että mies taudin saa ennenpitkää. Varmasti minä ja lapset myös. Lapset ovat kuitenkin pieniä ja itsellä on rokotteet, joten itsestäni en ole huolissani. Miehestä kyllä.
ap
Ymmärrän huolesi. Kerroin aiemmin tuosta n.40v miehestä, joka kuoli koronaan. Ennen nukutusta hän katkerasti katui rokottamattomuuttaan. Tällä palstalla kirjoittaa vain rokotevastaiset tyypit, heiltä et saa muuta kuin vähättelyä. Long covid on myös hirveä ja tuhoisa.
Vierailija kirjoitti:
ap
Tämä "Väsynyt, kuumetta oli noin 38 astetta päivän ajan, ja nenä vuosi sekä yskitti. Helpolla pääsin" olin minä, olen 37v nainen, ylipainoa 19 kiloa, perusterve muuten.
Meitä 3 rokottamatonta.
1. Hädin tuskin mitään. Pari tuntia tuntui, että ehkä lämpö nousemassa. Nenä aavistuksen tukkoinen viikon verran. Ei uhtään mitään verrattun syksyn muihin flunssiin.
2. 1 vrk lämpöä, joka pahimmillaan nousi 38,1 asti. Buranalla helpotti. Reisilihakset särki, selkälihakset särki ja vatsan ympärillä olevat lihakset särki. 2 vrk ja kaikki särky ohi. Niskan imusolmuke kutisi ja turposi kahdeksi päiväksi. Nenä vuosi ja yskitti viikon.
3. Lämpöä, max 38,8 astetta 2-3 vrk. Yski kunnolla räkää 6 vrk.
Omat oireeni yhtä pahat kuin kavereiden 1 piikistä saamat. Ai niin, mutta eihän sitä saa ääneen sanoa!
Vierailija kirjoitti:
ap
Olen mies 68v perusterve ja olen sairastanut koronan. Minulla se oli muutaman päivän nuha ja ehkä hyvin lievää lämpöä. Tähän ikään mennessä olen sairastanut kaikki influenssat, mitä on vuosien varrella kertynyt ja ne on olleet kovia tauteja.
Kaikki on kuitenkin yksilöllistä. Jos miehesi on perusterve ja jos se vastaavanlaisena tulee hänelle, se on ihan mopo juttu. Mutta eihän sitä etukäteen voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Meitä 3 rokottamatonta.
1. Hädin tuskin mitään. Pari tuntia tuntui, että ehkä lämpö nousemassa. Nenä aavistuksen tukkoinen viikon verran. Ei uhtään mitään verrattun syksyn muihin flunssiin.7
2. 1 vrk lämpöä, joka pahimmillaan nousi 38,1 asti. Buranalla helpotti. Reisilihakset särki, selkälihakset särki ja vatsan ympärillä olevat lihakset särki. 2 vrk ja kaikki särky ohi. Niskan imusolmuke kutisi ja turposi kahdeksi päiväksi. Nenä vuosi ja yskitti viikon.
3. Lämpöä, max 38,8 astetta 2-3 vrk. Yski kunnolla räkää 6 vrk.Omat oireeni yhtä pahat kuin kavereiden 1 piikistä saamat. Ai niin, mutta eihän sitä saa ääneen sanoa!
Nro 1. ja 2. naisia, 3. mies, joka yhdessä vaiheessa astmapolin asiakas.
Sairastin rokottamattomana koronan deltavariantin viime vuoden keväällä. Oli keuhkoputken tulehdusta vastaava olo, hengästytti, yskitti (kuiva yskä) nenä vuosi ja aivastutti. Sitten alkoivat lihaskivut ja pieni kuume. Väsytti ja veto oli poissa, joten makasin sängyssä pari päivää. Noin viikossa olo alkoi olla entisensä. Omikronia en tietääkseni ole sairastanut enkä muitakaan hengitystiesairauksia tuon jälkeen.