Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa näkee junttimoukkaa kännykulttuuri(ttomuutt)a!

Vierailija
29.04.2015 |

Olin menossa junalla töihin tänä aamuna ennen yhdeksää, ja erään M-junan aseman laiturilla ravaa edestakaisin noin kaksvitonen naisihminen joka pitää kännykkää toisessa kädessä, batterytölkkiä toisessa kädessä ja kännykkä on kaiuttimella ja nämä huutaa kilpaa ja haukkuvat rumasti jotain yhteistä tuttua yhteen ääneen ja v*ttu-sanaa käytetään viiden minuutin aikana vähintään noin 50 kertaa molempien luurien päästä! Ympärillä olevat ihmiset yrittävät luoda tähän tympääntyneitä katseita, mutta tämä kyttää vain tyhmänylpeän näköisenä kaikkia takaisin ja jatkaa huutoaan.

Tässä vain yksi esimerkki, ja kaikki muut aiemmat esimerkkitapaukset on nähty Suomessa ja lähinnä pääkapunkiseudulla, vaikka matkustan paljon ja asustelen muutamissa muissa Euroopan maissa välillä työni takia niin ei siellä tällaista kännykulttuurittomuutta koskaan missään huomaa.

Millaisia idioottitapauksia te olette nähneet ja KUULLEET kännyköissään viime aikoina?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen olen junissa huomannut, että eläkeikäiset tai eläkeikää lähestyvät naiset eniten jaarittelevat kännykkäänsä, ottavat jopa aina uuden puhelun edellisen päätyttyä niin menee heidän oma matkansa rattoisammin.

Työskentelen arkistossa, jossa tulisi olla hiljaisuus. Siellä taasen puhelimeen kailottaa eläkeläismies. Onkohan tuolle ikäpolvelle matkapuhelin edelleen jotain niin ihmeellistä, että siihen vastataan vaikka sairasvuoteelta?

Mieluummin kuitenkin kuuntelen junissa toisten kailotuspuheluita kuin katselen ravintolavaunujen pöytiin perustettuja kotitoimistoja.  Eli eniten vituttaa tyhjäpäät, jotka varaa pöydän koko matkan ajaksi kahvikupillisen hinnalla tai ostamatta yhtikäs mitään, ja levittävät siihen typerän läppärinsä, jota nakuttelevat tärkeän näköisinä. Suomalaiset niin rakastavat laitteitaan, ja laitteet oikeuttavat metsäläisen mihin tahansa junttiin käytökseen.

Vierailija
22/22 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on hiivatin paljon roskaväkeä joilla ei oo mitään käsitystä mistään. Ei siinä ilmaisilla hienoilla koulutuksilla oo mitään merkitystä kun ei opita minkäänlaisia käytötapoja eikä häpeämään mitään.

Jos on asunut suurimmissa kaupungeissa maailmalla. Sellaisissa kaupungeissa joissa on saman verran väkeä kuin pelkästään Suomessa niin sinne mahtuu kaikenlaista tyyppiä. Joskus tuntuu että enemmän miljoonakaupungeissa on wt-väkeä kuin Suomessa yhteensä. 

Niin paljon vanhempia jotka vetää röökiä vauvan nukkuessa vaunuissa. Erilaista pukeutumista jne. Osa näyttää ihan huorilta. 

Toisaalta mikäs minä olen sanomaan suomalaisena siitä mikä on väärin ja mikä oikein. Olen vain yksi pieni ihminen suurkaupungin sykkeessä. 

Ehkä meitä suomalaisia on niin vähän että keskitymme liikaa käytökseen ja ulkonäköön. Muualla nimittäin pukeudutaan vielä kamalammin kuin Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan