kannattaako työskennellä päiväkodissa, jos toisten lapset
eivät kiinnosta yhtään? mitä mieltä, voiko siis työtä tehdä vain kiinnostusta näytellen?
Kommentit (9)
Kyllä se raskasta olisi koko ajan näytellä kiinnostunutta, mutta päiväkodeissa on runsaasti töitä tarjolla, ja siksi mietin että pitäiskö vaan tehdä työtä, johon ei tunne mitään mielenkiintoa. En myöskään kestä melua eikä lasten kanssa työskentely ole kovinkaan melutonta. Minulla siis koulutus, jolla mahdollista päästä myös päiväkoteihin töihin, vain oma aito kiinnostus tuota työtä kohtaan puuttuu täysin, olen joskus kauan aikaa sitten kokeillut muutaman sijaisuuden enkä kyllä tykännyt työstä yhtään! ap
Ei, ajattele niitä lapsia. Lapset ansaitsevat iloisen ja sydämellisen ihmisen innostamaan kokeilemaan uusia juttuja ja sinä et ole sellainen. Olet naama norsunvitulla joka aamu kun tuon lapseni sinun hoidettavaksi, enkä pidä siitä ja lapset ahdistuvat hiljaa sisällään sellaisesta.
En suosittele. Päiväkodeissa jo nyt liikaa työntekijöitä, joita ei kiinnosta lapset. Ikävä kyllä.
-päiväkodin täti ja tykkään työstäni
Onko päiväkodeissa paljon työtä tarjolla?
No aika kamalaa olisi pitkässä juoksussa sinulle ja niille lapsille. Itse en koskaan menisi päiväkotiin töihin, koska en jaksa olla kiinnostunut muiden lapsista (paitsi sisarusteni ja erään ystäväni lapsista).
Minulla siis itsellänikin lapsi
En suosittele
. Mikä tahansa vastenmielinen työ vie liikaa energiaa
Mulla ei kyllä ollut naama norsun vitulla silloin kun olin päiväkodissa töissä, itse asiassa en näyttänyt niinkään kiinnostukseni puutetta mitenkään itse työtilanteissa, vaan lähinnä mua jäyti hirveä sisäinen tunne siitä että olen nyt ihan väärässä paikassa. Sitten kotona työpäivän jälkeen olin ahdistunut tuosta ja unikin oli katkonaista. Olen kyllä ihan ystävällinen ihminen, mutta tuo työ ei vaan tuntunut minulle sopivalta. Tuon jälkeen olen toiminut erilaisissa tehtävissä aikuisasiakkaiden parissa,ja siinä tunsin viihtyväni, harmikseni tuollaista työtä ei oe nyt näköpiirissä. Ja kyllä tosiaan mietin itseni lisäksi niitä lapsia, olisi tietty hienoa, jos päiväkodin aikuiset tekisivät työtä aidolla kiinnostuksella! ap
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 13:40"]Kyllä se raskasta olisi koko ajan näytellä kiinnostunutta, mutta päiväkodeissa on runsaasti töitä tarjolla, ja siksi mietin että pitäiskö vaan tehdä työtä, johon ei tunne mitään mielenkiintoa. En myöskään kestä melua eikä lasten kanssa työskentely ole kovinkaan melutonta. Minulla siis koulutus, jolla mahdollista päästä myös päiväkoteihin töihin, vain oma aito kiinnostus tuota työtä kohtaan puuttuu täysin, olen joskus kauan aikaa sitten kokeillut muutaman sijaisuuden enkä kyllä tykännyt työstä yhtään! ap
[/quote]
älä mene päiväkotiin töihin sulla ei ole mitään asiaa siellä. Purkaat sun turhautumista lapsiin ja tovereihin .lh
Jaksatko näytellä joka päivä monta tuntia?