Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espanja on WT

Vierailija
29.04.2015 |

Samoin Thaikut, Viro ja Kreikka. Onko muita WT matkakohteita?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:59"]Mikään matkakohde jonne mennään lentokoneella/laivalla/ maksaa enemmän kuin 100e ei ole wt. Naapurikunnan caravan-alueella lomailu korkeintaan on wt. [/quote]Hah. Vain WT ylpeilee että pääsee matkustammaan oekeen lentokonneella...

[/quote]

Vierailija
2/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään matkakohde jonne mennään lentokoneella/laivalla/ maksaa enemmän kuin 100e ei ole wt. Naapurikunnan caravan-alueella lomailu korkeintaan on wt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:59"]Mikään matkakohde jonne mennään lentokoneella/laivalla/ maksaa enemmän kuin 100e ei ole wt. Naapurikunnan caravan-alueella lomailu korkeintaan on wt.
[/quote]Hah. Vain WT ylpeilee että pääsee matkustammaan oekeen lentokonneella...

Vierailija
4/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:59"]Mikään matkakohde jonne mennään lentokoneella/laivalla/ maksaa enemmän kuin 100e ei ole wt. Naapurikunnan caravan-alueella lomailu korkeintaan on wt.
[/quote]Hah. Vain WT ylpeilee että pääsee matkustammaan oekeen lentokonneella...
[/quote]
Huoh täällä av:lla on unohtunut wt:n OIKEA määritelmä. Mietippä nyt toooosi tarkkaan mikä wt oikeasti on ja herää siitä hurmoksestasi

Vierailija
5/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Sinulla on tietysti oikeus mielipiteeseesi, mutta Espanjassa paljon aikaa viettäneenä ja kieltä puhuvana en näe siinä mitään wt:tä. Tutustu kulttuuriin ja kieleen ja käy vaikka Barcelonassa. Jos opettelisit katsomaan asioita uusin silmin. Provohan tämä on koko aloitus..

Vierailija
6/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:58"]

[/quote]Haista sinä ylimielinen listaaja-apina paska.

Vierailija
7/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka aloitat näitä wt aloituksia olet todella wt!!! Noloa! Lopeta jo. Vanha juttu, keksi jotain uutta!

Vierailija
8/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:58"]

[/quote]Haista sinä ylimielinen listaaja-apina paska.
[/quote]Aika WT kiroilla.

Vierailija
9/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse wt ja keksii näitä aloituksia jotta saisi neuvoja miten näyttää ulkopuolelle ettei ole wt?

Vierailija
10/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:59"]Mikään matkakohde jonne mennään lentokoneella/laivalla/ maksaa enemmän kuin 100e ei ole wt. Naapurikunnan caravan-alueella lomailu korkeintaan on wt.
[/quote]
Oekeen lentokonneella... aito wt kirjoitti tuon lauseen

Vierailija
11/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla kaikki matkakohteet ovat wt. Poikkeuksen saattaa tehdä esim. jonkun miljardöörin omistama yksityinen paratiisisaari. Tietysti edellyttän, että asumus on tyylikkäästi sisustettu.

Vierailija
12/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään matkakohde tee kenestäkään valkoista roskaa. Jos taas siellä kohteessa polttaa itsensä auringossa, pukeutuu liian vähiin vaatteisiin maan kulttuuriin verrattuna ja kulkee humalassa crocseissa kovaan ääneen kiroillen, se on kyllä wt...

Vierailija
13/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:16"]Ei mikään matkakohde tee kenestäkään valkoista roskaa. Jos taas siellä kohteessa polttaa itsensä auringossa, pukeutuu liian vähiin vaatteisiin maan kulttuuriin verrattuna ja kulkee humalassa crocseissa kovaan ääneen kiroillen, se on kyllä wt...
[/quote]
Korjaus: se ei ole wt vaan perinteikäs suomalainen turisti!

Vierailija
14/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hah itselles vitun kultalusikka perseessä syntynyt kakara! Mä en ole edes koskaan ollut lentokoneessa, koska ooen syntynyt vähävaraiseen perheeseen ja olen työtön nuori aikuinen ei ole mun syy, että elämäni on köyhää, eikä se edes haittaa tärkeintä mulle on rakas(tet)tava avomies ja tuleva lapsi. Olen onnellinen näin, että revipä siitä saatanan kusipää.

Vierailija
15/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:08"]Jaa. Sinulla on tietysti oikeus mielipiteeseesi, mutta Espanjassa paljon aikaa viettäneenä ja kieltä puhuvana en näe siinä mitään wt:tä. Tutustu kulttuuriin ja kieleen ja käy vaikka Barcelonassa. Jos opettelisit katsomaan asioita uusin silmin. Provohan tämä on koko aloitus..
[/quote]
Espanja yleensä, ei wt. Mutta oletko käynyt Fuengirolassa?

Vierailija
16/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joilla ei ole 100000€ vuosituloja, kuuluvat WT-kastiin.

Pienemmällä tulotasolla ei yksinkertaisesti pysty viettämään arvostettavaa elämää.

Vierailija
17/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:59"]Mikään matkakohde jonne mennään lentokoneella/laivalla/ maksaa enemmän kuin 100e ei ole wt. Naapurikunnan caravan-alueella lomailu korkeintaan on wt.
[/quote]

Hah itselles vitun kultalusikka perseessä syntynyt kakara! Mä en ole edes koskaan ollut lentokoneessa, koska ooen syntynyt vähävaraiseen perheeseen ja olen työtön nuori aikuinen ei ole mun syy, että elämäni on köyhää, eikä se edes haittaa tärkeintä mulle on rakas(tet)tava avomies ja tuleva lapsi. Olen onnellinen näin, että revipä siitä saatanan kusipää.
[/quote]

Hei, sinä olet siis wt? Ainoo mikä puuttuu niin se että jäät yh:ksi, mutta eiköhän sekin hoidu pian jos olet yhtä yksinkertainen ja hirveä kuin aloituksestasi voi päätellä. :)

Vierailija
18/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:59"]Mikään matkakohde jonne mennään lentokoneella/laivalla/ maksaa enemmän kuin 100e ei ole wt. Naapurikunnan caravan-alueella lomailu korkeintaan on wt.
[/quote]

[/quote]

Hei, sinä olet siis wt? Ainoo mikä puuttuu niin se että jäät yh:ksi, mutta eiköhän sekin hoidu pian jos olet yhtä yksinkertainen ja hirveä kuin aloituksestasi voi päätellä. :)
[/quote]

Hehee, touchee! :D

Vierailija
19/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan ottaa oikeesti aivoon ku mun sisarukset on pärjännyt nii hyvin ja nainu rikkaat puolisot ja tosiaan yks sisko muutti just espanjaan. Ei se mun vika oo et elämä meni näin ja sain vaan itte ton köyhän äijän iittelleni, ja kyl mä sitä rakastan mut ottaa vaan päähä kun tollee muutetaan johki espanjaan!!
Ap

Vierailija
20/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitäpaitti en ees haluu mihkää töihin ku myn mies kyllä elättää mua varsinki nyt ku vauva syntyy. Mun enyway, espanja on niin wt varsinki ku siskoni the perfect muutti sinne. Oon katkera joo myönnän, mut mä oon vähä tämmöne. Vituttaa jos ei mee nallekarkit tasan vaan mä oon ainut joka on ja pysyy köyhänä. Fuck!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä