Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Hipsterit, Stringit vai Tai

Vierailija
29.04.2015 |

Millaisia alusvaatteita käytät mieluiten?! Mitkä parhaimmat ja perustelut? Ikäsi?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsterit tuntuu hyvältä päällä. N25

Vierailija
2/36 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxit. 45v. Ja on tuntuneet parhaalta aina, myös nuorena ja laihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsterit on nyt IN ja HOT :)  N46v

Vierailija
4/36 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotpantsit. Sopii mun pyöreään ja timmiin peppuun parhaiten :) Stringejä en käytä koskaan "paskanarut" :D

N32

Vierailija
5/36 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/36 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:16"]

up

[/quote]

Jep!! ap

Vierailija
7/36 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsterit on parhaat. Huonoimmat on tai-malliset, koska ne jakavat pyllynposket keskeltä kahtia: näkyy rajat ja saa koko ajan olla kiskomassa pikkareita, kun ne istuvat niin huonosti. Ikää 45.

Vierailija
8/36 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:47"]Hipsterit farkkujen, hameen ja housujen kanssa jotka saumattomat. Juoksutrikoiden ja jumppatrikoiden kanssa stringit, koska kangas ohutta ja läpinäkyvyys on kanssa trikoissa, niin ei näy rajat läpi :) :) N42
[/quote]
Ootko ottanut huomioon, että noissa ohuissa trikoissa näkyy sun paljas pyllyvako, johon stringit uppoavat? Itse en tuosta syystä kehtaa pitää, mutta näen melkeinpä päivittäin naisia, joilla pylly vilkkuu trikoon läpi, koska eivät ole ilmeisesti katsoneet itseään takaapäin peilistä. Myös valkoinen pesuohje pyllyvaon päällä näyttää hieman riettaalta, kannattaa siis poistaa.

Vierailija
9/36 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillaiset maxit mukavimmat. Mutta ei puuterin väriset kuitenkaan ;) N37

Vierailija
10/36 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsterit tai ns. "hipsteristringit". Hipsteristringit on ihan parhaat, perse näyttää hyvältä ja tuntuu mukavemmilta kuin normit narustringit. Siis hipsterit joiden haara on kapeampi ja menee vähän matkaa vakoon ennen kuin levenee pakaroiden päälle.

Vierailija
11/36 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit ollu jo 20 vuotta. Muita alkkareita en omistakaan. N40

Vierailija
12/36 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsterit :)  N38v

Vierailija
13/36 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:47"]Hipsterit farkkujen, hameen ja housujen kanssa jotka saumattomat. Juoksutrikoiden ja jumppatrikoiden kanssa stringit, koska kangas ohutta ja läpinäkyvyys on kanssa trikoissa, niin ei näy rajat läpi :) :) N42 [/quote] Ootko ottanut huomioon, että noissa ohuissa trikoissa näkyy sun paljas pyllyvako, johon stringit uppoavat? Itse en tuosta syystä kehtaa pitää, mutta näen melkeinpä päivittäin naisia, joilla pylly vilkkuu trikoon läpi, koska eivät ole ilmeisesti katsoneet itseään takaapäin peilistä. Myös valkoinen pesuohje pyllyvaon päällä näyttää hieman riettaalta, kannattaa siis poistaa.

[/quote]

Olen katsonut peilistä peppuani tiukoissa trikoissa ja alla stringit, niin stringit ei uppoa peppuvakooni, iin kuin muilla naiilla näkyy menevän juoksutrikoiden kanssa ja jumpassa näkyy kanssa monella :(  Käytän vähän enempi "hipsterstringejä" kuin narustringejä ja se johtuu kyllä siitä, ettei ne ole peppuvaossa uppoamassa :)

Vierailija
14/36 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:32"]

Stringit ollu jo 20 vuotta. Muita alkkareita en omistakaan. N40

[/quote]

Olen kanssa käyttänyt stringejä 20v, enkä muita käytä :) N44

Vierailija
15/36 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tulee käytettyä tai-mallia ja toiseksi eniten stringejä. Mulla ei tai-malliset jaa pakaroita puoliksi, niin kuin joku sanoi, vaan ostan sen kokoisia ja mallisia, että koko hanuri mahtuu pöksyihin. Hipsterit on musta kaikista epämukavimmat vaikka ihan kivalta näyttääkin. Niissä on jotenkin aina liian kapea se haaraosa ja sivuilta ne taas on niin leveät että menee farkkujen alla ruttuun. Olen aina ihmetellyt, miten ne voi jonkun mielestä olla mukavat! Näin me ollaan erilaisia..

Tämä ketju selittääkin, miksi kaupoissa tuntuu olevan eniten hipstereitä..

Vierailija
16/36 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:44"]

Eniten tulee käytettyä tai-mallia ja toiseksi eniten stringejä. Mulla ei tai-malliset jaa pakaroita puoliksi, niin kuin joku sanoi, vaan ostan sen kokoisia ja mallisia, että koko hanuri mahtuu pöksyihin. Hipsterit on musta kaikista epämukavimmat vaikka ihan kivalta näyttääkin. Niissä on jotenkin aina liian kapea se haaraosa ja sivuilta ne taas on niin leveät että menee farkkujen alla ruttuun. Olen aina ihmetellyt, miten ne voi jonkun mielestä olla mukavat! Näin me ollaan erilaisia.. Tämä ketju selittääkin, miksi kaupoissa tuntuu olevan eniten hipstereitä..

[/quote]

Mikä sun ikä?! 40v-> niin suosituin malli Tai. Ite kanssa vannoutunu Tai käyttäjä :)  N46

Vierailija
17/36 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boxer malliset parhaimmat mun pakaroille. Björn Borg mallit todella hyvät :)

Vierailija
18/36 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsterit :)

Vierailija
19/36 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit. Parhaimmat mun päällä. N36

Vierailija
20/36 |